faterrasa
Registered User
همانگونه که در مقاله تعیین محدودیت زمان برای مکالمه (CO-to-CO) گفته شد این امکان وجود دارد تا برای مکالمه ی پرسنل تایمر تعریف کرد تا نتوانند بیش از زمان برنامه ریزی شده مکالمه نمایند. در مقاله ی قبلی تعیین محدودیت برای مکالمه در حالت CO-to-CO گفته شد و در این مقاله به حالت Extension-to-COO پرداخته می شود یعنی زمانی که می خواهیم برای مکالمه ی داخلی های خود با خارج از مجموعه تایمر تعریف کنیم.
جهت تعیین محدودیت زمانی در حالت داخلی - شهری روش زیر را دنبال نمائید :
1- وارد محیط برنامه ریزی شده و کد 212 را وارد نمائید.
2- زمان مورد نظر خود را به عنوان حداکثر مدت زمان مکالمه از بین 1 تا 32 دقیقه انتخاب کنید.
3- تغییرات را با کلید Store ذخیره نمائید.
در بازه زمانی 15- 55 ثانیه قبل از اینکه زمان تعریف شده به پایان برسد طرفین مکالمه بوق هشداری را شنیده و پس از منقضی شدن زمان، تماس به صورت خودکار قطع می شود.
جهت تعیین محدودیت زمانی در حالت داخلی - شهری روش زیر را دنبال نمائید :
1- وارد محیط برنامه ریزی شده و کد 212 را وارد نمائید.
2- زمان مورد نظر خود را به عنوان حداکثر مدت زمان مکالمه از بین 1 تا 32 دقیقه انتخاب کنید.
3- تغییرات را با کلید Store ذخیره نمائید.
در بازه زمانی 15- 55 ثانیه قبل از اینکه زمان تعریف شده به پایان برسد طرفین مکالمه بوق هشداری را شنیده و پس از منقضی شدن زمان، تماس به صورت خودکار قطع می شود.