کتاب افسانه کارآفرینی چاپ شد.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
چگونه افرادی با استعدادها، انتظارات و حتی مهارتهای معمولی قادر به راهاندازی یک کسبوکار فوقالعاده موفق میشوند.
این کتاب برای چه کسانی نوشته شده است؟
اگر شما صاحب یک کسبوکار کوچک هستید یا دوست دارید صاحب یک کسبوکار کوچک شوید، کتاب افسانه کارآفرینی برای شما نوشته شده است.
این کتاب به چه سوالاتی پاسخ میدهد؟
متاسفانه در ایران هیچ منبع رسمی وجود ندارد که به ما نشان دهد که در سال چند شرکت در ایران تاسیس و چند مورد از آنها موفق میشوند. اما مطابق آمار اتاق بازرگانی آمریکا هر ساله بیش از یک میلیون نفر در این کشور کسبوکار جدیدی را آغاز میکنند. اما آمارها میگوید که تا آخر سال اول بیش از 40% از این مشاغل ورشکست میشوند.
در عرض 5 سال بیش از 80% این مشاغل، یعنی 800 هزار مورد ورشکست میشوند و خبر بد دیگر اینکه اگر کسب وکاری که 5 سال یا بیشتردوام آورده نباید خوشحال باشه، زیرا بیش از 80% مشاغل و کسبوکارهای باقی مانده که 5 سال اول دوام آوردند در پنج سال دوم از صحنه رقابت خارج شده و ورشکست میشوند؟
چرا اینگونه است؟
چرا افراد زیادی کسبوکار جدیدی را تاسیس میکنند و شکست میخورند؟
آنها چه درسی را نیاموخته اند؟
چرا با وجود این که اطلاعات بسیار زیادی درباره موفق شدن در کسبوکارهای کوچک وجود دارد اما افراد کمی واقعا موفق میشوند؟
این کتاب به کلیه این سوالات پاسخ میدهد.
این کتاب بسیاری از سوالاتی که طی چندین سال در مورد موفقیت در کسبوکار مطرح شده است را پاسخ میدهد و فرصتی را برای شما فراهم میآورد تا با شور و شوقی تازه و طرز فکری تیزبینانه – که برگرفته از اصول و مبانی همین کتاب است – طور دیگری به مشاغل خود بنگربد.
برای سفارش اینترنتی این کتاب و کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
http://karafarinebartar.com/product/book/emyth
برای دانلود چکیده صوتی کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید:
http://karafarinebartar.com/freedownload
پس از خواندن کتاب افسانه کارآفرینی خواهید گفت:
ای کاش چند سال پیش آن را میخواندم،
جملهای که تا کنون هزاران نفر گفتهاند.
دو باور اشتباه در مورد کارآفرینی وجود دارد که عبارتند از:
من با راهاندازی یک کسبوکار، کارآفرین هستم.
برای موفقیت در زمینه کسبوکارم، فقط تخصص من کافی است.
چگونه افرادی با استعدادها، انتظارات و حتی مهارتهای معمولی قادر به راهاندازی یک کسبوکار فوقالعاده موفق میشوند.
با خواندن این کتاب دیدگاه کاملا جدیدی نسبت به راهاندازی و اجرای یک کسبوکار پیدا خواهید کرد.
یاد خواهید گرفت چگونه به جای هر روز سر کار رفتن سیستمی ایجاد کنید که به صورت خودکار پولساز باشد.
