سئو اجتماعی یا بهتر بگم بهینه سازی در شبکه های اجتماعی یک کاره تمام وقته و شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ مدیر یا مدیرانی تحت عنوان مدیر رسانه های اجتماعی دارن و برای اینکار بودجه ای رو اختصاص میدن و از نیروهای کاری خودشون در این زمینه برای تولید محتوا و نظارت بر مبارزه های تبلیغاتی در این شبکه ها استفاده می کنن. در مورد کسب و کارهای کوچیک چطور؟ یا کسب و کارهای محلی که اصلا سایتی ندارن چی؟ آیا براشون امکان داره که بودجه ای رو برای اینکار بگذارن؟ یا یک ساعت از زندگی روزانه خودشون رو برای این کار صرف کنن؟ اصلا شما چطور؟ حاضرید برای کسب و کار خودتون وقت بگذارین حتی اگه پولی بهتون ندن یا در شبکه های اجتماعی لایک نخورین؟
ادامه مقاله رو در این لینک بخونین
پرسیژ | 1 ساعت در روز برای تجارتتون
پرسیژ | 1 ساعت در روز برای تجارتتون