• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

چه عواملی باعث افزایش تبلیغات ما در فیس بوک می شوند و آن را افزایش می دهند؟

balavipourali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
3
سن
47
بسیاری از منابع و ابزار سودمند در فیسبوک تعبیه شده اند که شما میتوانید از آنها باری ارتقا کمپینهای تبلیغاتی استفاده کنید.
اگر تا به امروز از این ابزارها استفاده نکرده اید اکنون وقت آن است تا از آنها بهره ببرید.
فراموش نکنید: خیلی مهم است که ببینید برای هرکدام از تبلیغات شما چه کاری بهتر است. اکنون دوتا مشابه خواهند بود. از آگاهی ها لذت ببرید!

یکی دیگر از کمپینهایی که دارایی شما را هدر میدهد این است که وقتی مخاطب شما با یک دسته از تبلیغ دیگر اشتراک دارد شما در فرآیند مزایده تبلیغات در مقابل خودتان در حال مناقصه هستید.
وقتی اشتراکات زیاد اتفاق می افتد، فیسبوک یکی از تبلیغات شما را از کار می اندازد مشخصا آن که اجرای بدتری داشته است. از کار افتادن وقتی اتفاق می افتد که حدودا 50 درصد یا بیشتر از آن، اشتراکات در مخاظبان باشد.
شما همچنین میتوانید اشتراکات و همپوشانیهای مخاطبان خود را در در صفحه مخاطبان ببینید، یک یا دو مورد (نهایتا5) تن از مخاطبان را انتخاب کرده سپس روی اقدامات کلیک کنید>نشان دادن همپوشانی مخاطب.
فیسبوک یک نمودار عالی به شما نشان میدهد که میتوانید از آن برای تشخیص مشکلات همپوشانی مخاطبان بهره ببرید.
فیسبوک توصیه میکند اگر مخاطبان شما همپوشانی زیادی دارند، شما باید تحکیم مجموعه تبلیغاتی خود را مورد توجه قرار دهید.
ادامه مطلب در مورد عوامل ارتقا تبلیغات فیسبوکی
 
بالا