• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

نرم افزار جامع مالی و اداری

manasoleymani

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
1
تکنولوژی های استفاده شده در تولید نرم افزار :
  1. بانك اطلاعاتي: SQL Server 2008
  2. رابط كاربري ويندوز: Delphi 2010
  3. رابط كاربري وب :Asp.Net 4/C#
  4. Sql Server Authentication Mode جهت اتصال به بانک اطلاعاتی که بالاترین امنیت را در بر دارد (ایجاد یک حساب کاربری به ازای هر کاربر در SQL Server)
  5. استفاده از معماری چند لایه (Multi-Tier Architecture) بر پایه تکنولوژی SOA
  6. کلیه مجوزهای نرم افزار قابلیت تعریف در 3 لایه متفاوت را دارا می باشند که عبارتند از لایه بانک اطلاعاتی, وب سرور و محیط کاربری (UI)
  7. امکان اجرای نرم افزار بر روی بستر شبکه داخلی و اینترنت بطور همزمان
قابلیت های کلی نرم افزارها :
  1. عدم محدوديت تعداد كاربر قابليت اجرا در محيط شبكه , وب و ويندوز
  2. امكان ساخت هر نوع گزارشي كه اطلاعات آن در بانك اطلاعاتي وجود دارد توسط كاربر يا واحد خدمات فروشنده
  3. اختصاص دوره های مالی نامحدود به هر یک از شرکت های تعریف شده
  4. جستجو هوشمند(Search Inside) ،ابزاری است جهت جستجو در کلیه اطلاعات ذخیره شده در سیستم و همچنین منوهای نرم افزار بصورت همزمان و تنها با فشردن یک کلید
  5. تعریف گروه های کاربری
  6. تخصیص مجوزهای مختلف به کاربران بر روی هر دوره مالی
  7. ایجاد ابزار رویدادنگاری عملیات سیستم با قابلیت نمایش کلیه عملیات انجام شده بر روی هر رکورد
  8. تعیین اطلاعات مربوط به شماره همراه و ایمیل هر کاربر جهت ارسال گزارشات و پیام های سیستم به صورت خودکار
  9. قابلیت تعیین مجوزهای کاربران در سه لایه مختلف ( بانک اطلاعاتی ، دسترسی به بانک اطلاعاتی ، رابط کاربری)
  10. امکان Drag & Drop کردن اطلاعات از جدول کاربران به سایر جداول
  11. استفاده از ابزار گرافیکی جهت اختصاص کاربران به گروه های کاربری
  12. نمایش اطلاعات دسترسی کاربران به فرم ها به صورت تفکیک شده در هر فرم و امکان تغییر دسترسی های از پیش تعیین شده
  13. امکان اختصاص کابران تعریف شده در سیستم به شرکتهای متفاوت ، با تفکیک سمت در هر شرکت
  14. استفاده از ابزار گرافیکی جهت اختصاص کاربر به شرکت
  15. امکان تغییر مشخصات کاربری و رمز عبور هر کاربر توسط خود کاربر در فرم اصلی نرم افزار
  16. امکان تعیین ارز مبناء سیستم جهت استفاده در گزارشات
  17. نمایش عکس و نام کاربران فعال در سیستم
  18. امکان برقراری ارتباط متنی با کاربران فعال سیستم
  19. امکان ارسال فرم های سیستم با وضعیت دلخواه جهت مشاهده سایر کاربران
  20. امکان تفکیک فرم ها به اجزاء مختلف
  21. قابلیت ذخیره تغییر اندازه سطرها و ستون ها به تفکیک هر کاربر
  22. امکان خروج موقت از نرم افزار با قابلیت نگهداری اطلاعات فرم های باز سیستم
  23. امکان ذخیره سازی وضعیت فعلی سیستم در زمان خروج از نرم افزار
  24. اختصاص چندین صفحه کاربری متفاوت با قابلیت انتخاب توسط کاربر
  25. اجرای فرم های نرم افزار از روی صفحه میزکار ویندوز
  26. اجرای چندین فرم به صورت همزمان بدون محدودیت
  27. قابلیت بروزرسانی و پشتیبانی آن لاین نرم افزار
قابلیت های سیستم حسابداری مالی :
  1. تعریف کدینگ استاندارد حسابداری در سه سطح گروه ، کل و معین
  2. تعریف سطوح حساب تفصیلی نامحدود به صورت پیوسته و شناور
