• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

پشتیبانی به پرداخت (درگاه آنلاین بانک ملت)

nimaspp

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2013
نوشته‌ها
713
لایک‌ها
737
با سلام، دوستان کسی میدونه پشتیبانی به پرداخت جهت رفع مشکل درگاه اینترنتی باید به کی و کجا زنگ بزنیم؟ چرا اینطوریه؟
ایمیل دادم کسی پاسخگو نبوده ده جا زنگ زدم همش دایورت میکنن روی یه شماره دیگه، خط خود پشتیبانی درگاه هم الان ۵ روز متوالیه که همه ی ساعت ها زنگ میزنم کسی جواب نمیده؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟
شایدم من نمیدونم به کجا باید زنگ بزنم. دوستان کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه. با تشکر
 

Skill_Master

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2014
نوشته‌ها
1,180
لایک‌ها
366
محل سکونت
یزد
سلام
منم چند هفته هست سر کارم!
فقط باید بری شعبه مرکزی توی شهرتون اونجا به کارت رسیدگی میکنن
 

nimaspp

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2013
نوشته‌ها
713
لایک‌ها
737
یعنی چی! اینکه خیلی مسخرس.
قسمت پیگیری نوشته درگاه شما نصب و راه اندازی گردیده و تایید شده ولی نشده!
خب از اول مینوشتن برید فلان جا دیگه.
به من دوتا شماره دادن برای پشتیبانی هیچکدوم کار نمیکنه.

کل زمان درخواست تا گرفتن مجوز درگاه ۴۸ساعتم کمتر طول کشیده این زنگ زدنه تا الان ۵ روزه مسخرمون کردن.
 

nimaspp

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2013
نوشته‌ها
713
لایک‌ها
737
دقیقا ۱ ساعته توی صف هستم ۴۲ نفر توی صف بودن. نوبتم شده میگه باید به فلان جا زنگ بزنی :|
حالا زنگ زدم کسی جواب نمیده (۲۰ دقیقه آهنگ گوش دادم پشت تلفن)
دوباره زنگ زدم به مرکز تماس (۳۵ دقیقه) میگه شاید بچه ها ناهار باشن ولی حتما جواب میدن.
جالبه همین قضیه تکرار شده بود و تا ساعت ۲ کار میکنن بعدش زنگ بزنی جواب میدن ولی میگن فردا زنگ بزن الان ساعت اداری تموم شده.
از ساعت ۱۱ونیمه که بچه ها رفتن ناهار. صبح زود که نیستن، بعدشم که ۲ ساعت باید تو صف وایسی از ساعت ۱۱ هم میرن ناهار ساعت ۲ هم که وقت کاری تموم میشه! پس کی قراره کار کنن و جواب مردم رو بدن؟
واقعا خیلی مزخرفه.
 
بالا