سیستم و محصولات در سطح خیلی خوبی هستند. من خودم از محصولات خیلی خوشم اومد.
ولی تنها ایراد نسبت پورسانت ها هست. مثلا فرق نداره یک پالتو 100 تومنی بفروشی یا یک گردنبند 20 تومنی به هر حال 2 تومن پورسانت هست.
سایتی مثلا با روزانه 15 یا 20 هزار آی پی بسته به نوع محصول و موضوع سایت میانگین 3 تا 10 تا محصول از همکاری در فروش، فروش داره. و توی این
سیستم ها پورسانت از هزار تومن هست تا 20 هزار تومن. و درامد به مراتب خیلی بهتره.
اگر میشد روی پورسانت ها کار کنید خیلی بهتر میشد.
امیدوارم موفق باشید.
وقتی یک بازاریاب هنوز امتحانشو پس نداده از نظر بازدهی برای پورسانت گیری ما نمی تونیم از اول بهش پورسانت بسیار بالا بدیم که. (در تمام مشاغل همینه)
ما 5 تا پلان داریم از X1 تا x10. و چون قراره همکاری پیوسته باشه ابتدا بررسی میکنیم در عرض مثلا 10 روز تا فلان همکار بازاریابی چقدر فروش داشته. اگر خوب باشه خوب قطعا ارتقاء پلان میدیم
چون سود همکار سود ماست و رابطه مستقیم با فروش فروشگاه داره.
درضمن ما ساعت FAKE رولکس به ملت قرار نیست بفروشیم که از قیمت 65 هزار تومن ش به بازاریاب 8 هزار تومن پورسانت بدیم. کالاها مشخصه چه کیفیتی دارند
و لذا سود فروش ما مشخصه. پس پورسانت بازاریاب هم سقف مشخصی داره.
اینقدر جنس بی کیفیت و ماهواره ای در سیستم های همکاری در فروش ارائه شده با پورسانت های غیرمنطقی با انصرافی های بالا که وبمسمترها عادت کردند به دریافت
پورسانت بالا..... اما چند درصد از اون سیستم ها براشون سوددهی واقعی داشته؟ چند درصد جنس خوب به ملت دادند؟ من قرار نیست راه غلط اونها رو برم.
درضمن ما برگشتی و انصرافی نداریم. و برای هر کالا چه 10هزار تومن چه 200 هزار تومن، پورسانت ثابتی به بازاریاب میدیم نه درصدی. چون سوده درصدی یک کالای 10هزار تومنی واقعا کمه.
حقیقت ماجرا همین چند خطی بود که در بالا گفتم. و اجباری برای همکاری با همه ندارم. بازاریاب باید اول برادری شو ثابت کنه با فروش بالا، بعد ادعای دریافت پورسانت بالاتری داشته باشه. رابطه ی دوطرفه تجاری و سودمند همینه.