در این کتاب به مطالب زیر پرداخته میشود:
ریشههای موفقیت برترین کسبوکارهای دنیا کدامند؟
هفت استراتژی کاربردی که در توسعه کسبوکار باید بدانید
نحوه بکارگیری صحیح قانون «پنج هزار برابر» در کسبوکار
کاربرد قانون «نقطه قدرت» در کسبوکار سر فصلهای کتاب
پیشگفتار مقدمه بخش اول: افسانه کارآفرینی و کسبوکارهای کوچک
فصل اول: افسانه کارآفرینی فصل دوم: کارآفرین، مدیر و متخصص فصل سوم: کودکی کسبوکار قلمرو فرمانروایی متخصص فصل چهارم: سالهای نوجوانی شرکت، درخواست کمک فصل پنجم: ورای اقلیم آسایش فصل ششم: بلوغ، رسیدن به تعادل بخش دوم: تحول کلی، چشماندازی جدید در کسبوکار
فصل هفتم: تحول کلی فصل هشتم: مدل اولیه اعطای امتیاز فصل نهم: ساخت کسبوکار به جای انجام آن بخش سوم: راهاندازی یک کسبوکار کوچکِ موفق
فصل دهم: فرآیند توسعه کسبوکار فصل یازدهم: برنامه توسعه کسبوکار فصل دوازدهم: هدف اصلی فصل سیزدهم: هدف استراتژیکی فصل چهاردهم: استراتژی سازمانی فصل پانزدهم: استراتژی مدیریتی فصل شانزدهم: استراتژی کارمندان فصل هفدهم: استراتژی بازاریابی فصل هجدهم: استراتژی سیستمی فصل نوزدهم: نامهای به سارا سخن آخر: بازگرداندن رویا به کسبوکارهای کوچک کتاب «افسانه کارآفرینی» مایکل گربر در یک نگاه
نویسنده: مایکل گربر
فرمت: کتاب رقعی در 272 صفحه
مترجم: کاوش حسین تبار، مجید فیاض فر
انتشارات: نخبه سازان
سال انتشار: 2014
قیمت: 19900تومان + هزینه پست رایگان
خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین با کارت بانکی
خرید پستی و پرداخت وجه هنگام دریافت کتاب
این کتاب برای چه کسانی نوشته شده است؟
اگر شما صاحب یک کسبوکار کوچک هستید یا دوست دارید صاحب یک کسبوکار کوچک شوید، کتاب افسانه کارآفرینی برای شما نوشته شده است. این کتاب به چه سوالاتی پاسخ میدهد؟
متاسفانه در ایران هیچ منبع رسمی وجود ندارد که به ما نشان دهد که در سال چند شرکت در ایران تاسیس و چند مورد از آنها موفق میشوند. اما مطابق آمار اتاق بازرگانی آمریکا هر ساله بیش از یک میلیون نفر در این کشور کسبوکار جدیدی را آغاز میکنند. اما آمارها میگوید که تا آخر سال اول بیش از 40% از این مشاغل ورشکست میشوند. در عرض 5 سال بیش از 80% این مشاغل، یعنی 800 هزار مورد ورشکست میشوند و خبر بد دیگر اینکه اگر کسب وکاری که 5 سال یا بیشتردوام آورده نباید خوشحال باشه، زیرا بیش از 80% مشاغل و کسبوکارهای باقی مانده که 5 سال اول دوام آوردند در پنج سال دوم از صحنه رقابت خارج شده و ورشکست میشوند؟
چرا اینگونه است؟
چرا افراد زیادی کسبوکار جدیدی را تاسیس میکنند و شکست میخورند؟
آنها چه درسی را نیاموخته اند؟
چرا با وجود این که اطلاعات بسیار زیادی درباره موفق شدن در کسبوکارهای کوچک وجود دارد اما افراد کمی واقعا موفق میشوند؟ این کتاب به کلیه این سوالات پاسخ میدهد. این کتاب بسیاری از سوالاتی که طی چندین سال در مورد موفقیت در کسبوکار مطرح شده است را پاسخ میدهد و فرصتی را برای شما فراهم میآورد تا با شور و شوقی تازه و طرز فکری تیزبینانه – که برگرفته از اصول و مبانی همین کتاب است – طور دیگری به مشاغل خود بنگربد. نظرات برخی از دوستان بدون کوچکترین تغییر
محمد پیام بهرام پور نویسنده، سخنران و مدرس دورهای آموزش سخنرانی و فن بیان همیشه تصوّرات غلط ما باعث میشوند که نتوانیم رشد کنیم چون این نوع تفکرات باعث میشوند مسیری که میخواهیم طی کنیم را اشتباه انتخاب کنیم!
و مایکل گربر چه زیبا و حرفهای افسانهها و تصوّرات غلط در مورد کارآفرینی را مطرح کرده و امیدوارم که با انتشار ترجمه این کتاب در کشورمان، شاهد رشد حرفهای و چشم گیر کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیادی در کشورمان باشیم. توحید علی اشرفی اولین بار سه سال پیش نام کتاب افسانه کارآفرینی را شنیدم. از آن پس گه گاه با دیدن نام آن در توصیه های نویسندگان برتر موفقیت کسب و کار جهان، نام این کتاب در ذهن من پرنگ تر و پررنگتر می شد. چندین بار به دنبال ترجمه فارسی این کتاب گشتم ولی متاسفانه موفق به یافتن آن نشدم. تا اینکه روزی ایمیلی به دستم رسید در رابطه با ترجمه این کتاب توسط سایت کارآفرین برتر، خیلی سریع به سایت این مجموعه مراجعه کردم و در کمال خوش شانسی متوجه شدم که این دوستان فایل چکیده این کتاب را پیش از چاپ و انتشار در اختیار علاقه مندان قرار داده اند. با خواندن چکیده کتاب عطش من برای مطالعه کامل کتاب بیشتر شد و بی صبرانه منتظرم تا این کتاب را در دست گرفته و مطالعه کنم. می خواهم ببینم در تقسیم بندی مایکل گربر در دسته متخصصان هستم یا در دسته مدیران و کارآفرینان. می خواهم بدانم کجا هستم و در ادامه راه چه مسیری را باید طی کنم. محمد حمیدی من از مدت ها پیش بنا به توصیه اساتید مدیریت و بازاریابی به دنبال کتاب افسانه کارآفرینی می گشتم ، تا اینکه مدتی قبل موفق به دانلود خلاصه این کتاب از سایت کارآفرین برتر شدم. هنگام مطالعه این کتاب متوجه مسائلی شدم که تقریبا در اکثر کسب و کار های اطرافم علی الخصوص کسب و کار های کوچک وجود دارند و اغلب اوقات صاحب کسب و کار به علت عدم اطلاع کافی یا ناآگاهی قدم در مسیری می گذارد که فرجامی جز عدم موفقیت در انتظارش نیست. از آنجا که کسب و کار های موفق همچون یک سیستم فوق العاده دقیق کار میکنند ، هر تصمیم کوچک و بزرگی به اندازه ی خود در میزان موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار نقش دارد ، با مطالعه این کتاب یک نگرش کلی در ذهن شکل می گیرد که به فرد کمک می کند تا کسب و کارش را در مسیر پیشرفت وتوسعه هدایت کند و از تصمیمات و عملکرد های مخرب فاصله بگیرد. به نظر من مطالعه دقیق این کتاب و سعی در یافتن و اجرای راه حل های مسائل مطرح شده در کتاب میتواند به صاحبان کسب و کار هایی که از وضعیت کسب و کار خود رضایت کامل ندارند یا آن دسته از افرادی که بیش از آنچه که باید درگیر کسب و کارشان هستند اما آنطور که باید نتیجه نمیگیرند کمک قابل توجهی کند و کسب و کارشان را با تحولی روبرو کند که آرزو کنند کاش مدت ها قبل این سیستم را در کسب و کارشان پیاده سازی کرده بودند. سید حسین ایزدی مدیر فروش نرم افزار راز بیوریتم چهارفصل مطالعه این کتاب را به همه دوستان و همکاران خود توصیه می کنم.زمانی که خلاصه کتاب را خواندم دریافتم که در این کتاب، آرمان گرایی و تفکرات قدیمی را با هنرمندی هر چه تمام مطرح کرده و کنار می زند.
به عقیده من رسالت وجودی هر فرد، کارآفرینی و خیررسانی ست.با کارآفرینی می توان به منافع مادی و معنوی و همچنین حس رضایت از خود رسید.خوشحالم که خلاصه این کتاب را خوانده و بلافاصله پیش خرید کردم.امیدوارم به زودی این کتاب زیبا را در دستان جوانان جویای کار ببینم و شاهد افزایش درآمد آن ها باشم. حمیدرضا .م.گ من شدیدا به حوزه کارافرینی علاقمندم خیلی منتظرم تا هرچه سریعتر کتاب بیاد و بخرمش تا به امید خدا کسب و کار خودمو راه اندازی کنم …
ممنون از شما امیرعباس باعرض سلام وخداقوت خدمت شما استاد گرامی
من درزمینه کارافرینی وثروت کتاب های زیادی مطالعه کردم ولی به قول یکی از دوستان که نظر داده بودند بسیار ادم را تحریک می کنند ولی به نظر من اگر انسان
اراده کنه وبتوانم بر قدرت ناخود اگاه خودر اکنترل کنه می تواند به تمام خواسته ها واهدافش برسدودرکل ازشما ممنون که اطلاعات بسیار جالبی دراختیارکاربران قرار می دهد
باکمال تشکر مژگان باسپاس از مترجم این کتاب جناب آقای کاوش حسین تبار . در این کتاب به نکات کلیدی و کاربردی اشاره شده است که هم دیدگاه و نگرش صاحبان کسب و کارها و کارآفرینان و هم کسانی تمایل دارند در این عرصه پای نهاده را می تواند تغییر داده و در آن تحول ایجاد کند ! که امیدوارم با مطالعه ی دقیق و بکاربردن مطالب آن در فعالیت های حرفه ای ، شاهد رشد و پیشرفت کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیادی باشیم . جواد باسلام
ضمن تشکر از شما بابت خلاصه کتاب و ترکیب رنگ وفونت ساده و تاثیرگذار کتاب ساده و در عین حال به نظرم کاربردی میباشد هر چند در حوزه سازمانی فعالیت نمیکنم اما در حوزه فردی جرقه به ذهنم زد که برایتان بازگو میکنم:
اول تعاریف کودکی ، نوجوانی یا توسعه ، بلوغ توجه ام را جلب کرد که میتوان در عرصه شخصتی (نقایص و ضعفها و قوت ها) اینها را مد نظر داشت و بهره گرفت. بعد اعطای نمایندگی که میتوان الگو بودن برای دیگران تفسیر کرد که انسانهای تاثیرگذاربه نوعی نمایندگی را به دیگران اعطا کرده اند و فرایند توسعه کسب و کار هم میتوان تشبیه به توسعه شخصیت در فرایند زندگی کرد: که نوآوری، کمی سازی و هماهنگ سازی همگی یرای زندگی فردی و ارتباط با دیگران ضروی است.
