یک سوال رایج در مورد ورد و اکسل این است که بهترین روش اضافه کردن دادههای اکسل به یک سند مایکروسافت چیست؟ راههای بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارد! ما در این مطلب قصد داریم راهی ساده برای جایگزاری دادههای اکسل در یک سند ورد را به شما آموزش بدهیم:
1- یک سند ورد که میخواهید اطلاعات اکسل را به آن منتقل نمایید، باز کنید؛
2- cursor را در جایی که تمایل دارید اطلاعات اکسل را اضافه نمایید، قرار دهید؛
3- بر روی تب insert کلیک و دکمه object در آیکون text group را انتخاب نمایید؛
4- همانند شکل زیر باکس object ظاهر می شود؛
5- در اینجا شما با دو گزینه روبرو هستید: تب Create New امکان اضافه نمودن یک فایل جدید (هر گونه اطلاعاتی که لازم دارید) را به شما میدهد، تب Create from File امکان اضافه نمودن فایل فعلیتان را به شما میدهد.
6- تب Create from File را انتخاب نمایید؛
7- بر روی آیکون Browse کلیک نمایید؛
8- دادههای اکسلی را که میخواهید به فایل ورد اضافه نمایید را انتخاب نمایید؛
9- بر روی تب Insert کلیک نمایید؛
10- در این قسمت میتوانید مسیر فایل ایجاد شده را ببینید و اسم فایل در قسمت File name نمایش داده میشود؛
11- در این قسمت دو گزینه وجود دارد: Link to file که به شما اجازه میدهد که محتوا را از یک فایل به سند خود اضافه نمایید و به فایل اصلی یک لینک ایجاد کنید. اگر فایل اصلی آپدیت شود، تغییرات در سند شما نیز اتفاق خواهد افتاد. گزینه Display as icon نیز به شما اجازه میدهد که فایل اضافه شده به همراه آیکون اکسل در درون سند شما به نسبت فایل اصلیتان نمایش داده شود.
12- بر روی Ok کلیک نمایید تا فایل اکسل به سند ورد اضافه شود.
13- حالا اطلاعات اکسل بایستی به صورت سند ورد نمایش داده شود.
14- اطلاعات اکسل با دوبار کلیک کردن بر روی آنها قابلیت ویرایش دارند.
15- همچنین میتوانید اطلاعات خود را در فایل ورد به هر اندازهای که تمایل دارید، تنظیم نمایید؛
16- حال شما اطلاعات اکسل خود را با سند ورد ادغام کردهاید؛
17- سند خود را ذخیره نمایید (control+s)
1- یک سند ورد که میخواهید اطلاعات اکسل را به آن منتقل نمایید، باز کنید؛
2- cursor را در جایی که تمایل دارید اطلاعات اکسل را اضافه نمایید، قرار دهید؛
3- بر روی تب insert کلیک و دکمه object در آیکون text group را انتخاب نمایید؛
4- همانند شکل زیر باکس object ظاهر می شود؛
5- در اینجا شما با دو گزینه روبرو هستید: تب Create New امکان اضافه نمودن یک فایل جدید (هر گونه اطلاعاتی که لازم دارید) را به شما میدهد، تب Create from File امکان اضافه نمودن فایل فعلیتان را به شما میدهد.
6- تب Create from File را انتخاب نمایید؛
7- بر روی آیکون Browse کلیک نمایید؛
8- دادههای اکسلی را که میخواهید به فایل ورد اضافه نمایید را انتخاب نمایید؛
9- بر روی تب Insert کلیک نمایید؛
10- در این قسمت میتوانید مسیر فایل ایجاد شده را ببینید و اسم فایل در قسمت File name نمایش داده میشود؛
11- در این قسمت دو گزینه وجود دارد: Link to file که به شما اجازه میدهد که محتوا را از یک فایل به سند خود اضافه نمایید و به فایل اصلی یک لینک ایجاد کنید. اگر فایل اصلی آپدیت شود، تغییرات در سند شما نیز اتفاق خواهد افتاد. گزینه Display as icon نیز به شما اجازه میدهد که فایل اضافه شده به همراه آیکون اکسل در درون سند شما به نسبت فایل اصلیتان نمایش داده شود.
12- بر روی Ok کلیک نمایید تا فایل اکسل به سند ورد اضافه شود.
13- حالا اطلاعات اکسل بایستی به صورت سند ورد نمایش داده شود.
14- اطلاعات اکسل با دوبار کلیک کردن بر روی آنها قابلیت ویرایش دارند.
15- همچنین میتوانید اطلاعات خود را در فایل ورد به هر اندازهای که تمایل دارید، تنظیم نمایید؛
16- حال شما اطلاعات اکسل خود را با سند ورد ادغام کردهاید؛
17- سند خود را ذخیره نمایید (control+s)