برگزیده های پرشین تولز

هر آنچه که باید درباره دستگاه بستنی ساز صنعتی بدانید

roya0024

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2020
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
8
سن
29
از دستگاه بستنی ساز صنعتی در بستنی فروشی‎ها، کافی شاپ‏ها و ماست بندی‎ها استفاده میشود. برای درست کردن بستنی خوش طعم لازم است که میزان مواد لازم جهت درست شدن بستنی را با تناسب درست در داخل دستگاه بریزید. این دستگاه معمولا به صورت برقی در بازار موجود است. دراین دستگاه باید تا زمانیکه مواد اولیه بستنی به شکل خامه‎ای و غلیظ تبدیل شوند مراحل مخلوط کردن ادامه پیدا کند. اگر مواد اولیه به خوبی همزده نشوند بافت بستنی نرم و یکدست نخواهد شد و به صورت کریستال‎های درشت و یخی در خواهد آمد.
یکی از محبوبیت‎های دستگاه بستنی ساز صنعتی این است که میتوان اقدام به تولید طعم‎های جدید بستنی کرد. اگر صاحب کسب وکارهای فوق هستید و دارای قدرت خلاقیت هستید میتوانید با تولید بستنی‎های با طعم جدید توسط دستگاه بستنی ساز صنعتی مشتریان خود راچندین برابر کنید.
در گذشته بستنی تنها در فصول گرم موجود بود اما امروزه بستنی در تمام فصول پرطرفدار است. معمولا چشیدن طعم نو و تازه توسط مشتری بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. از این رو افرادی که دارای خلاقیت هستند و یا بستنی‎های خود را با ترکیباتی عالی درست میکنند دارای مشتریان ثابت بسیاری هستند و هر روزه به دلیل طعم عالی بستنی به مشتریانشان افزوده میشود.ایجاد بستنی در طعم‎های ترش، شیرین و ملس و با انواع میوه‎های مختلف میتواند مغازه شما را به یک بیزینس بسیار سودده تبدیل کند.
[تصویر:  -بستنی-ساز-صنعتی2.jpg]


خلاقیت در ظاهر بستنی با دستگاه بستنی ساز صنعتی

توجه داشته باشید که ظاهر بستنی بسیار در فروش آن موثر خواهد بود. هر چه بستنی دارای رنگ‎های شاد و متنوعی باشد در نگاه مشتری بیشتر جلب توجه میکند. سعی کنید بستنی قیفی تولید شده توسط دستگاه بستنی ساز صنعتی را به اندازه مناسب و با رنگ‎های مختلف در داخل نان مخصوص بستنی قیفی بریزید. مشتریان معمولا حجم کم در بستنی قیفی را دوست ندارند. برای فروش بیشتر سعی کنید بستنی را از دستگاه بستنی ساز صنعتی بیشتر بر روی نان بستنی بریزید
.
[تصویر:  -بستنی-ساز-صنعتی3.jpg]


ساخت بستنی کاملا طبیعی با خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی


برای کسانیکه از دستگاه بستنی ساز صنعتی برای تهیه بستنی استفاده میکنند این امکان وجود دارد تا با بستنی حاصل از تولیدات کارخانه رقابت کنند. همانطور که برای تمام افراد مشخص است بستنی تولید شده در کارخانه ممکن است برای طعم دادن از اسانس و رنگ طبیعی استفاده کنند و یا به بستنی‎ها مواد نگهدارنده بزنند. که مجموعه این عوامل موجب میشود تا برخی افراد به بستنی‎های شرکتی حساسیت داشته باشند.
این درحالیست که با دستگاه بستنی ساز صنعتی میتوان بستنی کاملا طبیعی با میوه تولید کرد. رنگ و طعم آن باید کاملا طبیعی باشد. در این صورت است که شما محصولی را متفاوت با کارخانجات تولید میکنید. معمولا در بیشتر بستنی فروشیها از بستنی‎های شرکتی استفاده میشود. که این موضوع شاید موجب کاهش قیمت بستنی شود اما برای مشتری تفاوتی با محصولات کارخانه ندارد.
[تصویر:  -بستنی-ساز-صنعتی1.jpg]


اگر از این مقاله که درباره هر آنچه که باید درباره دستگاه بستنی ساز صنعتی بدانید است خوشتان آمده است برای دوستان خود منتشر نمایید.
نحوه استفاده از دستگاه بستنی ساز صنعتی

نحوه استفاده از دستگاه بسیار آسان و راحت است. به هنگام نصب دستگاه بستنی ساز صنعتی توسط متخصص ازشان نحوه روشن کردن و استفاده از دستگاه را به طور کامل بپرسید. اگر موردی در آینده فراموشتان شد به دفترچه راهنما مراجعه نمایید.پس از آموزش کامل دستگاه چیزی که بسیار مهم است این است که شما نحوه ساخت بستنی را بدانید. ساخت بستنی بسیار تکنیکی بوده و باید تمام مواد غذایی در اندازه مناسب با یکدیگر مخلوط شوند تا نتیجه شگفت انگیزی رقم بخورد. سعی کنید در این امر خلاقیت به خرج دهید و از ترکیبات متفاوت استفاده نمایید تا در نهایت ترکیب خاص مغازه خود را ایجاد کنید.
برای خرید تجهیزات کافی شاپ با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.
 
بالا