• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

پرسش پيرامون چگونگی پيگيری انجام ندادن تعهد خريد اينترنتی

iranmehr

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آگوست 2003
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
8
با درود،

می خواستم بدانم چنانچه کسی با کسانی که خريد کالا از تارنماهای خريد اينترنتی انجام می دهند مشکل داشته باشد، نحوه ی پيگيری از راه قانونی چگونه است؟

منظور از مشکل هم اين است که هزينه خريد و تحويل کالا پرداخت شده است، با اين همه پس از گذشت زمان برآورد شده و دو برابر آن نه تنها کلا تحويل داده نشده است، پاسگويی درخور هم نمی شود!

آيا در محدوده ی زمانِ مشخصی بايد اقدام کرد؟ آيا بايد صبر کرد؟

در کل آگاهان هر راهنمايی در اين باره دارند، سپاسگزار می شوم بنويسند.

پاينده باشيد.


* پ.ن. اميدوارم در جای درست اين پرسش را نوشته باشم. چنانچه اينگونه نيست از مديريت بخش خواهشمندم نوشته را به بخش مربوط انتقال دهند.
 

MOHAMMAD026_1

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2014
نوشته‌ها
5,065
لایک‌ها
8,693
محل سکونت
ROOT
سایت فوق، نماد داره؟
اگر نماد داشته باشه، میتونید از اون طریق پیگیری کنید
یا اگر از درگاه واسط استفاده میکنه، بواسط اون هم میتونید پیگیری کنید
 

startToday

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2014
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
323
درگاه واسط دقیقا منظورتون چیه؟
با سلام.
منظور دوستمون سرویس‌هایی مثل زرین‌پال، pay و... هست که خدمات پرداخت رو به سایت‌ها ارائه میدن.
شما ببینید سایتی که ازش خرید کردید موقع پرداخت مستقیما به درگاه بانکی وصل میشه یا قبل از اتصال به درگاه بانک اصلی، سایت واسطۀ دیگه‌ای براتون باز میشه؟
 
بالا