• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

چه چیزهایی را باید در استراتژی بازاریابی ۲۰۱۷ لحاظ کنید؟

noandishanco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آپریل 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
45
چه چیزهایی را باید در استراتژی بازاریابی ۲۰۱۷ لحاظ کنید؟ (بخش اول)
وقتی می نشینید تا استراتژی بازاریابی سال ۲۰۱۷ را خلق کنید، از طرحواره زیر استفاده کنید تا همه اطلاعاتی که بهترین پلان ممکن را می سازند در نظر گرفته و گردآوری نمایید.
2017-Marketing-Strategy-Social-Sharing-Image.png


اهداف
یک استراتژی خوب همیشه با اهداف آغاز می شود. هرگاه تصویری روشن از اینکه کجا می خواهید بروید داشته باشید، رسیدن به آنجا آسان تر است.

بنابراین استراتژی بازاریابی سال ۲۰۱۷ را با ارائه طرحی کلی از آنچه امسال می خواهید به دست بیاورید آغاز کنید.اهداف اصلی بازاریابی خود را لیست کنید، که ممکن است بخشی از موارد زیر را در بر داشته باشد:

  • آگاهی برند ایجاد کنید
  • فروش را افزایش دهید
  • به بازارهای جدید نفوذ کنید
  • سود را افزایش دهید
  • مشتریان جدید را هدف بگیرید
  • وفاداری برند را توسعه دهید
  • حضور در عرصه دیجیتال را گسترش دهید
  • عرضه محصولات و خدمات جدید را آغاز کنید
  • سهم خود از بازار را افزایش دهید
وقتی وقتی اهداف کلی، که می خواهید روی آنها تمرکز کنید، را تعیین کردید، مقاصد روشنی را برای هر هدف تنظیم نمایید. از طراحی هدف SMART برای توسعه هر یک از طراحی هایتان استفاده کنید؛ که عبارتند از:

  • ویژه (Specific)
  • قابل سنجش (Measurable)
  • قابل دستیابی (Achievable)
  • واقع گرایانه (Realistic)
  • زمانمند (Time-bound)
ادامه استراتژی بازاریابی ۲۰۱۷ خود را با استفاده از این لیست اولیه اهداف شکل بدهید.

http://noandishanco.ir/what-to-include-in-2017-marketing-strategy/
 
بالا