doctor.sniff
Registered User
- تاریخ عضویت
- 20 سپتامبر 2013
- نوشتهها
- 233
- لایکها
- 111
به هشتمین روز از مقاله 30 روز تا بهینه سازی سایت خوشآمدید!
مقدمه
برنامههای تبادلات ترافیکی یکی از گونههای سوء تفاهم در مورد تبلیغات در اینترنت میباشد و در نتیجه، عوامل یکی از بیشترین سوء استفادهها شده است. تعداد افرادی که از برنامههای تبادلات ترافیکی موفقیتی کسب نکردهاند، زیاد نیست و اینگونه برنامهها عادلانه بنظر میرسند. گرچه، با استفاده درست از این برنامهها میتوانید موفقیت کمی کسب کنید ولی من میخواهم توضیح مختصری در مورد اینکه برنامههای تبادلات ترافیکی چه هستند و چگونه از آنها باید استفاده کنیم که بیشترین موفقیت را از آنها بدست بیاریم توضیحاتی بیاورم.
برنامههای تبادلات ترافیکی چه هستند؟
برنامههای تبادلات ترافیکی برنامههایی هستند که مدیران وبسایتها برای نشان دادن ترافیک صفحه وب خود به دیگران از آنها استفاده میکنند. 2 روش برای انجام این کار وجود دارد:
از برنامههای تبادلات ترافیکی توسط بازدید از صفحات اعضا به منظور انباشتن امتیاز برای وبسایت خود، استفاده کنید. این امتیازات میتوانند بین بازدیدکنندگان رد و بدل شوند. بیشتر برنامههای تبادلات ترافیکی برای هر 2 امتیاز 1 بازدیدکننده، بعضی از این برنامهها برای 3 امتیاز 2 بازدیدکننده و برخی از آنها نسبت یک به یک دارند.
به جای رفتن به صفحات دیگران برای کسب امتیاز، میتوانید امتیازات را بخرید. شما با ۴۰ یا ۵۰ هزار تومان معمولا میتوانید مقداری امتیاز بخرید. این مقدار هزینه میتواند برای شما 500 الی 1000 امتیاز به همراه داشته باشد. بسته به کیفیت برنامه تبادلات ترافیکی، این مقدار امتیاز میتواند بازدیدکنندگان واقعی اندکی برای شما بدست بیاورد.
برنامههای تبادلات ترافیکی بر اساس اصول زمانسنجی کار میکنند. هر وبسایتی که از آن به منظور گرفتن امتیاز بازدید میکنید، باید چندین ثانیهای را در آن باقی بمانید. در بیشتر وبسایتها باید در حدود 30 ثانیه زمان صرف کنید. در بعضی 20 ثانیه و در برخی 1 دقیقه باید بمانید. هنگامیکه زمانسنج آن وبسایت انقضا شد، میتوانید آن وبسایت را به مقصد وبسایت بعدی حرکت کنید. این کار بدون نیاز به تفکر و اندکی هم خستهکننده میباشد. اگر قصد انجام این کار را دارید، آن را در مواقع بیکاریتان انجام دهید.
طرز فکر مصرفکنندگان برنامههای تبادلات ترافیکی
به منظور درک اینکه چرا برنامههای تبادلات ترافیکی برای جذب کاربران واقعی جوابگویی لازم را ندارد، باید طرز فکر مصرفکنندگان این برنامهها را درک کنید.
مصرفکنندگان برنامههای تبادلات ترافیکی افرادی هستند که به دنبال روشی سریع و ارزان جهت دستیابی به بازدیدکننده برای وبسایتشان میباشند. آنها به هیچ وجه علاقمند به دیدن وبسایت شما نیستند. این افراد تنها برای بدست آوردن امتیاز از وبسایتتان دیدن میکنند. حتی بسیاری از آنها امتیازات را نمیخرند زیرا آنها اساسا برای خریداری امتیاز هم هزنیه نمیکنند.