  3. تعیین عنوان سطوح حساب تفصیلی بسته به نیاز کاربر
  4. تعیین وابستگی سطوح حساب تفصیلی به حساب کل و معین بدون محدودیت تعداد سطوح (سطوح حساب وابسته)
  5. تعیین الزام ورود اطلاعات تفصیلی در زمان ثبت سند بدون محدوددیت تعداد سطوح (سطوح حساب غیر وابسته)
  6. ورود اطلاعات تفصیلی سطوح مختلف حساب به صورت متمرکز جهت مرتب سازی کدینگ حسابها
  7. تعیین مراحل مختلف ثبت اسناد بسته به نیاز هر سازمان با قابلیت تعیین وضعیت پیش فرض جهت تاثیر در گزارشات
  8. تعیین طبقه بندی های مختلف اسناد با قابلیت اختصاص وضعیت های ثبت مختلف به هر طبقه از ثبت اسناد
  9. اختصاص مراحل ثبت مختلف طبقه بندی اسناد به هر کاربر مورد نظر
  10. به تعریف اطلاعات تکمیلی نامحدود قابل انتصاب به سند یا آرتیکل
  11. تعیین طبقه بندی های نامحدود حساب با قابلیت تعیین محدوده و سطح حسابهای تفصیلی غیر وابسته جهت یکپارچه سازی ورود اطلاعات اسناد حسابداری
  12. امکان ثبت اطلاعات تکمیلی نامحدود مرتبط با هر سند یا آرتیکل به صورت مجزا
  13. امکان درج اطلاعات ارزی نامحدود برای هر آرتیکل
  14. قابلیت نمایش لیست اسناد حسابداری به دو صورت سند به سند یا لیست اسناد
  15. قابلیت درج خودکار شرح اسناد مشابه با اسناد حسابداری قبلی
  16. امکان شاخص نمودن ردیف های هر سند به صورت رنگی به تفکیک هر کاربر
  17. امکان ارسال رنگ آرتیکل های شاخص شده هر کاربر برای سایر کاربران
  18. امکان استفاده از اطلاعات هر یک از آرتیکل های سند به عنوان آرتیکل جدید
  19. امکان تجمیع اطلاعات ارتیکل های مشابه هر سند به صورت خودکار
قابلیت های نرم افزار انبار و کنترل موجودی :
  1. تعریف انبارها به صورت نامحدود
  2. قیمت گذاری اطلاعات خروجی برای هر انبار با استفاده از روش های میانگین موزون ، میانگین متحرک ، اولین صادره از اولین وارده ، اولین صادره از آخرین وارده )
  3. امکان تخصیص کاربران مجاز به مشاهده اطلاعات در هر انبار
  4. امکان تعریف طبقه بندی های مختلف کدینگ حسابداری با دو نوع موجودی و مصرف مستقیم
  5. تعیین کدینگ حسابداری به تفکیک انبار ، کالا ، اضافات ، کسورات ، ارزش افزوده و اشخاص در کلیه سطوح حسابداری
  6. امکان تعریف ساختار کدینگ کالا در لایه های نامحدود به صورت درختی که تعیین عنوان و طول لایه ها توسط کاربر امکان پذیر خواهد بود
  7. امکان تعریف فرمول های مختلف ایجاد کدینگ کالا با استفاده از لایه های تعریف شده
  8. امکان تعریف اطلاعات تکمیلی انبار در سه سطح کالا ، هدر برگه ها و جزئیات برگه ها
  9. امکان تعریف کدینگ کالا به دو صورت مستقیم و خودکار با استفاده از فرمول های تولید کدینگ کالا
  10. امکان استفاده از واحدهای سنجش ، اطلاعات تکمیلی و اختصاص کدهای بارکد نامحدود برای هر کالا
  11. امکان تعریف موقعیت های مختلف قرار گرفتن کالا بر اساس چیدمان های مختلف در هر انبار
  12. امکان اختصاص کالا به انبارهای مختلف با تعیین اطلاعات ( حداقل موجودی ، حداکثر موجودی ، مدت مصرف ، منبع تامین ، نقطه سفارش ، ضریب سفارش ، انتظار دریافت و شیوه خرید) در هر انبار
  13. امکان تعیین کالای مشابه/جایگزین برای هر کالا در زمان اختصاص به انبار و قابلیت جایگزینی کالای مشابه در زمان صدور برگه های صادره انبار
  14. امکان تعیین طبقه بندی های اطلاعات مرتبط با اشخاص به تفکیک تحویل گیرنده و تحویل دهنده
  15. امکان تعریف اضافات و کسورات انبار با قابلیت تعیین ویژگی های مختلف ( مقدار پیش فرض ، قابلیت ویرایش ، درج خودکار ، وضعیت "فعال/غیرفعال" و تاثیر در بهای تمام شده)
