littlebluelove
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 21 جولای 2015
- نوشتهها
- 23
- لایکها
- 0
- سن
- 34
پشتیبانی شبکه برای آن دسته از مشتریانی که بستر شبکه در شرکتشان بر پا شده از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود، اگر تیم اجرایی مراحل برپائی شبکه را به صورت مکتوب و با نقشه انجام داده باشند، پشتیبانی تمامی سرویس ها بر اساس آخرین ویرایش نصب و راه اندازی شده و تمامی تست ها روی شبکه با نظم و ترتیب انجام خواهد شد. در این موارد تیم پشتیبانی وظیفه بروز نگه داشتن شبکه، رفع مشکلات کاربران، ارائه راهکارهای جدید تر برای کارفرما، نصب سرویس های جدید و بازدیدهای دوره ای را خواهد داشت.
پشتیبانی از شبکه ها به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. در هر دو صورت گزارش کامل فعالیت های انجام شده توسط تیم پشتیبانی شبکه تهیه و در بازه های ماهیانه در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.
پشتیبانی حضوری بسته به نیاز شبکه و درخواست کارفرما و به صورت ثابت در روزهایی از هفته یا ماه انجام خواهد شد. کارشناس شبکه در آن روزها موظف است به محل کارفرما مراجعه نموده و علاوه بر انجام وظایف محوله از سمت شرکت که در غالب چک لیست می باشد، انجام درخواست های کارفرما و پرسنل مجموعه می باشد. میزان حضور کارشناس در محل کارفرما حداقل 3 ساعت می باشد و در صورت نیاز این زمان حتی تا پایان همان روز و یا در صورت عدم رفع مشکلات در فردای همان روز نیز ادامه خواهد یافت.
تعهد تیم پشتیبانی شبکه ایجاد بستر مناسب و فراهم نمودن آرامش کارفرما دراین حوزه می باشد. برای کسب این مهم، کارشناس فنی تمامی درخواستهای کارفرما را به دقت بررسی نموده و بر اساس تخصص ها و امکانات موجود خود امکان سنجی نموده و خواسته های مشتری را در مراحل مختلف پیاده سازی می نماید.
علاوه بر پشتیبانی شبکه به صورت حضوری، تیم فنی شبکه در ساعت اداری آماده ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به مشتریان عزیز می باشند. تیم فنی شبکه برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به صورت ریموتی آموزشهای لازم را دیده اند و غیر از مواردی که واقعا امکان ارائه آنها به صورت حضوری مهیا نمی باشد، تمامی نیازهای کارفرما را رفع خواهند نمود.
پشتیبانی شبکه صرفاً وابسته به درخواست کارفرما نمی باشد. یعنی اینکه کارشناس فنی شرکت موظف است بسته به حساسیت کار مشتری و همچنین وسعت آن در بازه های تعیین شده توسط مسئول پروژه نسبت به بررسی مواردی که به صورت چک لیست به او ارائه شده است اقدام نماید و در صورت مشاهده مشکل نسبت به رفع آن اقدام نماید.
تمامی فعالیت های کارشناسان شبکه به صورت مکتوب در اختیار مدیران این شرکت و در نهایت در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.
منبع : شبکه پردیس پارس
پشتیبانی از شبکه ها به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. در هر دو صورت گزارش کامل فعالیت های انجام شده توسط تیم پشتیبانی شبکه تهیه و در بازه های ماهیانه در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.
پشتیبانی حضوری بسته به نیاز شبکه و درخواست کارفرما و به صورت ثابت در روزهایی از هفته یا ماه انجام خواهد شد. کارشناس شبکه در آن روزها موظف است به محل کارفرما مراجعه نموده و علاوه بر انجام وظایف محوله از سمت شرکت که در غالب چک لیست می باشد، انجام درخواست های کارفرما و پرسنل مجموعه می باشد. میزان حضور کارشناس در محل کارفرما حداقل 3 ساعت می باشد و در صورت نیاز این زمان حتی تا پایان همان روز و یا در صورت عدم رفع مشکلات در فردای همان روز نیز ادامه خواهد یافت.
تعهد تیم پشتیبانی شبکه ایجاد بستر مناسب و فراهم نمودن آرامش کارفرما دراین حوزه می باشد. برای کسب این مهم، کارشناس فنی تمامی درخواستهای کارفرما را به دقت بررسی نموده و بر اساس تخصص ها و امکانات موجود خود امکان سنجی نموده و خواسته های مشتری را در مراحل مختلف پیاده سازی می نماید.
علاوه بر پشتیبانی شبکه به صورت حضوری، تیم فنی شبکه در ساعت اداری آماده ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به مشتریان عزیز می باشند. تیم فنی شبکه برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به صورت ریموتی آموزشهای لازم را دیده اند و غیر از مواردی که واقعا امکان ارائه آنها به صورت حضوری مهیا نمی باشد، تمامی نیازهای کارفرما را رفع خواهند نمود.
پشتیبانی شبکه صرفاً وابسته به درخواست کارفرما نمی باشد. یعنی اینکه کارشناس فنی شرکت موظف است بسته به حساسیت کار مشتری و همچنین وسعت آن در بازه های تعیین شده توسط مسئول پروژه نسبت به بررسی مواردی که به صورت چک لیست به او ارائه شده است اقدام نماید و در صورت مشاهده مشکل نسبت به رفع آن اقدام نماید.
تمامی فعالیت های کارشناسان شبکه به صورت مکتوب در اختیار مدیران این شرکت و در نهایت در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.
منبع : شبکه پردیس پارس
Last edited: