• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

پنج قانون طلائی برای کسب رتبه در بینگ

damatajhiz

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
13
[h=2]بهینه سازی محتوای وب سایت برای کسب رتبه در بینگ[/h] مایکروسافت با بینگ سهم زیادی در بازار پر رقابت موتور های جستجو ندارد. اما این باعث نمی شود که نخواهیم سایتمان را برای بینگ بهینه سازی کنیم. به زمانی فکر کنید که شاید دیگر گوگل را در دسترس نداشته باشیم (فقط برای ایران!). اگر تمام تکنیک ها و استراتژی سئو را برای رسیدن به کسب رتبه بالا در گوگل هزینه کردید در واقع همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد قرار داده اید. در حال حاضر تعداد اندکی از رقبایتان درصدد بهینه سازی برای Bing برآمده اند. این بهترین فرصت برای شماست تا جایگاهتان را در این موتور جستجوی آینده دار مستحکم کنید. بهینه سازی برای بینگ شباهت حیرت انگیزی با گوگل دارد، داستان قدرت لینک ها و ارزش صفحات همانند گوگل است منتها با قدری تفاوت!

bing-seo-factors-500x282.png

[h=3]ثبت در بینگ و فهرست سازی[/h]
ایندکس شدن صفحات در بینگ قدری بیشتر از ایندکس شدن در گوگل طول میکشد. اما بینگ دلیل خوبی برای این تاخیر دارد. بینگ بیشتر از گوگل مستعد اسپم پذیری است. این بخاطر تفاوت الگوریتمش با گوگل است از این رو سعی میکند برای بررسی هر صفحه زمان بیشتری را صرف کند تا از تولید نتایج غیر مرتبط خودداری کند. با این حال شما میتوانید با بروز رسانی منظم و گرفتن لینک از صفحات قدرتمند این زمان را کوتاه تر کنید.​
[h=3]محتوای مبتنی بر فلش[/h] بر خلاف گوگل که از صفحات فلش متنفر است و اصلا آنها را تحویل نمیگیرد! بینگ کمی در مواجه با این صفحات مهربانتر است.بینگ بهتر از گوگل می تواند محتوای فلش را بخواند. [h=3]متن لینک[/h] لینک گرفتن و متن لینک ها برای بهینه سازی در گوگل بسیار مفید است، اما برای بینگ حیاتی است. توجه ویژه بینگ به متن لینک ها و ارتباط معنائی با کلمات کلیدی اصلی هر صفحه موضوعیست که در تمام مقالات مرتبط با Bing می توانید آنرا مشاهده نمائید. بینگ همچنین توجه بسیار ویژه ای به متا تگ تایتل (عنوان) هر صفحه دارد. [h=3]تعداد لینک ها[/h] اگر به نتایج صفحات اول گوگل نگاهی بیندازیم میبینیم که رتبه های اول از تعداد زیادی لینک استفاده کرده اند در حالی که در بینگ اولویت بر قدرت لینکها استوار است. بینگ همچین لینک های آمده از انجمن ها و وب لاگها را بیشتر از سایر لینکها دوست دارد. شاید برای قدردانی از شبکه های اجتماعی [h=3]سئوی صفحه[/h] عوامل زیادی را در طراحی صفحات وب سایت باید رعایت کنید، با این حال اگر به سئوی گوگل آشنائی داشته باشید اینها هم برایتان آشنا هستند. گوگل از سایتهائی که کلمات کلیدی را به صورت اسپم وار استفاده میکنند بیزار است و این بیزاری را با دادن رتبه ضعیف به آن صفحه نشان می دهد. بینگ هم به همان اندازه شدت عمل نشان میدهد اما شما باید چگالی یکی دو درصدی را برای کلمه کلیدی هدف در صفحه رعایت نمائید. همینطور وقت خود را برای نوشتن متا تگ کلمات کلیدی هدر ندهید. اما مهمترین نکته برای بینگ سایز صفحه است. حداکثر حجم قابل قبول برای صفحات بدون عکس باید زیر ۱۵۰ کیلو بایت باشد. [h=3]نتیجه[/h] شما می توانید با رعایت موارد بالا و در نظر گرفتن این نکته که رقابت در بینگ هنوز فراگیر نشده است، به کسب رتبه بالا در این موتور جستجوی آینده دار امید زیادی داشته باشید.



منبع : پنج قانون طلائی برای کسب رتبه در بینگ
 
بالا