• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

میشه تلفن ثابت را روی موبایل دایورت کرد ؟

gigoolia

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 فوریه 2009
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
اگر ممکنه لطفا روش کار توضیح بدید .
با تشکر
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
38
محل سکونت
Iran-Tehran
http://tct.ir/images/INserviss.jpg
شبكه هوشمند تجهیزاتی سخت‌افزاری، نرم‌افزاری است كه مشترك می‌تواند با استفاده از ساده‌ترین و قدیمی‌ترین امكانات كه عبارت از یك گوشی تلفن است، از سرویس‌های این شبكه بهره‌برداری كند. این شبكه قادر است انواع مختلفی از سرویس‌های جدید و فراتر از آنچه تاكنون مخابرات ارایه داده، در حداقل زمان عرضه كند. ایجاد ارتباط بهتر و سریعتر، از مهمترین ویژگی‌های سرویس‌های این شبكه است.
در حال حاضر هشت سرویس شبكه هوشمند برای متقاضیان وجود دارد كه اسامی آنها به شرح زیر است:

1- مكالمه اعتباری 2- مكالمه رایگان 3- شبكه خصوصی مجازی 4- شماره اختصاصی 5- شماره فراگیر
6- مشاوره تلفنی 7- نظرسنجی تلفنی 8- انتقال شماره 9- پست صوتی پایه ( IN ums )

برای كسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس‌های این شبكه می‌توانید با واحد ارتباط مردمی شركت مخابرات استان تهران (190) و یا به سایت اینترنتی شركت به نشانی www.tct.ir مراجعه فرمایید. ضمنا ثبت‌نام برای دریافت سرویس‌های شبكه هوشمند، واقع در بزرگراه كردستان ساختمان شاهد ، طبقه دوم، اتاق 224 انجام می‌شود.
مكالمه اعتباری
این سرویس، امکان برقراری ارتباط تلفنی مشترک با مقاصد مختلف شهری، بین شهری و تلفن همراه را از طریق خریداری کارت‌های مکالمه اعتباری ممکن می‌سازد. مشترک این سرویس برای مکالمه باید کد دسترسی مندرج بر روی کارت، شماره کارت و رمز عبور خود را وارد کند تا با مقصد موردنظر ارتباط برقرار کند. یکی از مهمترین مزایای این سرویس، کیفیت مطلوب ارتباط برقرارشده است.

مكالمه رایگان (Free Phone)

مشترك این سرویس می‌پذیرد كه هزینه مكالمات دریافتی به عهده او باشد. موسسات و مشاغل تجاری و خدماتی كه فعالیت آنان براساس دریافت سفارش از مشتریان است، می‌توانند از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند.
دارنده این سرویس با اعلام تنها یك شماره از شبكه هوشمند، می‌تواند تمامی مكالمات خود را دریافت كند زیرا در صورت اشغال یك خط، مكالمات به خطوط دیگر غیراشغال منتقل و هدایت می‌شود. از مهمترین مزایای این سرویس، علاوه بر موارد فوق، اعمال كنترل و نظارت بر روی تعداد تماس‌ها می‌باشد.

شبكه خصوصی مجازی (Virtual Private Network)

امكان اعمال مدیریت بر تمامی شماره تلفن‌های پراكنده و متعدد یك شركت كه در مجتمع‌های مختلف قرار گرفته‌اند، با این سرویس فراهم می‌شود. مشتركین این سرویس كه تشكیل یك شبكه خصوصی مجازی (***) را داده‌اند، دارای شماره داخلی مختص خود می‌باشند.
از جمله قابلیت‌های این سرویس، امكان برقراری مكالمه بین مشتركین یك *** و نیز مشتركین خارج از *** و همچنین مدیریت بر تعداد مكالمات ورودی و خروجی است.
در این سرویس می‌توان هزینه مكالمه از مشترك یا حساب خاصی كسر كرد.

