برگزیده های پرشین تولز

چگونه از شر تماس ها و پیام های مزاحمان رها شویم.

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
چگونه از شر تماس ها و پیام های مزاحمان رها شویم.

برای همه ما پیش آمده است که مزاحم تلفنی داشته باشیم. یا اینکه افرادی با ارسال پیام کوتاه های زشت و زننده شما را ناراحت کنند. ولی راه حل چیست؟ مایکروسافت در گوشی های لومیا در آپدیت جدید خود برنامه سیستمی Call+SMS filter را به تنظیمات گوشی اضافه کرده است که شما با افزودن شماره بصورت دستی یا از دفترچه تلفن خود می توانید تماس ها یا پیام های دریافتی از آن شماره ها را مسدود کنید. این برنامه قادر است تا ۱۰۰۰ شماره را برای شما مسدود کند.



بنا به عکس زیر شما با روی On قراردادن گزینه Block calls+SMS شماره های داخل لیست را مسدود می کنید.




طبق عکس زیر با زدن گزینه block numbers لیست شماره هایی که وارد کرده اید را مشاهده می کنید. با لمس هر شماره و نگه داشتن آن می توانید آن شماره را از حالت انسداد خارج کنید. همچنین می توانید بصورت یکجا تمام شماره هارا از لیست حذف کنید.




می توانید شماره هایی که زنگ زده اند و گوشی مسدود کرده است را با انتخاب گزینه block calls ( داخل کادر قرمز ) و پیام های بلاک شده را با انتخاب گزینه block SMS ( داخل کادر سبز ) مشاهده و در صورت دلخواه حذف کنید.




همچنین برای تنظیمات بیشتر وارد گزینه advanced شوید. گزینه Block Withheld numbers ( داخل کادر قرمز ) برای این تعبیه شده است تا با روی on قرار دادن آن عملکرد برنامه را برعکس می کنید. بدین ترتیب که بجز شماره های وارد شده در برنامه تمام شماره های دیگر را بلاک می کند. گزینه App Live Tile ( داخل کادر سبز ) به این اشاره دارد که می توانید با قرار دادن کاشی زنده در صفحه استارت، تعداد تماس ها و پیام های بلاک شده توسط گوشی را مشاهده کنید. و در آخر گزینه Notification ( داخل کادر آبی ) که می توانید مشخص کنید هنگام مسدود شدن یک تماس یا پیام برنامه به شما اطلاع دهد یا نه (مانند وقتی که پیام کوتاه می آید، نواری دربالای صفحه اطلاع می دهد).




برای وارد شدن سریع به محیط این برنامه می توانید به history (تاریخچه) تماس ها وارد شوید با لمس سه نقطه سمت راست و پایین صفحه گزینه آخر یعنی block calls را انتخاب کنید. همچنین در history تماس ها یا Messaging (پیام ها) با تپ و نگه داشتن روی هر شماره با انتخاب گزینه block number …، شماره مورد نظر را وارد لیست برنامه کنید.


 
بالا