• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

نتورک مارکتینگ

tgp

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2010
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
26
بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

ایدهٔ بازاریابی شبکه‌ای از فرمول تصاعد گرفته شد، که در صدهٔ ششم ق. م. توسط فیثاغورس و در صدهٔ سوم ق. م. توسط اقلیدس در کتاب معروف «مقدمات» به جهان معرفی شد.
جان پل گتی (۱۸۹۲ - ۱۹۷۶)، ثروتمند ترین مرد امریکایی در سال ۱۹۵۷ میلادی بود، و برای اولین بار اعلام کرد که «من ترجیح می‌دهم که از ۱٪ تلاش صد نفر استفاده کنم تا اینکه از ۱۰۰٪ تلاش خودم».این ایده که اهرم زدن نام دارد، امروزه پایه گذار فلسفهٔ بازاریابی شبکه‌ای شده‌است.


BuildingNetwork.jpg
 
Last edited:

tgp

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2010
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
26
تفاوت بازاریابی شبکه‌ای با شرکت‌های هرمی

به گفتهٔ کمیسیون تجارت فدرال امریکا (FTC)، شرکت هرمی شرکتیست که به اعضایش حق کمیسیون می‌دهد تا افراد جدید را وارد کنند. شرکت‌های هرمی محصولی را نمی‌فروشند و پولهای مشتریان را در یکجا جمع می‌کنند و با آن کاری انجام نمی‌دهند و در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران غیر قانونی هستند، چون در ازای جذب افراد پول می‌دهند و بطور اجتناب ناپذیر فرو خواهند پاشید و وقتی هرم فروپاشی کند، بجز عده‌ای که در بالای هرم هستند همه دست خالی می‌مانند یا بعبارتی پول خود را می‌بازند.
FTC می‌گوید داشتن محصول، قانونی بودن شرکت را تعیین نمی‌کند. بعضی از شرکت‌های هرمی برای ردگم کردن، خود را شرکت ام ال ام معرفی کرده و محصولی را در پلان خود قرار می‌دهند ولی چون هدفشان فروش محصول نیست، قیمت آن بسیار بالاتر از بازار آزاد خواهد بود، یا اینکه دریافت محصول در آن شرکت‌ها مشروط به فعالیت در پلان تجاری شان است که برای کسانیکه نمی‌خواهند یا نمی‌توانند مشتری پیدا کنند، پول از دست می‌رود. دو مشخصه بارز کمپانی های هرمی:

* انبار کردن کالا
کمپانی مشتریان را وادار می‌کند که تعداد هر چه بیشتری کالا (عموما با قیمت بسیار بالایی) بخرند تا در آمد بیشتری داشته باشند، حتی اگر نتوانند آن کالاها را به مصرف برسانند. در این صورت افراد رأس هرم سود هنگفتی می‌کنند در حالیکه محصول چندانی را به بازار ارائه نکرده‌اند و محصولات در زیرزمینها انبار شده‌اند.

* عدم خرده فروشی (فروش جزء به مردم)
بدلیل کیفیت پایین محصولات و هزینۀ بالای آنها، در اغلب شرکت‌های هرمی محصولات فقط بین اعضای داخل هرم توزیع می شود، نه بین مردم عادی بیرون از هرم.


توجیه اقتصادی بازاریابی شبکه ای

* شرکت های هرمی به تولید کمکی نمی‌کنند، و باعث پیشرفت اقتصاد جوامع نمی‌شوند، و مشتریان نیز اگر نتوانند پلان خود را بسازند، دست خالی می‌مانند.
* در یک فضای ایده ال، به کمک بازار یابی شبکه ای، کمپانی های تولید کننده مجال خوبی خواهند یافت تا بدون دغدغهٔ فروشِ محصولات، به ارتقاء و بهبود کیفیت کالاها یا خدماتشان بپردازند، ولی در جهان واقع، به راستی کدام تولید کننده است که ترس از کم شدن فروش و رقابت با سایر تولید کنندگان را نداشته باشد و به ارتقا محصول و خدمات فکر کند؟ رقابت در جذب مشتری بخش مهمی از چرخه بهبود کیفیت کالا و خدمات است.
* در عصر الکترونیک اکثر کمپانی ها رو به فروش اینترنتی می آورند.اما گاهی فروش اینترنتی با بازاریابی شبکه ای و هرمی عمدا یا سهوا خلط مبحث می شود، فروش اینترنتی یعنی فروش کالا از طریق شبکه اینترنت، اما بازاریابی شبکه ای و یا هرمی مفهومی بسیار متفاوت است.


