برگزیده های پرشین تولز

همه چیز درباره خمیر پهن کن دو غلطک

الینا0098

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2019
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
33
معمولاً برای راه‌اندازی هتل، رستوران، تالارهای عروسی، فست فود و قنادی خرید تجهیزات صنعتی آشپزخانه اولین و مهم‌ترین قدم است. انتخاب تجهیزات مناسب معمولاً دغدغه افرادی است که می‌خواهند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند. قطعاً یکی از تجهیزاتی که برای فست فودها، قنادی، هتل‏ها و … مورداستفاده قرار می‌گیرد دستگاه خمیر پهن کن صنعتی است.
معمولاً دستگاه خمیر پهن کن صنعتی در نانوایی‏‎ها، رستوران‎ها، هتل‎ها فست فودها و قنادی‎ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه به‌صورت تک غلطک و دو غلطک در بازار به فروش می‌رسد. این دستگاه ساخت ایتالیا بوده و با توجه به عملکرد عالی آن قیمت دستگاه خمیر پهن کن صنعتی بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.
برای انتخاب دستگاه خمیر پهن کن صنعتی دو غلطک و یا تک غلطک می‌توانید با کارشناسان تهران تجهیز تماس بگیرید. با توجه به قیمت دستگاه خمیر پهن کن صنعتی بهتر است تا پیش از خرید دستگاه از کاربرد دستگاه در کسب‌وکار خود تحقیق کنید.

-خمیر-پهن-کن-صنعتی.jpg


مزایا استفاده از دستگاه خمیر پهن کن صنعتی



شاید به این فکر کنید که خمیر را به‌صورت دستی هم می‌توان برای پیتزا و … آماده کرد. حال ما می‌خواهیم به تفاوت بین دستگاه خمیر پهن کن صنعتی و پهن کردن دستی خمیر بپردازیم.زمانی که خمیر را به‌صورت دستی پهن کنید باید از آرد استفاده کنید. قطعا کیفیت خمیر توسط دستگاه بسیار بیشتر از کیفیت خمیر دستی است. دلیل این تفاوت کیفیت، در آردی است که به هنگام پهن کردن خمیر به‌صورت دستی به خمیر اضافه می‌شود. این آرد سبب شده تا کیفیت خمیر پیتزا و … پایین بیاید.یکی دیگر از تفاوت‌ها در پخش یکنواخت خمیر در همه بخش‌ها است. زمانی که خمیر به‌صورت دستی پهن شود خمیر در همه‌جا به‌صورت یکنواخت پخش نمی‌شود. این در حالی است که دستگاه خمیر پهن کن صنعتی موجب پخش خمیر به‌صورت یکنواخت می‌شود. که این خود باعث افزایش کیفیت پیتزا می‌شود.از دیگر تفاوت‌ها می‌توان به‌صرفه جویی در زمان نام برد. پهن کردن دستی خمیر بسیار زمان‌بر است درحالی‌که همین کار را دستگاه خمیر پهن کن صنعتی با کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. امروزه همه‏‎ی فست فودها، هتل‎ها و… از دستگاه خمیر پهن کن صنعتی برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند.هم‌اکنون سرعت عمل بکی از مهم‌ترین راه‎های جذب مشتری است. هم‌اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که رقبا با بیشترین سرعت در حال دادن خدمات به مشتریان خود هستند. امروزه مشتریان معطل ماندن را نمی‌پسندند و قطعاً پس از اولین باری که معطل شوند دیگر پای خود را به آن رستوران، کافی‌شاپ و … نمی‌گذارند.همان‌طور که پیش‌تر در مورد انواع دستگاه خمیر پهن کن صنعتی توضیح داده شد دستگاه خمیر پهن کن صنعتی تک غلطک دارای یک جفت غلطک است. این جفت غلطک متناسب با مدل دستگاه ممکن است در بالا و یا جلو دستگاه تعبیه شده باشد. جنس جفت غلطک معمولاً از پلاستیک فشرده است.دستگاه خمیر پهن کن صنعتی دو غلطک هم دارای دو جفت غلطک است. محل قرارگیری غلطک‎ها به این صورت است که یک جفت در بالا و جفت دیگر در پایین دستگاه واقع شده است.کار کردن با دستگاه خمیر پهن کن صنعتی بسیار ساده است. با توجه به کارایی آن قیمت دستگاه خمیر پهن کن صنعتی بسیار ناچیز بوده است. همین امر سبب فراگیر شدن استفاده از این دستگاه شده است.تهران تجهیز هرساله با ارائه تجهیزات باکیفیت آشپزخانه توانسته است رقبا خود را شکست دهد. سابقه کار بالا و قیمت مناسب از عوامل موفقیت تهران تجهیز می‌باشد.
برای خرید تجهیزات رستوران می‌توانید با کارشناسان تهران تجهیز تماس بگیرید.

-خمیر-پهن-کن-صنعتی2.jpg


این دستگاه خمیر پهن کن دو غلطک دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:



  • موتور تکفاز خمیر پهن کن : 0.5 اسب.
  • دارای دو غلتک موازی میباشد.
  • ورن هر چانه خمیر پهن کن پیتزا : 100/700 گرم.
  • قطر پیتزا با خمیر پهن کن پیتزا : 10/40 سانتی متر.
  • خمیر پهن کن IGF ساخت: ایتالیا.
 
بالا