• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

نرم افزار CRM ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ماندگار

resident

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2005
نوشته‌ها
96
لایک‌ها
2
برخی قابلیت های نرم افزار CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) ماندگار عبارتند از:

مدیریت مشتریان، تامین کنندگان و ...:
مدیریت اطلاعات مشتریان(اشخاص حقیقی و حقوقی)، تامین کنندگان، نمایندگی ها،کارفرماها، پیمانکارها و ...




پیوست فایل به تعداد نامحدود به پرونده مشتریان ، تامین کنندگان، نمایندگی ها، کارفرماها، پیمانکارها و...
جستجوی بسیار سریع اطلاعات

پروژه های بازاریابی و فروش:

ثبت و مدیریت پروژه های بازاریابی و فروش

مدیریت پیگیری ها:
مدیریت وظایف پرسنل شامل تعریف وظایف، ارجاع وظیفه به سایر کاربران و یادآوری وظایف به کاربران
ثبت سابقه ارتباط با مشتری(تماسهای برقرار شده،جلسات برگزار شده، ارسالات انجام شده شامل ایمیلها، فکسها، نامه ها، نمونه محصولات و ...)

مدیریت بازاریابی و فروش:
مدیریت کالا/خدمت، استعلام قیمت، قیمت گذاری کالا/خدمت
مدیریت پروژه های بازاریابی، فروش و...
ثبت گزارش کار مربوط به هر پروژه

صدور فاکتور و پیش فاکتور فروش:
سوابق خرید مشتریان (صدور پیش فاکتور/فاکتور برای مشتریان به همراه نمونه های قابل چاپ)



تعیین نحوه پرداخت مشتریان به همراه آلارم تاریخ سررسید اقساط و محاسبه مانده حساب مشتریان

انبار:

ورود/خروج کالا به/از انبار/ مرجوعی ها
محاسبه موجودی انبار
ثبت سفارشات تولید




کاربران:
تعریف کاربران

تعیین سطح دسترسی برای کاربران جهت دسترسی به فرمها و عملیاتها

تعیین سطح دسترسی به اطلاعات


ارسالها:
ارسال SMS برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و...
ارسال ایمیل (Email) برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و ...
ارسال فکس (Fax) برای یک یا گروهی از مشتریان، نمایندگی ها، تامین کنندگان و ...

دریافت ها:

دریافت SMS و ثبت در سابقه ارتباط با مشتری

دریافت Email و ثبت در سابقه ارتباط با مشتری


تیکت ها:
قابلیت تعریف و مدیریت تیکت جهت مشکلات و شکایات مطرح شده از سوی مشتریان
قابلیت تعریف بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط هر یک از کاربران در خصوص رفع مشکل مشتری
قابلیت ثبت وظیفه و ارجاع به کاربران جهت پیگیری مشکلات و شکایات مشتری

خدمات پس از فروش:

ثبت مشکلات مطرح شده در خصوص کالاها و تجهیزات مورد سرویس

ثبت امانات و قطعات مصرفی و خدمات ارائه شده مانند تعمیر، گارانتی و ... به همراه هزینه های انجام شده

قابلیت تعریف بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط هر یک از کاربران در خصوص رفع مشکل مشتری
قابلیت ثبت وظیفه و ارجاع به کاربران جهت پیگیری مشکلات


کالرآیدی:
نمایش اطلاعات تماس گیرندگان و مشاهده سابقه ارتباطی با آنها

گزارشات لیستی و آماری / تحلیلی:
گزارش گیری از اطلاعات مشتریان، تامین کنندگان، نمایندگی ها و ...
گزارش گیری از پرونده ها، ارتباطات ، عملکرد پرسنل، پیش فاکتورها و فاکتورها، ارسالات و ... به صورت لیستی و نموداری(آماری)

امنیت :
پشتیبان گیری زمانبندی شده از اطلاعات نرم افزار
امکان خروجی گرفتن از اطلاعات درکلیه فرمها با فرمت اکسل و ...

استفاده از نرم افزار CRM ماندگار هم در شبکه داخلی و بدون اینترنت میسر است و هم از طریق اینترنت از هر جای دنیا(تحت وب).

نرم افزار crm-مدیریت ارتباط بامشتری نرم افزار-crm نرم افزار-نرم افزار crm چیست؟-نرم افزارمدیریت ارتباط بامشتری-سی آرام-زقئ
 
بالا