واما هفت گام اصلی:
1:هدف
2:هدف استراتزی= برنامه ریزی برای هدف
3:استراتزی سازمانی= تفویض کار واختیار به دیگران( کارهایی که دیگران میتوانند برایت انجام دهند)
4: استراتزی مدیریت= نحوه مدیریت در زندگی شخصی
5: استراتزی کارمندان= مشتاق کردن دیگران به برقراری ارتباط با شما و حتی مسئول دانستن برای انجام دادن
کاری برای شما( تاثیر در ارتباط)
6: استراتزی بازاریابی= شناساندن برند شخصی به دیگران
7: استراتزی سیستم ها= رسیدگی به جسم و روحو روان و مسئله مهم یادگیری.
اینها برداشت و نظر شخصی بنده از خلاصه کتاب افسانه کار آفرینی البته در مورد خود شخص در زندگی
و اجتماع بود هرچند در جایگاه کارگر ساده آرزوی کارآفرینی دارم اما به نظرم تمام اینها در هرجایی کاربرد
خاص خود را دارد.
با آرزوی موفقیت. پدرام سلام در ابتدا وظیفه خود میدانم از شما بابت ترجمه این کتاب تشکر کنم چکیده رو مطالعه کردم خوب بود برای شروع کسب و کار دیدگاه و نگرش کارافرینان را میتواند تغییر داده و در ان تحولی ایجاد کند . عادل طالبی کارآفرینی، موضوعی پیچیده است. عوامل موثر در آن بسیار زیادند. باید این عوامل موثر از جنبه های مختلف و زوایای گوناگون در حوزه های مختلف به دقت، مورد بررسی قرار گیرند.
به همین دلیل، نمی توان فقط با خواندن یک کتاب و دو کتاب، نمی توان کارآفرین شد. باید کتاب ها و منابع مختلف را مورد مطالعه قرار داد. این کتاب نیز با توجه به سرفصل ها و توضیحات ارائه شده می تواند یکی از منابع بسیار خوب برای آغاز کنندگان راه دشوار کارآفرینی باشد تا پیشاپیش خود را آماده پیمودن این راه ناهموار کنند. امیررضا به نظر من این کتاب یکی از بهترین کتاب های کاربردی ارائه شده در زمینه کار آفرینی میباشد. من خواندن این کتاب را به تمام کارآفرینان توصیه می کنم. مهدی حسینی مدیرعامل مبل امام علی بهترین کتابی که تا دو سال قبل خواندم این کتاب بود که البته در بازار گشتم تا آن را پیدا کرده و در کتابخانه ام داشته باشم اما نتوانستم. ازشما بسیار متشکرم که این کتاب را بعد از 20 سال دوباره ترجمه کردید.به نظرم با این کتاب می توان چندین کارگاه و دوره تشکیل داد و جوانان جویای کار را به کارآفرین تبدیل کرد. مطالب این کتاب بسیار مجرب است و خودم هم استفاده های بسیاری از آن داشته ام. مهدی عبدلله پور به نام خدا
اجازه می خواهم نظر خود را از نام کتاب آغاز نمایم که ذهنیت اکثر مردم جامعه را نسبت به کارافرینی بیان می کند زیرا که به علت نداشتن اطلاعات کافی اکثر مردم و جوان کشور کارافرینی را یک افسانه ودست نیافتنی می پندارند.
