webrgb
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 5 نوامبر 2013
- نوشتهها
- 40
- لایکها
- 12
همیشه تضادهایی در سئو کسب و کارهای کوچک و راهنمایی گوگل وجود داشته است.صاحبان کسب وکارهای کوچک به دنبال تجملات نیستند و هدف آنها تامین نیازهای مالی است.
به همین دلیل لازم است که کسب و کارهای کوچک نیاز به راهنمایی توسط تجزیه و تحلیل هستند.کسب و کارهای کوچک باید از انجام کارهای بیهوده جلوگیری کنند.
BrightLocal به تازگی آماری را در راستای نحوه تاثیر تبلیغات منتشر کرده است به شرح زیر است:
دهان به دهان : ۲۶ درصد
سئو : ۱۹ درصد
دایرکتوری آنلاین محلی : ۱۵ درصد
PPC : 3 درصد
تبلیغات در تلویزیون محلی : ۱ درصد
تبلیغات در رادیو محلی : ۲ درصد
بازاریابی آنلاین به صورت کلی : ۵۴ درصد
این روزها کسب و کارهای کوچک بیش از هر چیز خواهان استفاده از سئو هستند در حالی که برای شروع کار کسب و کارهای کوچک این گزینه مناسب نیست.PPC بهترین گزینه برای شروع می باشد.
کسب وکارهای کوچک که تنها از بازاریابی آنلاین شروع به استفاده می کنند نسبت به تازگی و پیچیدگی اینترنت دچار بی اعتمادی می شوند. به احتمال زیاد آنها در ابتدا از طرف صفحات زرد حمایت می شوند که در نتیجه باعث ایجاد بی اعتمادی می شود.
افراد بی تجربه در ابتدا بهتر است از PPC استفاده کنند که ممکن است کمی شبیه صفحات زرد به نظر برسد. اما ۷۲ درصد از بازاریابان که با این روش کار خود را شروع کرده اند به طور قطع بعد از مدتی افزایش بودجه داشته اند.
PPC این امکان را می دهد که به کسب و کار به سرعت امنیت ببخشد. اعتماد در طول زمان توسعه می یابد و در نهایت محصولات جدید دیگری نیز ارائه می شوند.
از آنجایی که ممکن است برخی اوقات هزینه PPC بالا باشد بهتر است از سئو در بلند مدت و بازاریابی محتوا نیز استفاده شود. سئو یک تغییر مسیر محبوب از PPC است و همچنین در سال ۲۰۱۴ برنامه ۹۳ درصد از بازاریابان استفاده از بازاریابی محتوا می باشد.
استفاده همزمان از هر دو روش می تواند برای پیشرفت سئو مضر باشد. اما برای برخی افراد سئو می تواند روشی در دسترس تر برای مدیریت گسترده باشد. برای این منظور تولید محتوا می تواند بسیار موثر برای سئو باشد.
در زمینه تبلیغات استفاده از رسانه های اجتماعی کمی سخت تر است. با این حال بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از رسانه های اجتماعی بسیار لازم و ضروری است.ممکن است که موثر باشد اما به طور مستقیم بر روی روند کار شما تاثیر ندارد.
از دیگر روش های بازاریابی آنلاین ، ایمیل مارکتینگ است که بسیار قدیمی می باشد. این روش بسیار ارزان است و هر کسب و کار کوچک حداقل لیستی از ایمیل مشتریان موجود خود دارد که می تواند از آنها استفاده کند.
در نهایت کسب وکارهای کوچک برای بازاریابی باید با PPC شروع کنند و پس از مدتی برای استحکام و ارتقا کار خود می توانند از دیگر روش ها استفاده کنند.
به همین دلیل لازم است که کسب و کارهای کوچک نیاز به راهنمایی توسط تجزیه و تحلیل هستند.کسب و کارهای کوچک باید از انجام کارهای بیهوده جلوگیری کنند.
BrightLocal به تازگی آماری را در راستای نحوه تاثیر تبلیغات منتشر کرده است به شرح زیر است:
دهان به دهان : ۲۶ درصد
سئو : ۱۹ درصد
دایرکتوری آنلاین محلی : ۱۵ درصد
PPC : 3 درصد
تبلیغات در تلویزیون محلی : ۱ درصد
تبلیغات در رادیو محلی : ۲ درصد
بازاریابی آنلاین به صورت کلی : ۵۴ درصد
این روزها کسب و کارهای کوچک بیش از هر چیز خواهان استفاده از سئو هستند در حالی که برای شروع کار کسب و کارهای کوچک این گزینه مناسب نیست.PPC بهترین گزینه برای شروع می باشد.
کسب وکارهای کوچک که تنها از بازاریابی آنلاین شروع به استفاده می کنند نسبت به تازگی و پیچیدگی اینترنت دچار بی اعتمادی می شوند. به احتمال زیاد آنها در ابتدا از طرف صفحات زرد حمایت می شوند که در نتیجه باعث ایجاد بی اعتمادی می شود.
افراد بی تجربه در ابتدا بهتر است از PPC استفاده کنند که ممکن است کمی شبیه صفحات زرد به نظر برسد. اما ۷۲ درصد از بازاریابان که با این روش کار خود را شروع کرده اند به طور قطع بعد از مدتی افزایش بودجه داشته اند.
PPC این امکان را می دهد که به کسب و کار به سرعت امنیت ببخشد. اعتماد در طول زمان توسعه می یابد و در نهایت محصولات جدید دیگری نیز ارائه می شوند.
از آنجایی که ممکن است برخی اوقات هزینه PPC بالا باشد بهتر است از سئو در بلند مدت و بازاریابی محتوا نیز استفاده شود. سئو یک تغییر مسیر محبوب از PPC است و همچنین در سال ۲۰۱۴ برنامه ۹۳ درصد از بازاریابان استفاده از بازاریابی محتوا می باشد.
استفاده همزمان از هر دو روش می تواند برای پیشرفت سئو مضر باشد. اما برای برخی افراد سئو می تواند روشی در دسترس تر برای مدیریت گسترده باشد. برای این منظور تولید محتوا می تواند بسیار موثر برای سئو باشد.
در زمینه تبلیغات استفاده از رسانه های اجتماعی کمی سخت تر است. با این حال بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از رسانه های اجتماعی بسیار لازم و ضروری است.ممکن است که موثر باشد اما به طور مستقیم بر روی روند کار شما تاثیر ندارد.
از دیگر روش های بازاریابی آنلاین ، ایمیل مارکتینگ است که بسیار قدیمی می باشد. این روش بسیار ارزان است و هر کسب و کار کوچک حداقل لیستی از ایمیل مشتریان موجود خود دارد که می تواند از آنها استفاده کند.
در نهایت کسب وکارهای کوچک برای بازاریابی باید با PPC شروع کنند و پس از مدتی برای استحکام و ارتقا کار خود می توانند از دیگر روش ها استفاده کنند.