اشباع چیست؟ آخرین نفرات چه می‌شوند؟

اشباع به مرحله یا زمانی گفته می شود که پلن یک کمپانی (چه هرمی، چه شبکه ای) جامعه را فرا بگیرد و بازاریابان یا نمایندگان مستقل دیگر نتوانند مشتری پیدا کنند. اگر چنین اتفاقی بیافتد، درصد زیادی از فعالان که در کف مجموعه هستند ناکام می مانند. عوامل مختلفی وجود دارند که بر اشباع تاثیر می گذارند:

* پلن در آمد زایی
* سرعت رشد شاخه ها
* قیمت محصولات
* تنوع و محبوبیت محصولات
* سرعت رشد جمعیت

چیزی به نام اشباع در نتورک مارکتینگ وجود ندارد. تصور اشباع در این صنعت به منزله این است که تصور کنیم که دیگر وسیله ای مثل یخچال تولید نشود و هیچ کس بر روی کره زمین یخچال نخرد. جالب است الان در هر خانه ای یخچال وجود دارد، ولی باز هم روزانه میلیون ها یخچال با مارکهای متفاوت در سراسر دنیا تولید می شود.
 

tgp

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2010
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
26
از جمله تمایلات روز افزون در دنیا، میل به داشتن شغل خانگی است. مردم سراسر دنیا به تدریج به اهمیت این نکته پی میبرند که صاحب کار خود و ارباب خودشان باشند. همانگونه که ج.پل گتی سالها پیش به درستی خاطر نشان کرد"برای کسب موفقیت واقعی در زندگی باید صاحب کار خودمان باشیم". فقط وقتی که ارباب خودتان باشید، موارد ذیل تحت کنترلتان خواهد بود:
1- اینکه کجا کار کنید
2- اینکه با چه کسی کار کنید
3- اینکه چطور کار کنید
4- و اینکه درآمدتان چقدر باشد
بهترین و مطمئنترین راه برای شروع یک کار خانگی نتورک مارکتینگ است.
(مجله پول Money Magazine مارس 1996)

جهت راهنمایی:09117162846
پیغـــــــــام:LiveZilla
 

tgp

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2010
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
26
product-inventory.jpg
شاید توقعات شما نسبت به دنیایی که در آن زندگی و کار می‌کنید، دست نیافتنی به نظر برسد،
شاید زمان برای شما قدری سریع می‌گذرد،
شاید شما برای مبلغ کمی به سختی کار می‌کنید،
شاید زمان و یا پول کافی در اختیار ندارید،
و یا شاید موضوع دقیقاً برعکس است...
شاید زمان برای شما به کندی می‌گذرد،
و احساس می‌کنید در دنیای کاری خود به سختی درگیر شده‌اید،
شما باید برای کس دیگری کار کنید و تا ابد هم به این کار ادامه دهید،
و...

و حالا یک راه نجات وجود دارد.

امروزه افق‌های تجاری جدید و متعددی پیش‌رویتان قرار دارد، البته اگر بدانید کجا باید به دنبالش بگردید. و چیزی که اکنون در دسترس است، دنیای بین‌المللی Network Marketing است.

حالا شما می‌توانید به استقلال مالی برسید. این تجارتی است که راه را به بسیاری از افراد نشان داده تا بتوانند به استقلال مالی واقعی برسند.

امروزه اصول کلّی که باعث موفقیت Network Marketing در جهان شده است، در دانشگاههای مختلف جهان تدریس می‌شود. و در حال حاضر کمتر از 2 درصد جمعیت جهان، فعالیت در این رشته را به عنوان شغل اصلی‌شان برگزیده‌اند.

Network Marketing شغلی است که اخیراً در مطبوعات جهان از آن به عنوان مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به مصرف‌کننده یاد می‌‌کنند. این تجارت در عصر جدید شانس‌های زیادی را بوجود آورده است. چون مطالعات اخیر نشان می‌دهد که از هر 4 نفر، 3 نفر کالا یا خدمات مختلف را از دوستان‌شان خریداری کرده‌اند. در حالی که فقط 1 نفر از هر 4 نفر کالا یا خدمات به دوستان‌شان ارائه کرده‌اند.