باعث خرسندی است کتاب حاضر بحث کارافرینی را از حالت کیلیشه ای خود خارج کرده است.
کتب کارافرینی شامل تعاریف دانشگاهی به حمدالله در بازار فراوان است اما کتاب حاضر به چگونگی اغاز و شکل گیری یک کسب کار و نحوه اداره ان پرداخته است که خلع اصلی بحث کارافرینی می باشد.
امیدوارم این کتاب به دست تمام کسانی که رویای کارافرین شدن را در سر می پرورانند برسد زیرا که می تواند گام موثری در راستای تبدیل این رویابه واقعیت ایفا کند.
با ارزوی موفقیت خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین با کارت بانکی
خرید پستی و پرداخت وجه هنگام دریافت کتاب
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
چگونه افرادی با استعدادها، انتظارات و حتی مهارتهای معمولی قادر به راهاندازی یک کسبوکار فوقالعاده موفق میشوند.
- با خواندن این کتاب دیدگاه کاملا جدیدی نسبت به راهاندازی و اجرای یک کسبوکار پیدا خواهید کرد.
- یاد خواهید گرفت چگونه به جای هر روز سر کار رفتن سیستمی ایجاد کنید که به صورت خودکار پولساز باشد.
این کتاب برای چه کسانی نوشته شده است؟
اگر شما صاحب یک کسبوکار کوچک هستید یا دوست دارید صاحب یک کسبوکار کوچک شوید، کتاب افسانه کارآفرینی برای شما نوشته شده است.
این کتاب به چه سوالاتی پاسخ میدهد؟
متاسفانه در ایران هیچ منبع رسمی وجود ندارد که به ما نشان دهد که در سال چند شرکت در ایران تاسیس و چند مورد از آنها موفق میشوند. اما مطابق آمار اتاق بازرگانی آمریکا هر ساله بیش از یک میلیون نفر در این کشور کسبوکار جدیدی را آغاز میکنند. اما آمارها میگوید که تا آخر سال اول بیش از 40% از این مشاغل ورشکست میشوند.
در عرض 5 سال بیش از 80% این مشاغل، یعنی 800 هزار مورد ورشکست میشوند و خبر بد دیگر اینکه اگر کسب وکاری که 5 سال یا بیشتردوام آورده نباید خوشحال باشه، زیرا بیش از 80% مشاغل و کسبوکارهای باقی مانده که 5 سال اول دوام آوردند در پنج سال دوم از صحنه رقابت خارج شده و ورشکست میشوند؟
این کتاب به کلیه این سوالات پاسخ میدهد.
این کتاب بسیاری از سوالاتی که طی چندین سال در مورد موفقیت در کسبوکار مطرح شده است را پاسخ میدهد و فرصتی را برای شما فراهم میآورد تا با شور و شوقی تازه و طرز فکری تیزبینانه – که برگرفته از اصول و مبانی همین کتاب است – طور دیگری به مشاغل خود بنگربد.
برای سفارش اینترنتی این کتاب و کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
http://karafarinebartar.com/product/book/emyth
برای دانلود چکیده صوتی کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید:
http://karafarinebartar.com/freedownload
پس از خواندن کتاب افسانه کارآفرینی خواهید گفت:
ای کاش چند سال پیش آن را میخواندم،
جملهای که تا کنون هزاران نفر گفتهاند.
دو باور اشتباه در مورد کارآفرینی وجود دارد که عبارتند از:
من با راهاندازی یک کسبوکار، کارآفرین هستم.
برای موفقیت در زمینه کسبوکارم، فقط تخصص من کافی است.
چگونه افرادی با استعدادها، انتظارات و حتی مهارتهای معمولی قادر به راهاندازی یک کسبوکار فوقالعاده موفق میشوند.
با خواندن این کتاب دیدگاه کاملا جدیدی نسبت به راهاندازی و اجرای یک کسبوکار پیدا خواهید کرد.
یاد خواهید گرفت چگونه به جای هر روز سر کار رفتن سیستمی ایجاد کنید که به صورت خودکار پولساز باشد.
