iranreportaj
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 19 ژانویه 2020
- نوشتهها
- 5
- لایکها
- 1
- سن
- 34
رپورتاژ آگهی از ترکیب دو کلمه تبلیغ و سرمقاله ایجاد شده است. از آنجایی که امروزه خوانندگان از فاصله دور، تبلیغاتیبودن یک محتوا را متوجه میشوند و از خواندن آن صرفنظر میکنند، رپورتاژ آگهی میتواند بسیار سودمند باشد. رپورتاژ آگهی متن یا مقالهای است که به شما فرصتی میدهد تا با کاربر صحبت کنید، اطلاعاتی در اختیارش قرار دهید و او را با برند خود درگیر نمایید.
استفاده از رپورتاژ آگهی مناسب در بخشی از استراتژی بازاریابی محتوایی شما قرار میگیرد.رپورتاژ آگهی باید محتوای آموزشی ارزشمند و یا خبری در اختیار کاربر قرار دهد. با ارائه رپورتاژ آگهی جذاب و هدفمند، برای کاربر و افزایش دانش او اهمیت زیادی قائل شوید و سعی کنید با نوشته خود، حس خوبِ مهم بودن و یادگیری را منتقل کنید.
بسیاری از کسبوکارها برای گرفتن بک لینک و بهبود سئو تبلیغات رپورتاژ منتشر میکنند و موفق میشوند جایگاه خود را در گوگل ارتقا دهند. برای برخی دیگر از کسبوکارها، هدف از نوشتن رپورتاژ آگهی، متقاعد کردن کاربر برای استفاده از محصول و یا سرویسی است که برند شما ارائه میدهد. فراموش نکنید محتوای رپورتاژ آگهی در نهایت هدف تبلیغاتی دارد، با این حال لازم است کلمات به گونهای کنار هم قرار گیرند که متن از حالت تبلیغاتی خارج شده و به لحنی آموزشی تبدیل شود.
رپورتاژ آگهی را می توان شیوه ای از تبلیغات در نظر گرفت که تنها هدف آن جلب توجه مخاطب و جذب او به سوی کسب و کار شماست. از همین جهت یک رپورتاژ آگهی موفق با نگارشی که برای خواننده روان و قابل درک است، مخاطب را با محصولات و یا خدمات شما آشنا می کند.
رپورتاژ آگهی می توانند در قالب هر یک از انواع زیر به مخاطبین ارائه گردد:
– یک لیست معرفی محصول و یا خدمت به همراه راهنمای استفاده
– محتوای تصویری در قالب ویدیو و یا اینفوگرافی
– متن خبری نوشته شده
جدا از این که شما کدام یک از موارد فوق را انتخاب کرده و از چه رسانه ای ( شامل رادیو، تلوزیون، روزنامه و یا وبسایت ) جهت معرفی خود استفاده می کنید، اساسی ترین و مهم ترین اساسی ترین نکته، بیان داستان شما است. بر همین اساس شباهات زیادی بین موارد مورد نیاز برای نگارش یک پشت وبلاگ و نگارش رپورتاژ آگهی وجود دارد.
استفاده از رپورتاژ آگهی مناسب در بخشی از استراتژی بازاریابی محتوایی شما قرار میگیرد.رپورتاژ آگهی باید محتوای آموزشی ارزشمند و یا خبری در اختیار کاربر قرار دهد. با ارائه رپورتاژ آگهی جذاب و هدفمند، برای کاربر و افزایش دانش او اهمیت زیادی قائل شوید و سعی کنید با نوشته خود، حس خوبِ مهم بودن و یادگیری را منتقل کنید.
بسیاری از کسبوکارها برای گرفتن بک لینک و بهبود سئو تبلیغات رپورتاژ منتشر میکنند و موفق میشوند جایگاه خود را در گوگل ارتقا دهند. برای برخی دیگر از کسبوکارها، هدف از نوشتن رپورتاژ آگهی، متقاعد کردن کاربر برای استفاده از محصول و یا سرویسی است که برند شما ارائه میدهد. فراموش نکنید محتوای رپورتاژ آگهی در نهایت هدف تبلیغاتی دارد، با این حال لازم است کلمات به گونهای کنار هم قرار گیرند که متن از حالت تبلیغاتی خارج شده و به لحنی آموزشی تبدیل شود.
رپورتاژ آگهی را می توان شیوه ای از تبلیغات در نظر گرفت که تنها هدف آن جلب توجه مخاطب و جذب او به سوی کسب و کار شماست. از همین جهت یک رپورتاژ آگهی موفق با نگارشی که برای خواننده روان و قابل درک است، مخاطب را با محصولات و یا خدمات شما آشنا می کند.
رپورتاژ آگهی می توانند در قالب هر یک از انواع زیر به مخاطبین ارائه گردد:
– یک لیست معرفی محصول و یا خدمت به همراه راهنمای استفاده
– محتوای تصویری در قالب ویدیو و یا اینفوگرافی
– متن خبری نوشته شده
جدا از این که شما کدام یک از موارد فوق را انتخاب کرده و از چه رسانه ای ( شامل رادیو، تلوزیون، روزنامه و یا وبسایت ) جهت معرفی خود استفاده می کنید، اساسی ترین و مهم ترین اساسی ترین نکته، بیان داستان شما است. بر همین اساس شباهات زیادی بین موارد مورد نیاز برای نگارش یک پشت وبلاگ و نگارش رپورتاژ آگهی وجود دارد.