doctor.sniff
Registered User
- تاریخ عضویت
- 20 سپتامبر 2013
- نوشتهها
- 233
- لایکها
- 111
گوگل آنالیتیک منبعی ارزشمند برای تمام وبمسترها محسوب میشود. از سایتهای غیر تجاری کوچک گرفته تا سازمانهای دولتی، همگی گوگل آنالیتیک را به عنوان منبع اطلاعات مفید از نظر رفتار و روندهای بازدیدکنندگان، در نظر میگیرند.
هر روز، بخش بیشتری از این اطلاعات، در قسمت "ارائه نشده" یا همان Not provided قرار میگیرند. به همین دلیل، وقتی میخواهید بفهمید، افراد چه چیزهایی را جستجو می کنند، این ابزار هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.
چرا اطلاعات مخفی شده و ارائه نمیشوند؟
در اکتبر 2011، گوگل به علت حفظ حریم خصوصی کاربران، نحوه واکشی دادهها را تغییر داد.
اگر کاربر در یکی از محصولات گوگل (مثل جی میل، یا هر اکانت دیگر گوگل) وارد شده باشد (لاگین کرده باشد)، در زمان جستجو، از سیستم SSL استفاده میشود. به همین دلیل، اطلاعات ارجاعی که در صفحات نتایج جستجو قرار دارند، مخفی میشوند.
اطلاعات مربوط به ارجاع، شامل بعضی از اطلاعات مفید دیگر مثل کلمات کلیدی جستجو شده، از دید مالکین سایت پنهان میشوند. اما گوگل هنوز میتواند این اطلاعات را مشاهده کند. تنها مالکین سایت، به این اطلاعات دسترسی ندارند.
این دادههای پنهان شده، یک خلاء بزرگ در ابزار آنالیتیک ایجاد میکند. بدین ترتیب، شما نمیتوانید بازده یک کلمه کلیدی خاص که برای رتبه گرفتن آن در جستجوی ارگانیک تلاش میکنید، را تشخیص دهید.
خوشبختانه، چندین روش برای دور زدن گوگل وجود دارد که میتوانند دادههای پنهان شده را مشخص کنند.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/269_چطور-کلمات-کلیدی-را-در-گوگل-آنالیتیک-نمایش-دهیم
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/چطور کلمات کلیدی را در گوگل آنالیتیک نمایش دهیم.pdf
هر روز، بخش بیشتری از این اطلاعات، در قسمت "ارائه نشده" یا همان Not provided قرار میگیرند. به همین دلیل، وقتی میخواهید بفهمید، افراد چه چیزهایی را جستجو می کنند، این ابزار هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.
چرا اطلاعات مخفی شده و ارائه نمیشوند؟
در اکتبر 2011، گوگل به علت حفظ حریم خصوصی کاربران، نحوه واکشی دادهها را تغییر داد.
اگر کاربر در یکی از محصولات گوگل (مثل جی میل، یا هر اکانت دیگر گوگل) وارد شده باشد (لاگین کرده باشد)، در زمان جستجو، از سیستم SSL استفاده میشود. به همین دلیل، اطلاعات ارجاعی که در صفحات نتایج جستجو قرار دارند، مخفی میشوند.
اطلاعات مربوط به ارجاع، شامل بعضی از اطلاعات مفید دیگر مثل کلمات کلیدی جستجو شده، از دید مالکین سایت پنهان میشوند. اما گوگل هنوز میتواند این اطلاعات را مشاهده کند. تنها مالکین سایت، به این اطلاعات دسترسی ندارند.
این دادههای پنهان شده، یک خلاء بزرگ در ابزار آنالیتیک ایجاد میکند. بدین ترتیب، شما نمیتوانید بازده یک کلمه کلیدی خاص که برای رتبه گرفتن آن در جستجوی ارگانیک تلاش میکنید، را تشخیص دهید.
خوشبختانه، چندین روش برای دور زدن گوگل وجود دارد که میتوانند دادههای پنهان شده را مشخص کنند.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/269_چطور-کلمات-کلیدی-را-در-گوگل-آنالیتیک-نمایش-دهیم
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/چطور کلمات کلیدی را در گوگل آنالیتیک نمایش دهیم.pdf