در این کتاب به مطالب زیر پرداخته میشود:
پیشگفتار مقدمه بخش اول: افسانه کارآفرینی و کسبوکارهای کوچک
فصل اول: افسانه کارآفرینی فصل دوم: کارآفرین، مدیر و متخصص فصل سوم: کودکی کسبوکار قلمرو فرمانروایی متخصص فصل چهارم: سالهای نوجوانی شرکت، درخواست کمک فصل پنجم: ورای اقلیم آسایش فصل ششم: بلوغ، رسیدن به تعادل بخش دوم: تحول کلی، چشماندازی جدید در کسبوکار
فصل هفتم: تحول کلی فصل هشتم: مدل اولیه اعطای امتیاز فصل نهم: ساخت کسبوکار به جای انجام آن بخش سوم: راهاندازی یک کسبوکار کوچکِ موفق
فصل دهم: فرآیند توسعه کسبوکار فصل یازدهم: برنامه توسعه کسبوکار فصل دوازدهم: هدف اصلی فصل سیزدهم: هدف استراتژیکی فصل چهاردهم: استراتژی سازمانی فصل پانزدهم: استراتژی مدیریتی فصل شانزدهم: استراتژی کارمندان فصل هفدهم: استراتژی بازاریابی فصل هجدهم: استراتژی سیستمی فصل نوزدهم: نامهای به سارا سخن آخر: بازگرداندن رویا به کسبوکارهای کوچک کتاب «افسانه کارآفرینی» مایکل گربر در یک نگاه
نویسنده: مایکل گربر
فرمت: کتاب رقعی در 272 صفحه
مترجم: کاوش حسین تبار، مجید فیاض فر
انتشارات: نخبه سازان
سال انتشار: 2014
قیمت: 19900تومان + هزینه پست رایگان
خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین با کارت بانکی
خرید پستی و پرداخت وجه هنگام دریافت کتاب
این کتاب برای چه کسانی نوشته شده است؟
اگر شما صاحب یک کسبوکار کوچک هستید یا دوست دارید صاحب یک کسبوکار کوچک شوید، کتاب افسانه کارآفرینی برای شما نوشته شده است. این کتاب به چه سوالاتی پاسخ میدهد؟
متاسفانه در ایران هیچ منبع رسمی وجود ندارد که به ما نشان دهد که در سال چند شرکت در ایران تاسیس و چند مورد از آنها موفق میشوند. اما مطابق آمار اتاق بازرگانی آمریکا هر ساله بیش از یک میلیون نفر در این کشور کسبوکار جدیدی را آغاز میکنند. اما آمارها میگوید که تا آخر سال اول بیش از 40% از این مشاغل ورشکست میشوند. در عرض 5 سال بیش از 80% این مشاغل، یعنی 800 هزار مورد ورشکست میشوند و خبر بد دیگر اینکه اگر کسب وکاری که 5 سال یا بیشتردوام آورده نباید خوشحال باشه، زیرا بیش از 80% مشاغل و کسبوکارهای باقی مانده که 5 سال اول دوام آوردند در پنج سال دوم از صحنه رقابت خارج شده و ورشکست میشوند؟
محمد پیام بهرام پور نویسنده، سخنران و مدرس دورهای آموزش سخنرانی و فن بیان همیشه تصوّرات غلط ما باعث میشوند که نتوانیم رشد کنیم چون این نوع تفکرات باعث میشوند مسیری که میخواهیم طی کنیم را اشتباه انتخاب کنیم!
و مایکل گربر چه زیبا و حرفهای افسانهها و تصوّرات غلط در مورد کارآفرینی را مطرح کرده و امیدوارم که با انتشار ترجمه این کتاب در کشورمان، شاهد رشد حرفهای و چشم گیر کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیادی در کشورمان باشیم. توحید علی اشرفی اولین بار سه سال پیش نام کتاب افسانه کارآفرینی را شنیدم. از آن پس گه گاه با دیدن نام آن در توصیه های نویسندگان برتر موفقیت کسب و کار جهان، نام این کتاب در ذهن من پرنگ تر و پررنگتر می شد. چندین بار به دنبال ترجمه فارسی این کتاب گشتم ولی متاسفانه موفق به یافتن آن نشدم. تا اینکه روزی ایمیلی به دستم رسید در رابطه با ترجمه این کتاب توسط سایت کارآفرین برتر، خیلی سریع به سایت این مجموعه مراجعه کردم و در کمال خوش شانسی متوجه شدم که این دوستان فایل چکیده این کتاب را پیش از چاپ و انتشار در اختیار علاقه مندان قرار داده اند. با خواندن چکیده کتاب عطش من برای مطالعه کامل کتاب بیشتر شد و بی صبرانه منتظرم تا این کتاب را در دست گرفته و مطالعه کنم. می خواهم ببینم در تقسیم بندی مایکل گربر در دسته متخصصان هستم یا در دسته مدیران و کارآفرینان. می خواهم بدانم کجا هستم و در ادامه راه چه مسیری را باید طی کنم. محمد حمیدی من از مدت ها پیش بنا به توصیه اساتید مدیریت و بازاریابی به