  16. امکان طبقه بندی اطلاعات اضافات و کسورات به دو گروه کالاها و اشخاص قابل استفاده
  17. تعریف کلیه فرآیندهای کاری انبار منطبق با نیاز مشتری با امکان تعریف مراحل مختلف ثبت برگه های انبار به تفکیک مقداری و ریالی با توجه به نوع عملکرد در فرآیند مربوطه
  18. امکان تعیین مرحله ثبت ریالی مرتبط با حسابداری جهت اخذ اسناد حسابداری انبار
  19. امکان تعریف طبقه بندی های مختلف برگه های انبار به تفکیک نوع برگه
  20. امکان اختصاص مراحل ثبت به هرکدام از طبقه بندی برگه ها با قابلیت اختصاص مجوز ثبت و بازگشت از ثبت تعریف شده برای هر کاربر مورد نظر
  21. محاسبه موجودی کالا به صورت Online با توجه به تاریخ ، زمان ثبت برگه های وارده و صادره
  22. ثبت مجزا و همزمان اطلاعات تعدادی و ریالی ورودی های انبار براساس دسترسی های تعریف شده
  23. امکان تخصیص هزینه های خرید ، از جمله حمل و ترخیص با تعیین کد طرف حساب مربوطه جهت اعمال در اسناد حسابداری
  24. امکان مشاهده اطلاعات ریالی انبار با روش های مختلف در هر زمان در برگه ها و گزارشات تعریف شده .
  25. صدور برگه های رسید ، حواله ، برگشت به خرید و برگشت به انبار به صورت مستقل و یا از محل سایر برگه ها
  26. امکان عملیات انبارگردانی شامل اخذ تگ شمارش عینی ، ثبت و اعمال شمارش های عینی در سه مرحله ، تهیه مغایرت انبارگردانی و ایجاد برگه های کسری و اضافی موجودی .
  27. مبادله اطلاعات با سيستم فروش
  28. ارسال سند حسابداري انبار
قابلیت های كلي نرم افزار فروش و اعتبار مشتريان :
  1. تعريف روشهاي فروش , مدت , چگونگي گردش فرمها بين سيستم ها , دسترسي كاربران و محدوديت ها
  2. اضافات و كسورات
  3. استعلام قيمت
  4. مصوبات فروش و قيمت گذاري
  5. كالا و خدمات قابل فروش
  6. معرفي مشتريان , اطلاعات تكميلي و حسابهاي مربوطه
  7. مراحل ثبت برگه ها و دسترسي كاربران
  8. برگه هاي سفارش , صورتحساب فروش و خدمات , برگشت از فروش و دستور خروج..... به صورت پارامتريك
  9. ارسال كالا
  10. كنترل اعتبار مشتريان
  11. گزارشات فروش , مشتريان , كارت حساب بر اساس مدت , كالا , نوع فروش و ...
  12. گزارشات آناليز مشتريان بر اساس انواع فروش , انبار , كالا , مدت و...
  13. گزارشات تركيبي آناليز (لايه لايه ) فروش و انبار و خزانه دراي
  14. گزارش سفارشات
  15. گزارش استعلام
  16. مبادله اطلاعات با سيستم هاي انبار و خزانه داري
  17. ارسال سند به مالي
قابلیت های كلي نرم افزار نقد وبانك و خزانه داري :
  1. تعريف بانكها , اسناد , صندوق ها و محدويت هاي هر يك و سطوح دسترسي هر كاربر
  2. برگه هاي دريافت ها و پرداختها و گردش هاي بانكها , اسناد , صندوق
  3. مراحل ثبت و تصويب عمليات و دسترسي كاربران
  4. گزارشات كارت حساب بانكها , صندوق , تنخواه و ...
  5. گزارشات مشروح و خلاصه اسناد دريافتني و پرداختني
  6. مبادله اطلاعات با سيستم فروش
  7. ارسال سند به مالي
  8. جهت هماهنگی جلسه دموی نرم افزار و پاسخ به پرشهای شما در زمینه محصولات نرم افزاری ما؛ با ما تماس بگیرید:
  9. 66597800 و یا با شماره 09122124349 به نام محمد امیرآبادی و یا می توانید از وب سایت www.algpaya.ir باز دید فرمائید.
 

b.yasini

کاربر فعال تاریخ و پزشکی و سلامت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
7,666
لایک‌ها
2,930
محل سکونت
Living in Dreams
آندروید؟ !!!!!
 
بالا