• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

emra_666

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
25
لایک‌ها
4
سن
37
محل سکونت
تهران
محصولات پنجره دو جداره
در ذیل می توانید با انواع مختلف پنجره دوجداره آشنا شوید؛ همچنین با مراجعه به هر بخش توضیح کاملی درباره محصولات پنجره دو جداره کمپانی خود ارائه نموده ایم. در صورت سوال درباره محصولات پنجره های upvc از طریق شماره های ما و یا فرم تماس با ما ، با ما ارتباط برقرار نمایید.

upvc-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.jpg
اگر بخواهیم ماده upvc را برای شما تشریح نماییم ابتدا بهتر است pvc را توضیح دهیم.

pvc نام نوعی ماده پلاستیکی است که از محصولات صنایع پتروشیمی می باشد. نام کامل این ماده پلی‌ وینیل کلراید ( به انگلیسی: Polyvinyl chloride ) می باشد.

پلی‌ وینیل کلراید یا pvc پر ارزش ترین مواد تولیدی صنعت پتروشیمی می باشد؛ زیرا امروزه با توجه به قیمت مناسب تولید آن و همچنین خاصیت انعطاف پذیری بالا، جایگزین بسیاری از مواد و مصالح سنتی ساختمان سازی ( مثل چوب و بتن ) شده است. یکی از برتری های بزرگ pvc نسبت به سایر مواد ساختمان سازی، بازیافت ساده و بهینه و سریع نسبت به سایر مواد می باشد.

ماده پی وی سی و یا بهتر بگوییم هر مولوکل پلی‌ وینیل کلراید ، از سه اتم هیدروژن + دو اتم کربن + یک اتم کلر ، ایجاد شده است.

حالا تشریح upvc با توجه به شناخت مختصر با ماده pvc آسان تر می باشد. ماده upvc که اختصار عبارت Unplasticized PolyVinyl Chloride و به معنای پی وی سی غیر پلاستیکی است، ترکیبی از ماده pvc به همراه مقداری مواد جهت سختتر شدن و مقاومتر شدن pvc می باشد. البته بیش از 85 درصد ماده upvc از همان پلی‌ وینیل کلراید تشکیل شده است.

امروزه با توجه به مقاومت بالای مواد upvc از این ماده در صنعت ساخت و ساز بسیار زیاد بهره برده می شود. و بیشترین استفاده از upvc در صنعت ساخت درب و پنجره دو جداره upvc و همچنین لوله سازی می باشد.


upvc-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84.jpg

پروفیل upvc

یکی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده یک پنجره دو جداره ، پروفیل های upvc آن می باشد. پروفیل upvc همانگونه که در بخش مقالاتمان برایتان تشریح نمودیم، ماده ای ست که از ترکیبات نفت خام، نمک طعام (کلیرید سدیم) و وینیل تشکیل شده است. البته بیشتر پروفیل یو پی وی سی از کلر و وینیل ساخته می شود. پروفیل upvc بسیار مناسب و عایق در برابر رطوبت و سرما بوده است و از این ماده امروزه برای ساخت قاب پنجره جهت عایق بودن بیشتر استفاده می شود.

حال شما می توانید با مراجعه به بخش مقالات ما شناخت مناسبی نسبت به upvc بدست آورید.

در ذیل برای شما بهترین برندهای تولید کننده ی پروفیل upvc را برای شما معرفی نمودیم تا شناخت مناسبی نسبت به آنها پیدا نمایید. البته این نکته را توجه داشته باشید که همه تولید کنندگان پروفیل upvc نیز تولیدات خود را در درجه های کیفیتی عالی ، خوب و متوسط ارائه می دهند. پس حتما با توجه به شناخت انواع پروفیل های upvc ، اقدام به سفارش پنجره دو جداره مناسب برای ساختمان خود نمایید.


برند های بالا از بهترین تولیدکنندگان پروفیل های upvc می باشند که شما با کلیک بر روی لگوی هر کدام می توانید شرح مختصری درباره تولید کننده محترم بدست آورید.

ما برای شما تمامی مارک های مختلف تولید کننده پروفیل upvc و پنجره دو جداره را معرفی نمودیم تا حق انتخاب را به شما دهیم و خودتان بهترین را انتخاب نمایید.

 
بالا