دنبال کتاب افسانه کارآفرینی می گشتم ، تا اینکه مدتی قبل موفق به دانلود خلاصه این کتاب از سایت کارآفرین برتر شدم. هنگام مطالعه این کتاب متوجه مسائلی شدم که تقریبا در اکثر کسب و کار های اطرافم علی الخصوص کسب و کار های کوچک وجود دارند و اغلب اوقات صاحب کسب و کار به علت عدم اطلاع کافی یا ناآگاهی قدم در مسیری می گذارد که فرجامی جز عدم موفقیت در انتظارش نیست. از آنجا که کسب و کار های موفق همچون یک سیستم فوق العاده دقیق کار میکنند ، هر تصمیم کوچک و بزرگی به اندازه ی خود در میزان موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار نقش دارد ، با مطالعه این کتاب یک نگرش کلی در ذهن شکل می گیرد که به فرد کمک می کند تا کسب و کارش را در مسیر پیشرفت وتوسعه هدایت کند و از تصمیمات و عملکرد های مخرب فاصله بگیرد. به نظر من مطالعه دقیق این کتاب و سعی در یافتن و اجرای راه حل های مسائل مطرح شده در کتاب میتواند به صاحبان کسب و کار هایی که از وضعیت کسب و کار خود رضایت کامل ندارند یا آن دسته از افرادی که بیش از آنچه که باید درگیر کسب و کارشان هستند اما آنطور که باید نتیجه نمیگیرند کمک قابل توجهی کند و کسب و کارشان را با تحولی روبرو کند که آرزو کنند کاش مدت ها قبل این سیستم را در کسب و کارشان پیاده سازی کرده بودند. سید حسین ایزدی مدیر فروش نرم افزار راز بیوریتم چهارفصل مطالعه این کتاب را به همه دوستان و همکاران خود توصیه می کنم.زمانی که خلاصه کتاب را خواندم دریافتم که در این کتاب، آرمان گرایی و تفکرات قدیمی را با هنرمندی هر چه تمام مطرح کرده و کنار می زند.
به عقیده من رسالت وجودی هر فرد، کارآفرینی و خیررسانی ست.با کارآفرینی می توان به منافع مادی و معنوی و همچنین حس رضایت از خود رسید.خوشحالم که خلاصه این کتاب را خوانده و بلافاصله پیش خرید کردم.امیدوارم به زودی این کتاب زیبا را در دستان جوانان جویای کار ببینم و شاهد افزایش درآمد آن ها باشم. حمیدرضا .م.گ من شدیدا به حوزه کارافرینی علاقمندم خیلی منتظرم تا هرچه سریعتر کتاب بیاد و بخرمش تا به امید خدا کسب و کار خودمو راه اندازی کنم …
ممنون از شما امیرعباس باعرض سلام وخداقوت خدمت شما استاد گرامی
من درزمینه کارافرینی وثروت کتاب های زیادی مطالعه کردم ولی به قول یکی از دوستان که نظر داده بودند بسیار ادم را تحریک می کنند ولی به نظر من اگر انسان
اراده کنه وبتوانم بر قدرت ناخود اگاه خودر اکنترل کنه می تواند به تمام خواسته ها واهدافش برسدودرکل ازشما ممنون که اطلاعات بسیار جالبی دراختیارکاربران قرار می دهد
باکمال تشکر مژگان باسپاس از مترجم این کتاب جناب آقای کاوش حسین تبار . در این کتاب به نکات کلیدی و کاربردی اشاره شده است که هم دیدگاه و نگرش صاحبان کسب و کارها و کارآفرینان و هم کسانی تمایل دارند در این عرصه پای نهاده را می تواند تغییر داده و در آن تحول ایجاد کند ! که امیدوارم با مطالعه ی دقیق و بکاربردن مطالب آن در فعالیت های حرفه ای ، شاهد رشد و پیشرفت کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیادی باشیم . جواد باسلام
ضمن تشکر از شما بابت خلاصه کتاب و ترکیب رنگ وفونت ساده و تاثیرگذار کتاب ساده و در عین حال به نظرم کاربردی میباشد هر چند در حوزه سازمانی فعالیت نمیکنم اما در حوزه فردی جرقه به ذهنم زد که برایتان بازگو میکنم:
اول تعاریف کودکی ، نوجوانی یا توسعه ، بلوغ توجه ام را جلب کرد که میتوان در عرصه شخصتی (نقایص و ضعفها و قوت ها) اینها را مد نظر داشت و بهره گرفت. بعد اعطای نمایندگی که میتوان الگو بودن برای دیگران تفسیر کرد که انسانهای تاثیرگذاربه نوعی نمایندگی را به دیگران اعطا کرده اند و فرایند توسعه کسب و کار هم میتوان تشبیه به توسعه شخصیت در فرایند زندگی کرد: که نوآوری، کمی سازی و هماهنگ سازی همگی یرای زندگی فردی و ارتباط با دیگران ضروی است.
