• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

پارک بزرگ ملت مشهد

elnaz111

Registered User
تاریخ عضویت
9 فوریه 2014
نوشته‌ها
1,483
لایک‌ها
33
سن
36
پارک بزرگ ملت مشهد
دسته: معرفی مشهد
پارک بزرگ ملت مشهد


پارک بزرگ ملت مشهد با مساحتی حدود هفتاد و دو هکتار در سال 1345 در ابتدای بلوار وکیل‌آبادساخته شد. این مجموعه جزء یکی از بزرگترین و اصلی ترین مجموعه های تفریحی و گردشگری شهر مشهد محسوب می شود. این پارک دارای چهار ورودی می باشد که ورودی جدیدی نیز در حال ساخت می باشد. این وروی ها شامل ورودی شمالی (بلوار معلم), ورودی جنوبی( وکیل آباد), ورودی غربی (بلوار وکیل آباد), ورودی شرقی(بلوار آزادی) می باشد, همچنین ورودی جدیدی که در حال ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شما شرقی(چهارراه آزاد شهر) می باشد.
از امکانات این هتل می توان به زمین‌های متعدد بازی فوتبال، والیبال، اسکیت، استخر شنا و زمین وسایل بازی کودکان اشاره کرد. از جالبترین این خدمات وجود شهربازی در این پارک می باشد که با وجود وسایل بازی مدرن و جالب اوقات خوبی را برای زائران, گردشگران و اهالی شهر مشهدبه وجود آورده است.
همچنین با توجه به نزدیک بودن مجتمع فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) به این پارک, این مجموعه از نظر فرهنگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این پارک از جمله مکان هایی می باشد که با توجه به جایگاه شهری و تسهیلات و امکانات موجود همه روزه پذیرای تعداد زیادی گردشگران, اهای مشهد, مسافران و مشتاقان فضای سبز و طبیعت می باشد.تور مشهد 23 اردیبهشت 93 هتل سیمرغ
 
بالا