برگزیده های پرشین تولز

همخرید: خرید گروهی و تخفیف از تمام فروشگاه ها برای ایرانیان

amirl

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 ژوئن 2011
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
تخفیف گرفتن چونه زدن نمی‌خواد
پیشنهاد هر روز همخرید تخفیف‌های خوب و بی چک و چونه از فروشگاه‌های معتبر است. ما می‌گردیم و به جای شما چونه می‌زنیم، بعد خبرتان می‌کنیم، شما هم دوستانتان را خبر کنید تا همگی از یه خرید خوب با تخفیف عالی لذت ببرید.




وقت ندارید به سایت سر بزنید؟ تخفیف‌ها خبرتان می‌کنند!
چونه زنی‌هایمان که تموم شد و تخفیف‌ها را که گرفتیم… خبرتان می‌کنیم که بخرید. در همخرید ثبت نام کنید، یک ایمیل می‌خواهد. ما هم هر روز بهترین خرید‌های تهران را با بالاترین تخفیف‌های قطعی برایتان میفرستیم.


www.hamkharid.ir



چطور کار میکنه این همخرید؟
همخرید هر روز یه سری کالا رو از فروشگاه‌های مختلف با تخفیف خوب پیشنهاد می‌کنه، هر کسی دوست داره اون کالا رو با تخفیف همخرید بخره، اعلام آمادگی میکنه، تعداد خریدارها که به یک عدد مشخصی رسید، پیشنهاد قطعی میشه و همه میتونن پرداخت کنند و خرید رو انجام بدن.



تخفیف‌ها از کجا می‌آیند؟
ما همخریدی‌ها قول دادیم: به خریدارها قول دادیم از فروشگاه‌های خوب تخفیف اساسی بگیریم، به فروشگاه‌ها هم قول دادیم خریداران رو خبر کنیم و در عوض فروشگاه هم قول دادند اگر هر کالا یک تعداد خاصی به فروش رفت تخفیف خوب شامل همه ی همخریدی‌ها بشه. به خودمون هم قول دادیم که یادمون نره سود واقعی و رضایت از همخریدی بودن خریداران و فروشندگان مهمترین اولویت ما بوده و هست. از امروز تا همیشه سر قول و قرارمون هستیم: همخرید شما میمونیم!


میخواهید همخرید ما باشید؟
به سایت ما سر بزنید و ایمیلتان را وارد کنید تا در روز افتتاح همخرید خبرتان کنیم: www.hamkharid.ir



 
بالا