برگزیده های پرشین تولز

هتل باختر مشهد

aysanparvaz

Registered User
تاریخ عضویت
10 مارس 2016
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
9
سن
44
هتل باختر مشهد این هتل در بهترین موقعیت شهر مشهد و نزدیک به بازار جنت قرار دارد.این هتل از هتل های ۳ ستاره مشهد است که فاصله نه چندان دوری با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد که مدیریت هتل برای آسودگی سفر شما گردشگران عزیز سرویس های رفت برگشت به حرم را آماده کرده.هتل باختر در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته تا امکانات بهتری را ارائه دهند.

hotel-bakhtar-mashhad-3.jpg


رستوران هتل واقع در طبقه -۱ با ظرفیت ۱۲۰ نفر و همچنین کافی شاپ هتل باختر واقع در لابی که مکان هایی دنج و آرام برای صرف نوشیدنی و غذاهای دلپذیر برای شما گردشگرانتور لحظه آخری مشهد می باشد.برای رزرو هتل در مشهد هتل ۳ ستاره باختر را به یاد بسپارید.

این هتل در 5 طبقه بنا شده است و 33 واحد دارد که شامل 5 واحد سوئیت، یک واحد آپارتمانی ویژه و بقیه اتاقهای سه و چهار تخت است. هتل باختر فاقد تالار است اما دارای یک رستوران تمیز و زیبا و همچنین مرکز کوچکی برای بازیهای کامپیوتری کودکان است. این هتل 30 سال قبل ساخته شده و در حدود 8 سال پیش به شکل امروزی بازسازی شده و از دی ماه 85 زیر پوشش شرکت رفاهی ناجی امین قرار گرفته است.

هتل باختر واقع در خیابان پاسداران و با امکاناتی شامل: روم سرویس 24 ساعته، فست فود، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری، پارکینگ شبانه روزی، پارک بازی کودکان و فروشگاه(سوغات) و نزدیکی به مراکز خرید، بانکها، آژانس های مسافرتی و بیمارستان و … با کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

hotel-bakhtar-mashhad-1.jpg


هتل باختر مشهد

hotel-bakhtar-mashhad-2.jpg


امکانات هتل باختر مشهد:

لابی
پارکینگ اختصاصی
پارکینگ سرپوشیده
آسانسور
ماهواره
رستوران
کافی شاپ
لاندری
نماز خانه
کافی نت
صندوق امانات
خدمات خانه داری
مجهز به اتاق ۲تخته, اتاق ۳تخته, سوئیت ۴ نفره
سرویس رفت و برگشت به حرم
و…..

برای مشاوره در مورد تور مشهد با ما تماس بگیرید.
 
بالا