فروش چه چیز؟ خرید چه چیز؟ اصلاً Network چیست؟ و چگونه تاثیراتی را که بر آینده تجارت جهان و آینده شما دارد تضمین می‌کند؟

در واقع تعداد بسیار کمی از ما اطلاعات کافی در مورد Network Marketing داریم، پس حالا شاید زمان مناسبی باشد که نگاه دقیقتری به آن بیاندازیم. در واقع ریشه Networking به افرادی مثل J. Paul Getty، میلیاردر معروف باز می‌گردد که گفته است:«من ترجیح می‌دهم سودم را از 1% تلاش 100 نفر بدست بیاورم تا 100% تلاش خودم». یک مفهوم امتحان شده در طول زمان و یک روش تجارت جدید. چرا؟!چون برای اولین بار در دنیای تجارت شما سودتان را از موفقیت دیگران بدست می‌آورید نه از راه رقابت با آنها.
John Naisbitt در پر فروش‌ترین نشریه‌اش Megatrends یک بخش کامل را به Network Marketing اختصاص داده است و آنرا اینگونه تشریح کرده:«در فضای Network موفقیت بوسیله آزاد گذاشتن دیگران برای داشتن بهترین عملکرد به دست می‌آید نه با سلطه بر آنها».

یکی از بهترین فروشندگان Maolen Fergosen معتقد است:«باید حد و مرزهای موفقیت Network Marketing را به فراموشی سپرد، چون براساس اعتماد، ارتباطات و کمک به موفقیت دیگران بنا شده است.» این موضوع دقیقاً عکس بوروکراسی دولتها و شرکتها‌ست. اگر شما به دنیای تجاری معمول وابسته هستید، شانس‌هایتان برای موفقیت محدود است. هرچه بیشتر ترقی کنید، فشارها از بالا و پائین بیشتر می‌شود. براستی چه دنیای بی‌رحمی! با جای کمی در بالادست!

وقتی که شما برای کسی کار می‌‌کنید، شنیده‌های مختلف شما را سردرگم می‌کند، در حالی که Network Marketing بسیار کاملتر و گسترده‌تر است. این تجارت دارای مفهوم جدیدی است در قلمرویی جدید.بنابراین برای اینکه درک بهتری از Network Marketing داشته باشید، بد نیست کمی آنرا با بازاریابی سنتی مقایسه کنیم.

در بازار سنتی، تعدادی افراد واسطه وجود دارند، همچون عمده فروش‌ها، توزیع‌کنندگان و خرده فروش‌ها. همة آنها باید به سود خود برسند، قبل از آنکه جنسی به دست شما، یعنی مصرف‌کننده برسد.
امّا در Network Marketing شما خود یک واسطه هستید، چون همان‌طور که توزیع‌کننده هستید، مصرف‌کننده هم محسوب می‌شوید، و همه اعضا در این موضوع مشترک هستند.

در Network Marketing افراد به بقیه کمک می‌کنند. وقتی‌که شما افراد را به شبکه خود وارد می‌کنید، موفقیت شما مستقیماً به موفقیت آنها بستگی پیدا می‌کند. همانطور که شما به دیگران کمک می‌کنید، و آنها افراد جدید را به تجارت وارد می‌کنند، شبکه شما گسترش پیدا می‌کند. وقتی شما شانس‌تان را با دیگران قسمت می‌کنید و آنها را به تجارت وارد می‌کنید، هر بار که آنها پاداش‌شان را دریافت می‌کنند، شما هم پاداش می‌گیرید. و وقتی‌که آنان به دوستان جدیدشان خبر می‌دهند، و آنها را وارد تجارت می‌کنند، شبکه شما بیش از پیش گسترش پیدا می‌کند، و شما تنها زمانی موفق می‌شوید که به دیگران برای دستیابی به موفقیت کمک کنید. درست مانند کسانی که شما را وارد کردند. آنها هم تنها زمانی موفق می‌شوند که شما خوب عمل کنید. و این مفهومی جدید در تجارت است که در آن همه افراد برنده‌اند.
در Network Marketing نه رئیسی است، نه اجباری در مورد ساعت کار، نه 7 صبح تا 5 عصر، نه هیچ درخواستی برای صرف زمان اضافی، و نه هیچ شرکت ریاست‌کننده‌ای. شما رئیس خودتان هستید. زمان‌تان مال خودتان است. و درآمد و موفقیت شما هم تنها به تلاش‌های خودتان وابسته است.
Network Marketing یک مفهوم جدید و تازه نیست. بلکه در طول زمان بارها و بارها امتحان شده است. بعضی از اثرگذارترین سهام نیویورک در حال تغییر است. 14000 کمپانی دارای سیستم مستقل Network Marketing هستند. مثل فروشگاههای زنجیره‌ای.

