برگزیده های پرشین تولز

چرا کولر گازی و اسپلیت قاچاق نخریم؟

Amethyst1985

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2020
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
1
سن
39
این روزها قیمت کالاهای ضروری انقدر زیاد و غیر منطقی شده که خیلی ها ترجیح میدن جنس بانه ای خریداری کنند تا جنس اصل. یکی از کالاهای ضروری که انواع قاچاق و بانه ایش تو بازار به وفور پیدا میشه همین کولر گازی هستش. من چندتا دلیل منطقی میارم که ادمو مجاب میکنه که از خرید کولر گازی متفرقه به شدت پرهیز کنیم.
یکی از بارزترین کلک هایی که میزنن درج برچسب های تقلبی بر روی کولرهای گازی قاچاق هم اندازه ولی با ظرفیت پایین، برای فروش در ظرفیت های بالاتر است. مثلا کولر گازی ایستاده که دارای ظرفیت 36000 هست رو با زدن برچسب تقلبی به جای کولر گازی ایستاده 48000 می فروشن!!!! خب از اونجایی که ظرفیت کولر گازی باید متناسب با متراژ انتخاب بشه به موتور این کولر به ظاهر 48000 که در اصل 36000 است فشار میاد در مدت زمان کم از کار میفته.
دلیل دیگه نداشتن ضمانت و خدمات پس از فروش از شرکت معتبر هست. اگه کولر گازی ای که کلی بابت خریدش هزینه کردید خراب شه هیچ جایی مسئولیت این خرابی رو به عهده نمیگیره و باید کلی هزینه کنید تا مشکلش رفع شه. حتی برای تامین لوازم یدکیش هم دچار مشکل میشید چون جنس قاچاقه و هیچ پشتوانه ای نداره.
گاهی هم پیش اومده قطعات بنجل رو سرهم میکنند و به اسم یه کولر گازی با برند معروف به مشتری میفروشن. بعد از نصب دستگاه متوجه میشید که اصلا کارایی لازم رو نداره و دیگه کاریش نمیشه کرد.
از همه بدتر مصرف برق کولر گازی هست؛ میان روی جعبه میزنن گرید انرژی A در صورتی که اخر ماه باید کلی هزینه برق بابت عدم صداقت در درج برچسب انرژی پرداخت کنید.
خلاصه کلی دلیل منطقی دیگه میشه لیست کرد که به شدت از خرید کولر گازی قاچاق و بانه ای پرهیز کنیم. شما چه دلیل دیگه ای به ذهنتون میرسه؟؟
 
بالا