برگزیده های پرشین تولز

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39
هتل آپارتمان ستارگان مشهد
در تور مشهد می توانید میهمان یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد باشید و رفت و آمد به حرم را برای خود آسان کنید . از مناسب ترین هتل های مشهد که در نزدیکی حرم هستند میتوان به هتل آپارتمان ستارگان مشهد اشاره کرد . این هتل نوساز و با کیفیت میزبان خوبی برای شما خواهد بود .


هتل آپارتمان ستارگان مشهد

افتتاح رسمی هتل آپارتمان ستارگان مشهد در تیر ماه سال ۱۳۹۲ و شروع به کار آن از اول خرداد سال ۱۳۹۲ می باشد . این هتل یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای ۲۸ واحد شامل آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد . هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با کادری مجرب در خدمت زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می باشد .


هتل آپارتمان ستارگان مشهد

از ویژگی ها و امکانات هتل ستارگان مشهد می توان به لابی شیک ، آسانسور و سیستم تهویه مطبوع در واحد ، سرمایش چیلر ، گرمایش فن کوئل و سیستم تهویه سرویس های بهداشتی ، دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر اتاق ، سرویس مبلمان مجهز ، تخت خواب هایی با تشک های ارتوپدی( طبی) ، تخت های کم جا ، تلویزیون ال ای دی دیجیتال با قابلیت دریافت حدود ۴۰ شبکه تلویزیونی و هم چنین سیستم ویدئوی مرکزی ، کافی شاپ مجهز و رستوران هتل با کیفیت غذایی بالا با منوی غذایی انتخابی ، منوی باز و منوی بوفه (صبحانه بصورت بوفه ، ناهار و شام منوی انتخابی با ۴ نوع غذا ) .


هتل آپارتمان ستارگان مشهد

آدرس هتل آپارتمان ستارگان مشهد : خیابان امام رضا ۵

فاصله هتل آپارتمان ستارگان تا حرم مطهر : ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل آپارتمان ستارگان تا فرودگاه : ۱۰ دقیقه
فاصله هتل آپارتمان ستارگان تا راه آهن : ۱۵ دقیقه


هتل ستارگان مشهد
 
بالا