نکته اینجاست که، نشان دادن وبسایتی با 40 صفحه به این افراد کاملاً بیهود است. آنها هرگز برای نگاه کردن به آن وبسایت نمیروند.
حال که، به فکر استفاده از برنامههای تبادلات ترافیکی افتادهاید، این به من نشون میده کاملاً مسیر آموزشیم رو اشتباه گذروندم. خب، به یکی از مصرفکنندگان این برنامهها وبسایتی با 40 صفحه را نشان دهید...
اما، جایی که میخواستید به آن برسید و جایی در حال حاضر در آن بسرمیبرید بسیار بسیار متفاوت هستند.
ببینید، تنها یک روش برای استفاده موثر از برنامههای تبادلات ترافیکی وجود دارد. مسئله اینجاست که، تنها افراد بسیار اندکی درک میکنند که در مورد چه چیزی صحبت میکنم. بنابراین، کاری که باید انجام دهید دنبال کردن فرآیند قدم به قدم ساده زیر است:
قدم اول
گزارشی مبنی بر روشهای تولید ترافیک بنویسید. من مطمئنم که چندین روش محبوب برای تولید ترافیک دارید. این گزارش که خواهید نوشت، میتواند به شما ایدههایی عالی ارائه دهد. کلید این کار اینست که اول به توضیح این مسئله بپردازید که چرا برنامههای تبادلات ترافیکی برای بیشتر افراد کار نمیکند و چگونگی استفاده موثر از این برنامهها را بیابید. شما کدامیک از روشها را انتخاب خواهید کرد؟
قدم دوم
یک پاسخگوی ایمیل خودکار خوب مانند AWeber ایجاد کنید. شما به پاسخگویی احتیاج دارید که در میزان تحویل خوب و خوشنام باشد. من از AWeber استفاده میکنم و هیچ شکایتی ندارم.
قدم سوم
یک سری ایمیلهای پیگیریکننده برای آن افرادی که بر تولید ترافیک برای وبسایت خود تمرکز دارند، بنویسید. به یاد داشته باشید که، آن افرادی که شما هدفگیری میکنید به دنبال راههای جذب دیگران به وبسایت خود میباشند.
قدم چهارم
صفحهای برای برنامه تبادلات ترافیکی که قصد دارید از آن استفاده کنید، بسازید. این صفحه بسیار کوتاه میباشد و تنها حاوی مقدار اندکی اطلاعات است. شما به این منظور این صفحه کوتاه ایجاد میکنید که وبگردهای برنامههای تبادلات ترافیکی دوست ندارند Scroll را بالا و پایین کنند. به یاد داشته باشید که، آنها زیاد وقتی برای مجذوب شدن در صفحه شما ندارند. در این صفحه ایجاد شده باید گزینهای برای محصول یا خدمت رایگانتان که برای کمک به آنها نوشته شده است، داشته باشید.
قدم پنجم
این تنها یک پیشنهاد است، مگراینکه بخواهید زمانتان رو بکشید. برای امتیاز وبگردی نکنید. در عوض، آنها را بخرید. آنها خیلی پرخرج نیستند و دارای تبادلات ترافیکی بالایی میباشند. شما خواهید فهمید که صرف ۴۰ یا ۵۰ هزار تومان برای خرید امتیاز ارزشش را دارد. البته اگر قصد انجام این کار را در زمان بیکاری دارید، وبگردی جواب خواهد داد.
قدم ششم
ببینید، لیست ایمیل شما به تدریج رشد میکند.دستیابی به ترافیک بالا یکشبه اتفاق نخواهد افتاد، اما، رشد خواهد کرد. و اگر به افراد درون لیست خود در خبرنامهتان محتوا و گزارش خوب ارائه دهید، مشاهده خواهید کرد که فروشهایتان نیز به تدریج آغاز میگردند.
شما باید تعداد بازدیدهای آن صفحه ایجاد شده برای افراد وبگرد، را بررسی کنید، تا از چگونگی عملکرد آن آگاه شوید. کلید جذب افراد به این صفحه داشتن سرخطهای عالیست که برای افراد استفادهکننده از برنامههای تبادلات ترافیکی آماده شدهاند.
