برگزیده های پرشین تولز

پند های بدنسازی

nikelhamsh

همکار نویسنده
همکار نویسنده [؟]
تاریخ عضویت
8 آگوست 2017
نوشته‌ها
43
لایک‌ها
27
سن
29

7h71_using-steroidal-saponins-1.jpg

وزنه ها را سبک ترانتخاب کنید

این مقاله بیشتر برای بدنسازانی به کار می رود که به دنبال مسابقات و زیبایی اندام می باشند و به طور کل می خواهند بهتر به نظر برسند. تنها زمانی که شما یک پاور کار باشید این قسمت از مقاله برای شما کاربردی نخواهد داشت.

بیشتر بدنسازان به صورت خودجوش وزنه ههایی را لیفت می کنند که بیشتر از حد معمول قدرتشان باشد زیرا این مورد امری ضروری برای شوک دادن به عضله و رعایت اصل اضافه بار می باشد. این مورد برای بسیاری از بدنسازان یک اصل به شمار می آید و آنها فقط سعی میکنند وزنه ها را ا زاین نقطه به آن نقطه جابجا کنند بدون آنکه به منطق زیبایی و پرورش اندام فکر کنند. به نظر آنها هرچه وزنه ها سنگین تر زده شود تمرین بهتری را انجام داده اند.

منقلب کردن و شگفت زده کردن دوستان و بدنسازان دیگر را در باشگاه ها فراموش کنید! حتی اگر هدفتان جلب توجه همسر و یا دختر مورد پسندتان هست باید بدانید که هیچ کس به حجم و تعداد وزنه هایی که شما در باشگاه بلند می کنید اهمیت نمی دهد. مثلا کسی از شما نمی پرسد که چند کیلو پرس سینه میزنید ولی اگر عضلات سینه های زیبایی داشته باشید می توانید توجه آن فرد را جلب کنید. نکته مهمی که شما باید در پرورش اندام به آن توجه کنید اینست که وزنه ای را انتخاب کنید که بتوانید تمام تکرار هایی را که برای شما مشخص شده است را تحت کنترل انجام دهید چه در قسمت مثبت حرکت و چه در قسمت منفی آن. چیزی که حاصل خواهد شد آسیب دیدگی کمتر و رشد عضله بیشتر خواهد بود.

برا ی شرکت درمسابقات بدنسازی علم کافی داشته باشید

همه می دانیم که اگر هدفی در سر داشته باشیم تا بخواهیم کاری را به نتیجه برسانیم راندمان کاری را بالاتر برده ایم. اما اولین اصل در انتخاب اهداف واقع بینانه بود است. اصل دوم پی ریزی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای خودمان است.

به لطف تکنولوژی و فناوری های جدید همه کسانی که در رشته پرورش اندام وارد می شوند به دنبال شهرت و دیده شدن هستند اما باید به دو اصل توجه کنند:

**افراد کمی میتوانند در مسابقات بدنسازی موفق شوند

**شرکت در مسابقات بدنسازی می تواند برای شما آسیب هایی به همراه داشته باشد و رشد عضلات شما را محدود کند.

هستند بدنسازانی که به طور مثال با 178 سانتی متر قد و وزن 140 پوند برای شرکت در مسابقات اقدام میکنند اما خب وزنشان اصلا ایده آل نیست. به واسطه داشتن خط های منحنی و زیبا نمی توان برای شرکت در مسابقات اقدام کرد. در اینجاست که ورزشکاران به مصرف استروئید روی می آورند که اینکار نه تنها باعث حل مشکل نمی شود بلکه مشکلی دیگر را بر آن می افزاید. پس به یاد داشته باشیم که باید اهدافمان مشخص باشد و اگر میخواهیم برای مسابقات برنامه ریزی کنیم باید صبور باشیم تا بتوانیم با بهترین کیفیت و چگالی عضلانی خود را برای استیج آماده کنیم.

 

sisijun

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 آپریل 2018
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
34
مطلب خوبی بود;););)
 
بالا