25 سال پیش چیزی به نام «فروشگاههای زنجیره‌ای» وجود نداشت. امّا در اواخر سال 1990 به یک تجارت 700 میلیون دلاری در کل جهان تبدیل شد. امّا این کار سرمایه زیادی نیاز دارد. برای شروع این کار سرمایه‌ای در حدود یک میلیون دلار لازم است و پائین‌ترین سرمایه برای این کار در حدود ده هزار دلار است، در حالی که هیچ تضمینی هم برای موفقیت وجود ندارد.

در 50 سال اخیر کمپانی‌های فروش و عرضه مستقیم رشد و گسترش قابل توجهی داشتند، که ده‌ها میلیارد دلار درآمد در پی داشته است. امّا بعضی از این کمپانی‌ها بر بازار فروش سرد تکیه دارند. فروش جنس به غریبه‌ها، فروش سرد. و شاید این سخت‌ترین کار در دنیا باشد! شاید شما به سختی در فشار باشید تا بتوانید اعتبار و سود کمپانی و خودتان را افزایش دهید، امّا در Network Marketing شما همه زمینه‌های ممکن و موجود را در اختیار دارید. با Network Marketing شما می‌توانید با یک سرمایه‌گذاری نرمال تجارت خودتان را داشته باشید، که در اکثر موارد در حدود 500 دلار است. و در Network Marketing معمولاً جنس در بازار گرم فروخته می‌شود. مفهوم بازار گرم، یعنی افرادی که شما آنها را می‌شناسید. افرادی که شما واقعاً دوست دارید، مفهوم جنس و خدمات جدید را با آنها قسمت کنید. افرادی که به قضاوت شما اعتماد دارند. افرادی که حاضرند آنچه را که لازم است، بگویند، بشنوند.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که همه ما به طور متوسط حداقل 800 نفر را می‌شناسیم. افراد فامیل، دوستان، همکاران و افرادی که در اجتماع با آنها ارتباط داریم. افرادی که به ما اعتماد دارند. کسانی که ما دوست داریم با محصول و سرویسی جدید و با مفهومی جدید به آنها کمک کنیم. افرادی با انگیزه و ابتکار که دوست دارند یک راه مطمئن مانند Network Marketing و یک فرصت عالی برای یک راه درآمد اضافی داشته باشند. امّا بعضی از راه‌ها قابل دسترس‌تر به نظر می‌رسند. البته در این راه هیچ قانون دست و پا‌گیری وجود ندارد. و یکی از زیبایی‌های Network Marketing این است که راه برای هر کسی که با علاقه، انگیزه و ابتکار باشد، باز است.

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری پتانسیل بازار برای Networking گسترده و در حال گسترش است. بنابراین اجازه بدهید به گروهی که دارای کاندیداهای توانایی در این زمینه هستند، اشاره کنم:زنان!
تحقیقات نشان می‌دهدکه زنان 35% کمتر از مردان در مشاغل مشابه دستمزد می‌گیرند. زنان در بخش فروش Network Marketing دارای بیشترین سرعت رشد هستند. چیزی بیشتر از 60%. افرادی که بطور پاره‌وقت کار می‌کنند. تحقیقات جدید به این واقعیت اشاره دارد که بیشتر از 24 میلیون نفر از 120 میلیون نیروی کار در آمریکا، یا بصورت پاره‌وقت کا می‌کنند، یا فقط یک شغل دارند.

بازار بعلاوه پنجاه. دکتر Ken Dachtwaid در پر فروش‌ترین کتاب خود، Age Wave، بازار بعلاوه پنجاه را به عنوان ترسناک‌ترین گروه نام می‌برد. بیشتر از 30 میلیونر هنوز به دنبال راههایی برای شرکت کردن در فعالیتهای جدید هستند و در عرض 5 تا 10 سال آنها به ترسناک‌ترین گروه بازار خواهند پیوست. Baby Boomers یا تجار موفق با قدرت هفتاد میلیونی. آنها تاثیرگذارترین بازار فروشنده ـ خریدار را در جهان تشکیل می‌دهند. آنها در دهه 60 ما را با تلویزیون آشنا کردند، با غذای آماده در دهه 70 و مایکروویو و ویدئو در دهه 80. و انرژی آنها در حال انتقال به سوی مصرف‌کنندگان جدید و بازارهای نو است. امّا در تمام این اتفاقات شما کجا ایستاده‌اید؟

