شرکتهای کره ای که دو دهه پیش هیچ کس آنها را نمی شناخت به مدد بازار خاورمیانه و به خصوص جمعیت ایرانی منطقه، به نان و نوای خوبی رسیده اند اما حالا خیال کرده اند که دیگر به ایرانی ها نیاز ندارند و تا دلشان می خواهد ما را تحقیر می کنند. گزارش روزنامه جام جم از معیوب بودن باطری های گلکسی اس 4 و تحویل نگرفتن مشتریان دارای گوشی های معیوب توسط سامسونگی ها و جوابهای سر بالا به ایرانی ها را شاید نخوانده باشید {لینک} اما برای امثال ما، دیدن اینکه اینقدر مردم ما را تحقیر می کنند دیگر قابل تحمل نباشد. در این گزارش آمده که گلکسی اس 4 که 40 میلیون نیز فروخته (به مدد دستکاری در عملکرد سیستم {لینک}) مانند نارنجک همراه بوده که ممکن است بدلیل معیوب بودن باطری منفجر شود. نحوه برخورد با مشتریان ایرانی برای تعویض باطری نیز در این گزارش تامل برانگیز است. هنوز یادمان نرفته که کره ای ها برای خوش خدمتی به امریکایی ها کاربران ایرانی را تحریم کردند و عدم دسترسی به بازار آندروید از سوی سامسونگ که پیش از آن باز بود، را با غرور اجرا کردند (و بعد البته اوباما سیلی محکمی به سامسونگ در امریکا بر سر ادامه فروش محصولات قدیمی اپل که دادگاه جلوی آن را گرفته بود، زد ) فقط یک سوال از کاربران ایرانی و اینکه چرا باید محصولات پلاستیکی کپی برداری شده (از اپل و ...) را همچنان بخریم و با در بسته پشتیبانی و خدمات پس از فروش مواجه شویم؟ یادم هست یکی از کاربران می گفت: قاب گوشی یازده دو صفر را با صد تای چنین گوشی هایی عوض نمی کنم! --- تعویض باطری گلکسی اس 4 به صورت رایگان برای مشتریان انگلیسی {لینک}