چند پیشنهاد
بیگدار به آب نزنید! این یک هشدار است. گوگل نسبت به اینگونه برنامهها اگر بدرستی استفاده نشوند خیلی حساس شده و ممکن است حتی شما رو تنبیه هم بکند. پس اصولی و با دقت کار کنید. این مقاله رو حتماً مطالعه کنید.
چگونگی تبدیل برنامههای تبادلات ترافیکی به سونامی ترافیک را دریابید.
حقیقت را در مورد برنامههای تبادلات ترافیکی را بفهمید.
دلیل فروش نکردن خود را با برنامههای تبادلات ترافیکی کشف کنید.
چند وبسایت
در زیر تعدادی وبسایت خارجی که سرویس تبادل ترافیک ارائه میدهند رو مطرح میکنم.
وبسایت ایرانی پیدا نکردم، شما اگر از اینگونه وبسایتها سراغ دارید لطفاً به منظور تکمیل مقاله برام ارسال کنید.
EasyHits4U.com - Your Traffic Exchange, 1:1 Exchange Ratio, Manual Surfing, Innovative Referral Program. FREE Traffic!
TrafficG - Top Traffic Exchange
http://www.123autohits.com/
نتیجهگیری و خلاصه
برنامههای تبادلات ترافیکی اگر به طور صحیح استفاده شوند، برنامههای بسیار موثری هستند. مطالب فوق، همانقدر که ساده بنظر میرسند، در جذب ترافیک مناسب از برنامههای تبادلات ترافیکی، بسیار کارآمد میباشند. کلید این کار دادن آنچه که افراد وبگرد به دنبال آن هستند، به آنهاست. که آن چیز ترافیک برای وبسایتشان میباشد. تنها دلیلی که آنها را به وبسایت شما میکشاند!
منبع: دیجی سئو - دستیابی به بیشترین تبادلات ترافیکی
دریافت فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/دستیابی به بیشترین تبادلات ترافیکی.pdf
مقدمه
برنامههای تبادلات ترافیکی یکی از گونههای سوء تفاهم در مورد تبلیغات در اینترنت میباشد و در نتیجه، عوامل یکی از بیشترین سوء استفادهها شده است. تعداد افرادی که از برنامههای تبادلات ترافیکی موفقیتی کسب نکردهاند، زیاد نیست و اینگونه برنامهها عادلانه بنظر میرسند. گرچه، با استفاده درست از این برنامهها میتوانید موفقیت کمی کسب کنید ولی من میخواهم توضیح مختصری در مورد اینکه برنامههای تبادلات ترافیکی چه هستند و چگونه از آنها باید استفاده کنیم که بیشترین موفقیت را از آنها بدست بیاریم توضیحاتی بیاورم.
برنامههای تبادلات ترافیکی چه هستند؟
برنامههای تبادلات ترافیکی برنامههایی هستند که مدیران وبسایتها برای نشان دادن ترافیک صفحه وب خود به دیگران از آنها استفاده میکنند. 2 روش برای انجام این کار وجود دارد:
از برنامههای تبادلات ترافیکی توسط بازدید از صفحات اعضا به منظور انباشتن امتیاز برای وبسایت خود، استفاده کنید. این امتیازات میتوانند بین بازدیدکنندگان رد و بدل شوند. بیشتر برنامههای تبادلات ترافیکی برای هر 2 امتیاز 1 بازدیدکننده، بعضی از این برنامهها برای 3 امتیاز 2 بازدیدکننده و برخی از آنها نسبت یک به یک دارند.
به جای رفتن به صفحات دیگران برای کسب امتیاز، میتوانید امتیازات را بخرید. شما با ۴۰ یا ۵۰ هزار تومان معمولا میتوانید مقداری امتیاز بخرید. این مقدار هزینه میتواند برای شما 500 الی 1000 امتیاز به همراه داشته باشد. بسته به کیفیت برنامه تبادلات ترافیکی، این مقدار امتیاز میتواند بازدیدکنندگان واقعی اندکی برای شما بدست بیاورد.
