• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

پاسخ Greenberg در قبال نبود IP جدید برای Xbox One و ارائه نشدن آمار فروش NPD

Malware

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2014
نوشته‌ها
113
لایک‌ها
30
سن
28
پاسخ Greenberg در قبال نبود IP جدید برای Xbox One و ارائه نشدن آمار فروش NPD

white_xbox_one_2-600x337-250x140.jpg


دیگر تقریبا برای همه آشکار است که شرکت مایکروسافت در برابر ارائه آمار NPD از فروش کنسول خود سکوت زیادی را اختیار می کند. از طرفی عده ای دیگر معقتند که IP های جدید کافی برای کنسول نسل هشتمی Xbox One تا کنون معرفی نشده است. یکی از کارکنان شرکت مایکروسافت به تازگی با حضور در سایت توئیتر، پاسخی را به کاربران در رابطه با این دو مهم ارائه کرده است. با ما همراه باشید.


آقای Aaron Greenberg که به عنوان مسئول ارشد بخش بازاریابی جهانی شرکت مایکروسافت، برای بازی های ساخته شده توسط استدیوهای خارجی و داخلی شناخته می شوند، در پاسخ به وضعیت ارائه آمار NPD می گویند:

بازار تابستان همیشه کند است – مثل زمان فروش های پیش فصل. ما می خواهیم که بر روی تعطیلات تمرکز کنیم که واقعا از اهمیت بالایی برخوردار است!

در آخر می رسیم به بحث IP های جدید که عده ای از تکرار سری بازی های قبلی مانند Forza خسته شده اند. آقای Greenberg در پاسخ به این مسئله، بازی Sunset Overdrive را مثال زده اند و گفته اند:
بازی Sunset Overdrive یک IP انحصاری جدید است که در تعطیلات امسال منتشر خواهد شد.

شرکت مایکروسافت برای تعطیلات کریسمس، عناوین هیجان انگیزی همچون Halo: The Master Chief Collection, Sunset Overdrive, Forza Horizon 2 و Ori and the Blind Forest را دارد که همگی قرار است امسال دارندگان Xbox One را سرگرم کند.​

منبع : gamefa
 
بالا