• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

نمرات NHL 15 منتشر شد | پایین تر از انتظارات

Malware

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2014
نوشته‌ها
113
لایک‌ها
30
سن
27
نمرات NHL 15 منتشر شد | پایین تر از انتظارات

nhl-15-cover-vote-blogheader_656x369-600x337-250x140.jpg


بدون شک یکی از بازی های ورزشی Electronic Arts که هواداران انتظار منتشر شدن نمرات آن از سوی مجلات و سایت های دنیای بازی های رایانه ای را می کشیدند بازی NHL 15 بود. بازی که بر خلاف انتظارات نمرات چندان مناسبی را کسب نکرده است زیرا NHL 15 تنها توانسته است یک امتیاز بالای ۷۰ را از سوی GameTrailers کسب کند.

همانطور که در بالا اشاره شد نمرات این بازی اندکی از انتظارات کمتر می باشند و تا به این لحظه متای این عنوان برابر با ۶۰ می باشد. همچنین از میان نمرات نامناسب این بازی می توان به نمرات سایت Game Informer و GamesRadar اشاره کرد که به ترتیب امتیاز ۵۵ و ۵۰ را به NHL 15 داده اند. در ادامه شما می توانید لیست نمرات و توضیحی کوتاه از سوی سایت های مختلف در این باره را مشاهده نمایید :



GameTrailers : ۷۸

دامنه ی انتخاب ها در این بازی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. اما طبق وعده های EA Sports انتظارات از NHL اندکی بالاتر بود.

IGN : ۷۰

تجربه ی این بازی چه در بخش آنلاین و چه در بخش آفلاین رضایت بخش می باشد. زیرا EA Sports در ساخت بازی های ورزشی پیشینه ای ۲۰ ساله دارد. اما به دلیل برخی مشکلات کیفیت این بازی افت کرده است و عالی نمی باشد.

Shacknews : ۶۰

اگر شما نیز انتظار بسیاری را برای این بازی کشیده اید و به ویژگی های جدید آن امید داشتید می بایست بدانید EA این بار شما را نا امید خواهد کرد. زیرا نکات عجیبی در بازی به چشم می آید. با این حال اگر شما علاقه مند به ورزش هاکی می باشید تجربه ی NHL 15 به شما توصیه می شود.

Game Informer : ۵۵
پیش از انتشار این بازی انتظار شگفت زده شدن هاکی بازان را می کشیدیم، اما این طور که پیداست NHL 15 گیم پلی مناسبی را ندارد و هم سطح با سایر بازی های ورزشی EA و EA Canada نمی باشد و کیفیتی پایین تر از سایر فرانچایز های ورزشی EA را به نمایش می گذارد. البته اگر شما طرفدار هاکی می باشید این بازی را تهیه نمایید.

GamesRadar : ۵۰
NHL 15 عاری از هرگونه ویژگی جذاب جدید می باشد. در حالی که مدت طولانی طرفداران انتظار این بازی را می کشیدند.

Hardcore Gamer Magazine : ۵۰
افرادی که به دنبال یک بازی هاکی ساده و سرگرم کننده می باشند از این بازی لذت خواهند برد، اما افراد حرفه ای تر با دیدن این بازی و با توجه به وعده های EA در طول سال گذشته اندکی نا امید می شوند.

حال نظر شما چیست؟ یا شما هم نمرات بازی NHL 15 را ضعیف و حتی نا امید کننده می دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.​

منبع : gamefa
 
بالا