برنامههای تبادلات ترافیکی بر اساس اصول زمانسنجی کار میکنند. هر وبسایتی که از آن به منظور گرفتن امتیاز بازدید میکنید، باید چندین ثانیهای را در آن باقی بمانید. در بیشتر وبسایتها باید در حدود 30 ثانیه زمان صرف کنید. در بعضی 20 ثانیه و در برخی 1 دقیقه باید بمانید. هنگامیکه زمانسنج آن وبسایت انقضا شد، میتوانید آن وبسایت را به مقصد وبسایت بعدی حرکت کنید. این کار بدون نیاز به تفکر و اندکی هم خستهکننده میباشد. اگر قصد انجام این کار را دارید، آن را در مواقع بیکاریتان انجام دهید.
طرز فکر مصرفکنندگان برنامههای تبادلات ترافیکی
به منظور درک اینکه چرا برنامههای تبادلات ترافیکی برای جذب کاربران واقعی جوابگویی لازم را ندارد، باید طرز فکر مصرفکنندگان این برنامهها را درک کنید.
مصرفکنندگان برنامههای تبادلات ترافیکی افرادی هستند که به دنبال روشی سریع و ارزان جهت دستیابی به بازدیدکننده برای وبسایتشان میباشند. آنها به هیچ وجه علاقمند به دیدن وبسایت شما نیستند. این افراد تنها برای بدست آوردن امتیاز از وبسایتتان دیدن میکنند. حتی بسیاری از آنها امتیازات را نمیخرند زیرا آنها اساسا برای خریداری امتیاز هم هزنیه نمیکنند.
نکته اینجاست که، نشان دادن وبسایتی با 40 صفحه به این افراد کاملاً بیهود است. آنها هرگز برای نگاه کردن به آن وبسایت نمیروند.
حال که، به فکر استفاده از برنامههای تبادلات ترافیکی افتادهاید، این به من نشون میده کاملاً مسیر آموزشیم رو اشتباه گذروندم. خب، به یکی از مصرفکنندگان این برنامهها وبسایتی با 40 صفحه را نشان دهید...
اما، جایی که میخواستید به آن برسید و جایی در حال حاضر در آن بسرمیبرید بسیار بسیار متفاوت هستند.
ببینید، تنها یک روش برای استفاده موثر از برنامههای تبادلات ترافیکی وجود دارد. مسئله اینجاست که، تنها افراد بسیار اندکی درک میکنند که در مورد چه چیزی صحبت میکنم. بنابراین، کاری که باید انجام دهید دنبال کردن فرآیند قدم به قدم ساده زیر است:
قدم اول
گزارشی مبنی بر روشهای تولید ترافیک بنویسید. من مطمئنم که چندین روش محبوب برای تولید ترافیک دارید. این گزارش که خواهید نوشت، میتواند به شما ایدههایی عالی ارائه دهد. کلید این کار اینست که اول به توضیح این مسئله بپردازید که چرا برنامههای تبادلات ترافیکی برای بیشتر افراد کار نمیکند و چگونگی استفاده موثر از این برنامهها را بیابید. شما کدامیک از روشها را انتخاب خواهید کرد؟
قدم دوم
یک پاسخگوی ایمیل خودکار خوب مانند AWeber ایجاد کنید. شما به پاسخگویی احتیاج دارید که در میزان تحویل خوب و خوشنام باشد. من از AWeber استفاده میکنم و هیچ شکایتی ندارم.
قدم سوم
یک سری ایمیلهای پیگیریکننده برای آن افرادی که بر تولید ترافیک برای وبسایت خود تمرکز دارند، بنویسید. به یاد داشته باشید که، آن افرادی که شما هدفگیری میکنید به دنبال راههای جذب دیگران به وبسایت خود میباشند.