مانند تمام آزادی‌‌ها، استقلال مالی هم با یک سری تغییرات آغاز می‌شود. برای اینکه شرایط تغییر کند، شما باید تغییر کنید. اگر شما به همان کاری که می‌کردید، ادامه دهید، همان چیزی را بدست می‌آورید، که قبلاً بدست آورده‌اید. و امروزه برای اولین بار مردم، کم‌کم دارند معنی داشتن یک آینده مالی مطمئن را فرا می‌گیرند. که این موضوع حقیقتاً تعیین‌کننده نحوه زندگی ماست. شما هم می‌توانید به آنها بپیوندید. اما اول باید تصمیمی بگیرید:

شما می‌توانید به کار کردن برای کس دیگری ادامه دهید. به آنها اجازه دهید، زمان و درآمد شما را کنترل کنند.
و یا می‌توانید راه خود را تغییر دهید و وارد راهی جدید با شانس‌های جدید شوید. تجارتی که پیش‌بینی می‌شود، آینده را تحت تاثیر قرار خواهد داد. کارشناسان بر این باورند که حجم کالاها و خدمات فروخته شده در دهه آینده به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا خواهد کرد. اما شما چطور؟ آیا شما حاضرید به این موج بپیوندید؟ جایی که می‌توانید استقلال مالی واقعی را بیابید. در این صورت به ما بپیوندید در دنیای جهانی Network Marketing.

و اما چهارچوب Network Marketing

Network Marketing علمی است در حوزه بازرگانی و تجارت نوین و زیر شاخه توزیع کالا و محصول به بازار. در تجارت سنتی برای توزیع کالا از تولیدکننده به مصرف کننده، ناچار بودند که از واسطه ها کمک بگیرند. چرا که ابزاری وجود نداشت که مصرف کننده و تولیدکننده را از راههای دور به هم مرتبط نماید. لذا تولیدکننده پس از آنکه محصولی را تولید می نمود، آنرا در اختیار حمل کنندگان، عمده فروشان، خرده فروشان، مغازه داران و سایر واسطه ها قرار میداد، تا بتواند کالای خود را به مشتریان عرضه نماید. و در این بین مسلماً درصد بسیار هنگفتی توسط واسطه ها روی قیمت اولیه محصول کشیده میشد.
امّا به تدریج با ظهور علم الکترونیک و کامپیوتر، و همچنین بوجود آمدن تکنولوژیهایی همچون اینترنت، ابزاری فراهم آمد که بوسیله آن تولیدکنندگان می توانستند با افراد سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند، بدون آنکه در این بین واسطه ای وجود داشته باشد.

از سوی دیگر تحقیقات نشان میداد که از هر چهار نفر، سه نفر کالای مورد نیاز خود را از مارکی انتخاب میکنند که دوستشان پیشنهاد نموده است. یعنی هزینه های هنگفت تبلیغات در رسانه ها در برابر یکبار پیشنهاد یک دوست، به پشیزی نمی ارزد!

با جمع بندی دانسته های فوق، موج جدیدی در تجارت به راه افتاد و منجر به ظهور انقلابی در عرصه توزیع کالا شد با نام Network Marketing یا بازاریابی شبکه ای.


هدفِ Network Marketing اینگونه تعریف شد:توزیع و رساندن کالا از تولیدکننده به دست مصرف کننده، به گونه ای که در این بین هیچ واسطه تجاری ای، جز خودِ مشتریان وجود نداشته باشد.

یعنی تولیدکنندگان تصمیم گرفتند که کالاهای خود را به کمک مشتریانِ خودشان به فروش برسانند. برای رسیدن به این هدف، هر کمپانی ای طرحی مخصوص به خود طراحی نمود و آنرا به اجرا گذاشت. آنچه که در اکثر این طرحها مشترک بود، اینکه مشتریان، محصولات را مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری می نمودند، و تولیدکنندگان در کنار فروشِ محصول به مشتریان این فرصت را نیز به آنان میدادند که وارد طرح بازاریابی شرکت شوند. یعنی محصولات شرکت را به دوستان و آشنایان خویش بشناسانند، تا در صورتیکه آنها هم از این محصولات خرید کردند، بتوانند از شرکت مبلغی را بابت حقِّ معرفی بگیرند. مسلماً بدون چنین پیشنهادهایی مشتریان رغبتی برای معرفی محصولات شرکت به آشنایان خود نداشتند و رسیدن به هدف حذف واسطه ها غیرممکن مینمود. چرا که تولیدکننده مجبور میشد باز هم برای معرفی کالاهای خود، مبالغ هنگفتی را بابت تبلیغات بپردازد و همین امر موجب بوجود آمدن واسطه میشد.

