s.moghadam
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 26 ژانویه 2016
- نوشتهها
- 7
- لایکها
- 0
- سن
- 39
سلام دوستان عزیز
نمی دونم چقدر با نرم افزار های crm اشنا هستید . من توی این پست تصمیم دارم امکانات این نرم افزار را برایتان توضیح بدهم و انواع مختلفی که در حاضر در بازار ایران وجود دارد
به صورت کلی نرم افزار های crm در بازار ایران به دو دسته داخلی و ترجمه شده تقسیم می شوند که هر کدام کاربر خاص خودشون را دارند
نرم افزار های داخلی نرم افزار های هستند که توسط متخصصان ایرانی براساس نیاز بازار ایران طراحی شده اند. قابلیت بومی سازی براساس نیاز سازمان ها و شرکت های ایرانی را دارند. داری پشتیبانی قوی هستند چون برنامه نویسان و تحلیل گران آنها ایرانی هستند و راحت تر می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. ولی خوب یکسری مشکلات هم دارند و آن اینکه باید با کمک و همکاری کارمندان و خود شما پیاده سازی شوند.و تغیرات ممکن برای شما زمان بر باشد از شرکت های پیشرو در امر تولید این نرم افزار های می توان به شرکت بهبد فرادیس ، شرکت پیام گستر و طلوع اشاره کرد که هر کدام اولویت های خاصی را برای پیاده سازی نرم افزار خود در نظر گرفته اند برای مثال بهبد فرادیس تحت وب بودن و دسترسی آسان برای بازاریابان و نمایندگان را درنظر گرفته و یا اینکه بتواند به سایر نرم افزار های موجود در سازمان یکپارچه شود مثل نرم افزار حسابداری یا انبار .
گروه دوم نرم افزار های ترجمه شده اند این نرم افزار ها در شرکت های خارجی مانند ویتایگر یا مایکروسافت تولید شده اند و بعضی از شرکت های ایرانی انها را به زبان فارسی برای مشتریان خود ترجمه می کنند خوب قاعدتان این نرم افزار براساس نیاز بازار کشور های دیگه طراحی شده و چون در کد آنها دست برد می شود می توان شامل باگ و یا همان اشکال باشند . پشتیبانی این نرم افزار ها نمی تواند صد در صد باشه چون برنامه نویسان انها در دسترس نیستند و متخصصان ایرانی براساس تجربه خود باید ایرادات به وجود آمده به دلیل تغییر کد را اصلاح نمایند. البته باید عنوان داشت این نرم افزار ها داری قابلیت های بسیاری برای شرکت های بزرگ می باشد درصورتی که به صورت زبان اصلی استفاده شوند و یک متخصص به صورت کامل پرسنل شرکت را آموزش دهد.
در ادامه توضیحات بیشتری قرار خواهم داد
نمی دونم چقدر با نرم افزار های crm اشنا هستید . من توی این پست تصمیم دارم امکانات این نرم افزار را برایتان توضیح بدهم و انواع مختلفی که در حاضر در بازار ایران وجود دارد
به صورت کلی نرم افزار های crm در بازار ایران به دو دسته داخلی و ترجمه شده تقسیم می شوند که هر کدام کاربر خاص خودشون را دارند
نرم افزار های داخلی نرم افزار های هستند که توسط متخصصان ایرانی براساس نیاز بازار ایران طراحی شده اند. قابلیت بومی سازی براساس نیاز سازمان ها و شرکت های ایرانی را دارند. داری پشتیبانی قوی هستند چون برنامه نویسان و تحلیل گران آنها ایرانی هستند و راحت تر می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. ولی خوب یکسری مشکلات هم دارند و آن اینکه باید با کمک و همکاری کارمندان و خود شما پیاده سازی شوند.و تغیرات ممکن برای شما زمان بر باشد از شرکت های پیشرو در امر تولید این نرم افزار های می توان به شرکت بهبد فرادیس ، شرکت پیام گستر و طلوع اشاره کرد که هر کدام اولویت های خاصی را برای پیاده سازی نرم افزار خود در نظر گرفته اند برای مثال بهبد فرادیس تحت وب بودن و دسترسی آسان برای بازاریابان و نمایندگان را درنظر گرفته و یا اینکه بتواند به سایر نرم افزار های موجود در سازمان یکپارچه شود مثل نرم افزار حسابداری یا انبار .
گروه دوم نرم افزار های ترجمه شده اند این نرم افزار ها در شرکت های خارجی مانند ویتایگر یا مایکروسافت تولید شده اند و بعضی از شرکت های ایرانی انها را به زبان فارسی برای مشتریان خود ترجمه می کنند خوب قاعدتان این نرم افزار براساس نیاز بازار کشور های دیگه طراحی شده و چون در کد آنها دست برد می شود می توان شامل باگ و یا همان اشکال باشند . پشتیبانی این نرم افزار ها نمی تواند صد در صد باشه چون برنامه نویسان انها در دسترس نیستند و متخصصان ایرانی براساس تجربه خود باید ایرادات به وجود آمده به دلیل تغییر کد را اصلاح نمایند. البته باید عنوان داشت این نرم افزار ها داری قابلیت های بسیاری برای شرکت های بزرگ می باشد درصورتی که به صورت زبان اصلی استفاده شوند و یک متخصص به صورت کامل پرسنل شرکت را آموزش دهد.
در ادامه توضیحات بیشتری قرار خواهم داد