قدم چهارم
صفحهای برای برنامه تبادلات ترافیکی که قصد دارید از آن استفاده کنید، بسازید. این صفحه بسیار کوتاه میباشد و تنها حاوی مقدار اندکی اطلاعات است. شما به این منظور این صفحه کوتاه ایجاد میکنید که وبگردهای برنامههای تبادلات ترافیکی دوست ندارند Scroll را بالا و پایین کنند. به یاد داشته باشید که، آنها زیاد وقتی برای مجذوب شدن در صفحه شما ندارند. در این صفحه ایجاد شده باید گزینهای برای محصول یا خدمت رایگانتان که برای کمک به آنها نوشته شده است، داشته باشید.
قدم پنجم
این تنها یک پیشنهاد است، مگراینکه بخواهید زمانتان رو بکشید. برای امتیاز وبگردی نکنید. در عوض، آنها را بخرید. آنها خیلی پرخرج نیستند و دارای تبادلات ترافیکی بالایی میباشند. شما خواهید فهمید که صرف ۴۰ یا ۵۰ هزار تومان برای خرید امتیاز ارزشش را دارد. البته اگر قصد انجام این کار را در زمان بیکاری دارید، وبگردی جواب خواهد داد.
قدم ششم
ببینید، لیست ایمیل شما به تدریج رشد میکند.دستیابی به ترافیک بالا یکشبه اتفاق نخواهد افتاد، اما، رشد خواهد کرد. و اگر به افراد درون لیست خود در خبرنامهتان محتوا و گزارش خوب ارائه دهید، مشاهده خواهید کرد که فروشهایتان نیز به تدریج آغاز میگردند.
شما باید تعداد بازدیدهای آن صفحه ایجاد شده برای افراد وبگرد، را بررسی کنید، تا از چگونگی عملکرد آن آگاه شوید. کلید جذب افراد به این صفحه داشتن سرخطهای عالیست که برای افراد استفادهکننده از برنامههای تبادلات ترافیکی آماده شدهاند.
چند پیشنهاد
بیگدار به آب نزنید! این یک هشدار است. گوگل نسبت به اینگونه برنامهها اگر بدرستی استفاده نشوند خیلی حساس شده و ممکن است حتی شما رو تنبیه هم بکند. پس اصولی و با دقت کار کنید. این مقاله رو حتماً مطالعه کنید.
چگونگی تبدیل برنامههای تبادلات ترافیکی به سونامی ترافیک را دریابید.
حقیقت را در مورد برنامههای تبادلات ترافیکی را بفهمید.
دلیل فروش نکردن خود را با برنامههای تبادلات ترافیکی کشف کنید.
چند وبسایت
در زیر تعدادی وبسایت خارجی که سرویس تبادل ترافیک ارائه میدهند رو مطرح میکنم.
وبسایت ایرانی پیدا نکردم، شما اگر از اینگونه وبسایتها سراغ دارید لطفاً به منظور تکمیل مقاله برام ارسال کنید.
EasyHits4U.com - Your Traffic Exchange, 1:1 Exchange Ratio, Manual Surfing, Innovative Referral Program. FREE Traffic!
TrafficG - Top Traffic Exchange
http://www.123autohits.com/
نتیجهگیری و خلاصه
برنامههای تبادلات ترافیکی اگر به طور صحیح استفاده شوند، برنامههای بسیار موثری هستند. مطالب فوق، همانقدر که ساده بنظر میرسند، در جذب ترافیک مناسب از برنامههای تبادلات ترافیکی، بسیار کارآمد میباشند. کلید این کار دادن آنچه که افراد وبگرد به دنبال آن هستند، به آنهاست. که آن چیز ترافیک برای وبسایتشان میباشد. تنها دلیلی که آنها را به وبسایت شما میکشاند!
منبع: دیجی سئو - دستیابی به بیشترین تبادلات ترافیکی
دریافت فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/دستیابی به بیشترین تبادلات ترافیکی.pdf