شماره اختصاصی (Personal Number Service)

متقاضی این سرویس با دریافت یك شماره از شبكه هوشمند از امكانات یك خط تلفن با قابلیت‌های بیشتری برخوردار می‌شود. مزیت عمده این سرویس در دسترس بودن اشخاص، مشابه تلفن همراه با هزینه‌های بسیار نازل‌تر است.
مشترك این سرویس می‌تواند در هر لحظه و در هر مكان شماره تلفنی را به شبكه هوشمند معرفی و بعد از آن تماس‌گیرندگان با شماره شبكه هوشمند به تلفن‌های معرفی‌شده هدایت می‌شوند. اشخاصی كه دارای شماره تلفن‌های متعدد (محل كار، منزل و ...) می‌باشند و یا كسانی كه مكان ثابتی را در اختیار ندارند (مستاجرین، بازرگانان، دانشجویان و ...) عمده‌ترین كاربران این سرویس هستند.

شماره فراگیر (Universal Access Number)

شركت‌ها، موسسات، سازمان‌ها و واحدهای صنفی كه دارای دفاتر و شعبات متعدد می‌باشند، از عمده‌ترین كاربران این سرویس هستند. موسسه دارنده این سرویس، تنها یك شماره از شبكه هوشمند را به آگاهی مشتریان خود می‌رساند، ولی شبكه IN، ارتباط مشتری را با شعبه‌ای از شركت كه نزدیكترین فاصله را با او دارد، برقرار می‌كند. صرفه‌جویی در هزینه‌های گزاف تبلیغات و سهولت به‌خاطرسپاری یك شماره، به جای شماره‌های متعدد و امكان ارتباط در محدوده‌های خاص زمانی از دیگر مزایای این سرویس است.

مشاوره تلفنی (Premium Rate)

استفاده از خدمات مشاوره‌ای متخصصین در زمینه‌های مختلف (حقوقی، پزشكی، فنی و ...) با پرداخت هزینه مشاوره از طریق این سرویس انجام می‌شود.
امكان ارتباط با اینترنت در هر زمان بدون نیاز به تهیه كارت‌های مختلف و رمز عبور، دسترسی به اطلاعات و اخبار مربوط به سازمان‌ها نظیر هواشناسی، هواپیمایی، اخبار ورزشی و ... از دیگر قابلیت‌های این سرویس است.
دارنده این سرویس 80 درصد درآمدهای حاصل از مكالمات مشاوره‌ای را دریافت می‌كند و حق‌الزحمه شرکتهای اینترنتی، 70 درصد درآمدهای حاصل از ارایه این سرویس است.

نظرسنجی تلفنی (Televoting)

با استفاده از این سرویس، سازمان‌های تجاری و موسسات عمومی می‌توانند از دیدگاه های مشتریان خود در زمینه خدمات ارایه شده آگاهی یابند. در این سرویس، استفاده‌كننده با یك شماره خاص تماس گرفته و انتخابش را به وسیله صدا یا صفحه كلید اعلام می‌كند.
پیش‌بینی نتایج مسابقات ورزشی و نیز ثبت‌نام از متقاضیان شركت در مسابقات و سرگرمی‌های صدا و سیما، از كاربردهای دیگر سرویس نظرسنجی تلفنی است.
از قابلیت‌های این سرویس، تعیین مدت‌زمان اعتبار نظرسنجی و كنترل تعداد تماس است.

انتقال شماره (Number Portability)

مشترك این سرویس می‌تواند در صورت تغییر محل جغرافیایی و به تبع آن تغییر شماره تلفن خود، ضمن اعلام شماره جدید، تمامی تماس‌های شماره قبلی را به سمت شماره تلفن جدید هدایت كند.
در نتیجه شركت‌ها یا سازمان‌ها می‌توانند همزمان با تغییر مكان خود، مشتریان قبلی را حفظ كنند
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,742
لایک‌ها
16,664
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
اگر ممکنه لطفا روش کار توضیح بدید .
با تشکر

سلام چرا نشه!

اما هر کسی که زنگ بزنه به تلفن ثابت ،هزینه ی دایورت واسه شما داره! انگار خودتون از تلفن ثابت به موبایل تماس گرفتید!

ستاره 21 ستاره رو میزنید بعد شماره ی مورد نظر و بعد از اون مربع رو میزنید!

مریع = # ستاره هم *
 
بالا