مثال از خودمون میزنیم . مایه فروشگاه اینترنتی داشتیم که شدیدا پربازدید و پرفروش بود و رتبه ی بالایی هم داشت رو رنک اکسا و گوگل ( تا فیل شد )
آمارگیرش رو هم باز گذاشته بودم که مشتریا ببین و اعتماد سازیشون راحت بشه .
اما مورد بسیار جالبی که دو ماه بعد متوجه شدم این بود که همه سایت های رقبامون رفته بودن دقیقا همونجاهایی که ما آگهی و تبلیغ میدادیم تبلیغ میدادن و هم نرخ آگهی ها حسابی بالا رفت هم بازدهی اگهی ها بعلت زیاد شدن اگهی های مشابه کاهش پیدا کرد . مثلا ما جزو اولین کسانی بودیم که توی نیک صالحی و پرشین وی و خیلی سایت ها تبلیغ دادیم . اونم با رقم های ارزون . که وقتی مشتریشون زیاد شد دیگه سر ما منت هم میذاشتن می خواستن پول بگیرن !
جالبه خود نیک صالحی می گفت چند نفر گفتن تو آمارگیر فلانی دیدیم به شما تبلیغ داده و بهش ورودی میدین ، ما هم اومدیم تبلیغ بدیم .
همین شد که منم مثل بقیه بستم آمارگیرامو .
به هرحال همین استفاده های نابجا و نادرسته که باعث میشه اکثرا آمارگیرشونو ببندن . متاسفانه بغضی آمارگیرها مثل وبگذر هم امکان بستن یا باز گذاشتن انتخابی بخش های مختلف رو ندارن .