• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کارگاه آموزشی برند سازی مکان

آمتیست راه فروش

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
اولین کارگاه برندسازی مکان(مسکونی، تجاری، گردشگری)

زمان مطالعه:4 دقیقه

چرا این دوره؟
آمتیست راه فروش با بیش از 10 سال تجربه عملی در حوزه برند سازی در صنعت ساختمان از نزدیک با چالش های این حوزه آشنا هست و به واسطه حضور در شرکت های فعال در حوزه ساخت و ساز و تعامل با برترین معماران، طراحان و مدیران تجربیات ارزشمندی در این زمینه دارا می باشد.

محتوای دوره چیست؟
  • مفهوم برندسازی برای مکان
  • ارزش ها و دلایل برندسازی برای یک مکان
  • هویت و تصویر برند برای مکان
  • چالش های برندسازی برای یک مکان
  • مدل های برندسازی برای مکان
  • روش عملیاتی برای برندسازی مکان
  • نمونه های موفق برندسازی مکان
مخاطبین این دوره چه کسانی هستند؟
  • سازندگان
  • آرشیتکت ها
  • طراحان داخلی
  • مهندسان عمران
  • مدیران املاک
  • فعالین صنعت ساختمان


سخنران
مهندس علی تفرشی

  1. MBA بازاریابی استراتژیک
  2. مشاور مدیر عامل و مدیر برند گروه بام
  3. مدیر فروش اسبق گروه بام
  4. مشاور فروش گروه لوتوس
  5. مشاور برندینگ گروه بیمارستان های نیکان
  6. سخنران اولین و دومین سمپوزیوم معماری پویا
  7. مترجم کتاب چگونه تویوتا شماره #1 شد
زمان‌بندی
پنج شنبه 30 خرداد 1398

از ساعت 9:00 الی 14:00

میزان سرمایه گذاری : 200 هزار تومان

محل برگزاری : چرا باشگاه سوارکاری بام؟
از آنجایی که برگزاری کارگاه های آموزشی همواره در محیط های بسته و شلوغ شهری برگزار می شود که مشکلات دسترسی و پارکینگ را به همراه خود دارند، ما تصمیم گرفتیم که کارگاه آموزشی ستاره فروش را در محل زیبا و متفاوت باشگاه سوارکاری بام در قلب پارک جنگلی چیتکر برگزار نمائیم، تا علاوه بر دسترسی به امکانات مناسب آموزشی خاطره ای متفاوت را در ذهن شما رقم بزنیم.
 
بالا