• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

هر آن چیزی که باید در مورد Final Fantasy 15 بدانیم

Spartan69

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2015
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
34
دیروز در طول یک ارائه ی خاص از در Gamescom کارگردان Square Enix اقای Hajime Tabata اطلاعات زیادی در مورد Final Fantasy 15 ارائه داد. این ارائه بیشتر ر داستان بازی تمرکز داشت. Tabata همچنین اطلاعات بیشتری در مورد گیم پلی بازی و عناصر دیگر بازی صحبت هایی کرد و به والات طرفداران پاسخ داد.

رویداد های Final Fantasy جدید ۱۵ سال پس از وقایع به تصویر کشیده شده ی “Dawn” در تریلر نمایش داده شده ی روز قبل می باشد.

  • تمامی مواردی که در تریلر نشان داده شد، از فیلم در این بازی قرار داده شده است. در آن King Regis شاهزاده Noctis را نگه داشته است و آنها در کنار ماشین در باران ایستاده اند و او یک شمشیر را نگه داشته است.
  • داستان Final Fantasy 15 با درگیری سیاسی شروع می شود. پادشاهی Lucius یک قرار دارد صلح با پادشاهی Nifelheim امضا می کند. قبل از امضای معاهده ، Noctis شهر امپریالیستی Tenebrae را ترک می کند تا با ازدواج با Lunafreya اتحاد Lucis با دولت حفظ کند. در ادامه مشخص می شود که این صلح یک حیله بوده و شهر اپریالیستی و ارتش Lucis توقیف می شود.
  • Noctis در راه خود به Tenebrae می آموزد که او، پدرش و Lunafreya همه مرده اند. او با سه همراه خود یعنی Ignis, Gladiolus, و Prompto سفر می کند تا همه چیز را بهبود بخشیده و سرنوشت خود را تحقق بخشد.
  • در تریلر Dawn ، در غبار و پشت ساختمان سه شخص با هیکل های بسیار بزرگ مشاهده می شوند که در پشت ابرها چنهان شده اند. Tabata گفت که این سه موجود Eidolons نیستند، آنها هیولاهای غول پیکر Noctis هستند که قادر خواهند بود به او در مواقعی که احضار می شوند کمک کنند. البته در Episode Duscae قبلا یک معرفی کوچکی از آنها شده بود و ما در حال حاضر هیچ اطلاعی در مورد آن نداریم.
  • سازنده از Lunafreya با عنوان یک کاراکتر قوی یاد می کند. tabata هم میگوید که او اصلا ضعیف نیست. در واقع Luna یک قهرمان آسیب پذیر است که نیاز به محافظت دارد. تاباتا همچنین می گوید که او دارای عزم و اراده و یک قدرت درونی قوی است و از ابتکار عمل خود برای رسیدن به اهدافش ستفاده می کند
  • هنوز هم بحث در مورد اینه که آیا در بازی ما شاهد کشتی فضایی هستیم یا خیر.تاباتا گفت که تیم توسعه دارد بر روی کشتی های فضایی کار میکند و نمونه ای از آنها ساخته که به پرواز در می آیند، اما آنها هنوز ارتفاع Ramuh را معلوم نکرده اند. تاباتا گفت که ما هنوز دنبال آن هستیم و آن را بررسی می کنیم. من فکر میکنم ارتفاع از نظر فنی بسیار مهم باشدو ما در حال حاضر مایلیم تا آن در ارتفاعات بیشتر پرواز کند. تاباتا همچنین قصد دارد تا کشتی های فضایی بیشتری به بازی اضافه کند
  • سیستم Cross Chain که در آن می توانید با Noctis به عضویت حزب های دیگر برای حملات مشترک تیم دربیایید، بین دموی Episode Duscae و نسخه ی اصلی تغییر می کند در آینده شاهد گزینه های بیشتر برای حمله هستیم که در آن حملات Cross Chain به صورت دستی اجرا نمی شود بلکه آن به صورت اتوماتیک اجرا می شود و در شرایط خاص تغییر می کند.
  • با وجود اینکه Final Fantasy XV با نسخه ی سال ۲۰۰۶ خود یعنی Final Fantasy Versus XIII متفاوت است اما همچنان تم عاطفی خود را حفظ کرده است. در پاسخ به این سوال که آیا این بازی هم مانند سری های قبل خود دارای داستان غم انگیز است، گفت که در بازی های حماسی باید انتظار داستان های غم انگیز و مصیبت ها را داشته باشیم. داستان این یری بیشتر در مورد پیوند پدر و پسر و دوستان Noctis تمرکز دارد.
  • Marlboros یکی از موجودات نمادین Final Fantasy در این نسخه هم حضور دارد. آقای تاباتا یک ویدئو از گیم پلی به شرکت کنندگان نشان داد که در آن Noctis و دوستانش از یم شیب سنگی به پائین پرتاب می شوند. این موجود نمادین در برخی موارد به کمک او می آید.
  • ما یک دموی دیگر هم به زودی دریافت خواهیم کرد اما تاریخ انتشار آن هنوز معلوم نیست. تیم توسعه در حال حاضر بر روی آن کار می کنند و به زودی اطلاعات جدیدی را از آن منتشر می کنند.
  • یکی از کاراکتر های محبوب در این بازی دختری است با موهای سفید و سیاه است که دارای چتری است.تصویر آن را در زیر ببینید. تاباتا نام او را آشکار نکرد اما او گفته که او در این بازی حضور خواهد داشت.


اطلاعات جدید از این بازی در PAX Prime منتشر خواهد شد. این ارائه لایو استریم در آخر این ماه اجرا می شود. لازم به ذکر است که اطلاعات بیشتر از این بازی در Tokyo Game Show در ماه سپتامبر ارائه می شود
bazitalk
 
بالا