بعد از گذشت چند صباحی، از آنجا که هنوز چارچوبهای این نوع تجارت برای اکثر مردم جهان تعریف شده نبود، سودجویان در نقاط مختلف دنیا، فرصت را غنیمت شمردند و بسترهای سودجوئی از این نوع تجارت را فراهم آوردند و با سوء استفاده از نام Network Marketing سعی کردند تا جیبهای خودشان را پر کنند، که توطئه های پیرامیدی یا هرمی یکی از آنها میباشند. همین امر باعث شد که محققان به فکر افتند تا چارچوبهای این علم نوین را با جزئیات بیشتری برای عموم مطرح کنند، تا فرصتهای سودجوئی از بین بروند.
 

tgp

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2010
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
26

نت ورک مارکتینگ و اینترنت برای هم ساخته شده اند. دنیا در اختیار شماست. امروزه فرستادن یک نامه الکترونیکی به نقطه ای از دنیا به سادگی صحبت کردن با همسایه کناری شماست. اکثر افراد در جریان کار نت ورک مارکتینگ مرتکب اشتباهاتی می شوند.

صفات افراد دارا و غنی در نتورک مارکتینگ چیست؟
۱ آنها یک سیستم محکم، قابل توجیه و منطقی برای کار دارند.
۲ آنها در این کار صبوری دارند.
۳ آنها در تداوم و پیگیری خستگی ناپذیرند.
۴ آنها هدف دارند: یعنی ۱ اهداف کوتاه مدت، ۲ اهداف میان مدت، ۳ اهداف بلند مدت.
۵ آنها این کار را روزانه انجام میدهند.
۶ آنها بدون هیچگونه سایه شک، به محصولی که نت ورک مارکتینگ به ارمغان می آورد ، اعتقاد دارند.
۷ آنها اول خود، پرستیژ و شخصیتشان را عرضه میکنند.
۸ آنها میدانند که چه چیزی افراد را بحرکت در می آورد.
۹ آنها خط اول مجموعه خود را خوب آموزش میدهند تا همانند سازی صورت گیرد.
۱۰ آنها تلاشهای افراد مجموعه خود را ارج می نهند.
۱۱ آنها از دیگران می آموزند.
۱۲ آنها هیچوقت قانع نیستند و دایما در حال بسیج کردن و سازماندهی نیروها هستند.
۱۳ آنها این کار را ساده انجام میدهند.
۱۴ آنها با مجموعه خود در تعامل و تماس هستند.
۱۵ آنها مسافت های دور را می پیمایند تا چیز های بیشتری بدست آورند.
۱۶ آنها حد اقل ۷ بار پیگیری انجام میدهند.
۱۷ آنها کارها و مسایل را اولویت بندی می کنند.
۱۸ آنها بر نقاط قوت مجموعه خود تمرکز میکنند.
۱۹ آنها تلاشهای خود را اتومات میکنند.
۲۰ آنها برنامه آموزشی روزانه دارند :۱ کتابها ۲ روز نامه ها ۳ کاست و سی دی و ...
۲۱ آنها جهانی می اندیشند.
۲۲ آنها در زمان مناسب در کار سرمایه گذاری می کنند.
۲۳ آنها در این کار از منطقه امن عادت هایشان بیرون می آیند.
۲۴ آنها خود را به خاطر موفقیت درکار ستایش و تحسین می کنند.
۲۵ آنها پولی را که از این کار در می آورند در حین کار سرمایه گذاری می کنند.
۲۶ آنها از کار خود لذت می برند.
۲۷ آنها ارگانیزه شده و منظم و ساماندهی شده فعالیت می کنند.
۲۸ آنها ۱ وقت ۲ انرژی ۳ افراد انسانی را تلف نمی کنند.
۲۹ آنها تصمیمات را سریع اتخاذ کرده و سریع عمل میکنند.

جهت راهنمایی
 
بالا