noandishanco
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 20 آپریل 2017
- نوشتهها
- 2
- لایکها
- 0
- سن
- 45
چه چیزهایی را باید در استراتژی بازاریابی ۲۰۱۷ لحاظ کنید؟ (بخش اول)
وقتی می نشینید تا استراتژی بازاریابی سال ۲۰۱۷ را خلق کنید، از طرحواره زیر استفاده کنید تا همه اطلاعاتی که بهترین پلان ممکن را می سازند در نظر گرفته و گردآوری نمایید.
اهداف
یک استراتژی خوب همیشه با اهداف آغاز می شود. هرگاه تصویری روشن از اینکه کجا می خواهید بروید داشته باشید، رسیدن به آنجا آسان تر است.
بنابراین استراتژی بازاریابی سال ۲۰۱۷ را با ارائه طرحی کلی از آنچه امسال می خواهید به دست بیاورید آغاز کنید.اهداف اصلی بازاریابی خود را لیست کنید، که ممکن است بخشی از موارد زیر را در بر داشته باشد:
http://noandishanco.ir/what-to-include-in-2017-marketing-strategy/
وقتی می نشینید تا استراتژی بازاریابی سال ۲۰۱۷ را خلق کنید، از طرحواره زیر استفاده کنید تا همه اطلاعاتی که بهترین پلان ممکن را می سازند در نظر گرفته و گردآوری نمایید.
اهداف
یک استراتژی خوب همیشه با اهداف آغاز می شود. هرگاه تصویری روشن از اینکه کجا می خواهید بروید داشته باشید، رسیدن به آنجا آسان تر است.
بنابراین استراتژی بازاریابی سال ۲۰۱۷ را با ارائه طرحی کلی از آنچه امسال می خواهید به دست بیاورید آغاز کنید.اهداف اصلی بازاریابی خود را لیست کنید، که ممکن است بخشی از موارد زیر را در بر داشته باشد:
- آگاهی برند ایجاد کنید
- فروش را افزایش دهید
- به بازارهای جدید نفوذ کنید
- سود را افزایش دهید
- مشتریان جدید را هدف بگیرید
- وفاداری برند را توسعه دهید
- حضور در عرصه دیجیتال را گسترش دهید
- عرضه محصولات و خدمات جدید را آغاز کنید
- سهم خود از بازار را افزایش دهید
- ویژه (Specific)
- قابل سنجش (Measurable)
- قابل دستیابی (Achievable)
- واقع گرایانه (Realistic)
- زمانمند (Time-bound)
http://noandishanco.ir/what-to-include-in-2017-marketing-strategy/