برگزیده های پرشین تولز

همه چیز درباره ترولی حمل ظروف

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
ترولی حمل ظروف را معمولا در هتل‎ها، تالارهای پذیرایی و رستوران‎ها دیده اید. این وسیله یکی از تجهیزات مهم در کسب و کارهای فوق می‎باشد. معمولا خدمه هتل‌ها، تالارها و رستوران‎ها برای پذیرایی از مهمان‌ها، غذا، دسر، نوشیدنی، میوه و … را با ترولی حمل ظروف به سالن می‎اورند.
ترولی حمل ظروف انواع مختلفی دارد. برخی از آنها دارای سه طبقه و برخی دیگر دارای دو طبقه هستند. همچنین ترولی حمل ظروف برای کیک و شیرینی هم نوع خاص خود را دارد که معمولا برای شیرینی پزی‎ها و قنادی‎ها مناسب میباشد.
ترولی حمل ظروف برای کافی شاپ‎ها نیز نوع خاص خود را دارد. پس پیش از خرید ترولی حمل ظروف حتما دقت کنید که این وسیله را متناسب با کسب و کار خود خریداری نمایید.
نام ترولی حمل ظروف معمولا برای یک وسیله چهار چرخ استفاده میشود که دارای چندین طبقه است. از این وسیله برای آوردن غذا بر سر میز میهمانان و جمع آوری ظروف کثیف از روی میزها استفاده میشود.
-حمل-ظروف2.png

ابعاد ترولی حمل ظروف

به هنگام خرید ترولی حمل ظروف باید دقت کنید که این محصول را میخواهید در چه ابعادی خریداری نمایید. این ابعاد باید متناسب با فضای شما باشد. باید در نظر بگیرید که حتما ترولی حمل ظروف در داخل آسانسور جا شود.
میزان تحمل بار توسط ترولی حمل ظروفیکی دیگر از نکات مهم به هنگام خرید ترولی حمل ظروف این است که میخواهید این وسیله چه وزنی را حمل کند. حتما دقت کنید که این وسیله پاسخگوی وزن وسایلی که روی آن میگذارید را باشد.
-حمل-ظروف1.png

انواع ترولی حمل ظروف

ترولی حمل ظروف به دو شکل معمولی و همراه با گرمخانه در بازار به فروش میرسد. معمولا از ترولی حمل ظروف گرمخانه دار در بیمارستان‌ها استفاده میشود. چرا که گرم نگهداشتن غذا در بیمارستان امری مهم به شمار می‎آید و اگر از نوع معمولی استفاده شود ممکن است غذا تا به همه‎ی بیماران داده شود سرد شود.مشخصات ترولی حمل ظروف

جنس این محصول از پلی اتیلن است. این محصول دارای دو سطل از سمت جلو و عقب می‌باشد که از این دو سطل میتوان برای ریختن زباله‌ها به هنگام جمع‎آوری ظروف کثیف و یا قرار دادن قاشق و چنگال‏های کثیف استفاده کرد. این محصول دارای ستون‎‌های آلمینیومی میباشد. این ستون‎ها سبب شده تا ترولی حمل ظروف جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشد. این محصول دارای سه طبقه میباشد. در صورتیکه بخواهید طبقات ارتفاع و فضای بیشتری داشته باشند میتوانید طبقه وسط را برداشته و از ترولی حمل ظروف به صورت دو طبقه استفاده نمایید.یکی دیگر از امکاناتی که این ترولی حمل ظروف دارد این است که این وسیله دارای ترمز در چرخ های عقب خود است. این عامل سبب میشود تا ایمنی بیشتری برقرار شود.
-حمل-ظروف.png

یکی از مسائل مهم این است که چرخ‎های ترولی حمل ظروف بسیار روان و بی صدا باشند. در صورتیکه این چرخ‎ها به هنگام استفاده روان نباشند قطعا حمل این وسیله برای خدمه بسیار دشوار خواهد بود. از طرفی داشتن صدای اضافی چرخ‎ها هم آزار دهنده خواهد بود. لازم به ذکر است که این محصول دارای چرخ‎هایی بسیار روان و بدون صدا میباشد.یکی دیگر از قابلیت‎های شگفت انگیز این محصول این است که این محصول توانایی حمل 300 پوند (136.1 کیلوگرم) را دارد.با توجه به امکانات و جنس بسیار عالی، این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. جهت خرید محصول با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید.تهران تجهیز سالهاست که واردکننده تجهیزات رستوران میباشد. با توجه به قیمت بسیار عالی و جنس محصولاتی که تهران تجهیز وارد میکند توانسته است تا هر روزه به تعداد مشتریان خود بیافزاید. در صورتیکه در حال راه اندازی کسب و کار خود هستید میتوانید برای گرفتن مشاوره برای انتخاب تجهیزات با کارشناسان ما در تماس باشید.
-حمل-ظروف3.png

ترولی حمل ظرف دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:

  • دارای 3 طبقه از جنس پلی اتیلن میباشد.
  • مجهز به 2 سطل در عقب و جلوی دستگاه با امکان نصب آسان (برای بوفه و یا نظافت ظروف کثیف)
  • ترولی دارای ستون های آلمینیومی (جهت زیبایی و دوام بیشتر) میباشد.
  • امکان حذف طبقه وسط (استفاده بصورت 2 طبقه ) وجود دارد.
  • ترولی مجهز به ترمز روی چرخ های عقب (جهت ایمنی بیشتر) میباشد.
  • دستگاه دارای چرخ های بی صدا و روان است.
  • ترولی توانایی حمل ظرفیت کل بار 300 پوند (136.1 کیلوگرم) را دارا میباشد.
 
بالا