واما هفت گام اصلی:
1:هدف
2:هدف استراتزی= برنامه ریزی برای هدف
3:استراتزی سازمانی= تفویض کار واختیار به دیگران( کارهایی که دیگران میتوانند برایت انجام دهند)
4: استراتزی مدیریت= نحوه مدیریت در زندگی شخصی
5: استراتزی کارمندان= مشتاق کردن دیگران به برقراری ارتباط با شما و حتی مسئول دانستن برای انجام دادن
کاری برای شما( تاثیر در ارتباط)
6: استراتزی بازاریابی= شناساندن برند شخصی به دیگران
7: استراتزی سیستم ها= رسیدگی به جسم و روحو روان و مسئله مهم یادگیری.
اینها برداشت و نظر شخصی بنده از خلاصه کتاب افسانه کار آفرینی البته در مورد خود شخص در زندگی
و اجتماع بود هرچند در جایگاه کارگر ساده آرزوی کارآفرینی دارم اما به نظرم تمام اینها در هرجایی کاربرد
خاص خود را دارد.
با آرزوی موفقیت. پدرام سلام در ابتدا وظیفه خود میدانم از شما بابت ترجمه این کتاب تشکر کنم چکیده رو مطالعه کردم خوب بود برای شروع کسب و کار دیدگاه و نگرش کارافرینان را میتواند تغییر داده و در ان تحولی ایجاد کند . عادل طالبی کارآفرینی، موضوعی پیچیده است. عوامل موثر در آن بسیار زیادند. باید این عوامل موثر از جنبه های مختلف و زوایای گوناگون در حوزه های مختلف به دقت، مورد بررسی قرار گیرند.
به همین دلیل، نمی توان فقط با خواندن یک کتاب و دو کتاب، نمی توان کارآفرین شد. باید کتاب ها و منابع مختلف را مورد مطالعه قرار داد. این کتاب نیز با توجه به سرفصل ها و توضیحات ارائه شده می تواند یکی از منابع بسیار خوب برای آغاز کنندگان راه دشوار کارآفرینی باشد تا پیشاپیش خود را آماده پیمودن این راه ناهموار کنند. امیررضا به نظر من این کتاب یکی از بهترین کتاب های کاربردی ارائه شده در زمینه کار آفرینی میباشد. من خواندن این کتاب را به تمام کارآفرینان توصیه می کنم. مهدی حسینی مدیرعامل مبل امام علی بهترین کتابی که تا دو سال قبل خواندم این کتاب بود که البته در بازار گشتم تا آن را پیدا کرده و در کتابخانه ام داشته باشم اما نتوانستم. ازشما بسیار متشکرم که این کتاب را بعد از 20 سال دوباره ترجمه کردید.به نظرم با این کتاب می توان چندین کارگاه و دوره تشکیل داد و جوانان جویای کار را به کارآفرین تبدیل کرد. مطالب این کتاب بسیار مجرب است و خودم هم استفاده های بسیاری از آن داشته ام. مهدی عبدلله پور به نام خدا
اجازه می خواهم نظر خود را از نام کتاب آغاز نمایم که ذهنیت اکثر مردم جامعه را نسبت به کارافرینی بیان می کند زیرا که به علت نداشتن اطلاعات کافی اکثر مردم و جوان کشور کارافرینی را یک افسانه ودست نیافتنی می پندارند.
باعث خرسندی است کتاب حاضر بحث کارافرینی را از حالت کیلیشه ای خود خارج کرده است.
کتب کارافرینی شامل تعاریف دانشگاهی به حمدالله در بازار فراوان است اما کتاب حاضر به چگونگی اغاز و شکل گیری یک کسب کار و نحوه اداره ان پرداخته است که خلع اصلی بحث کارافرینی می باشد.
امیدوارم این کتاب به دست تمام کسانی که رویای کارافرین شدن را در سر می پرورانند برسد زیرا که می تواند گام موثری در راستای تبدیل این رویابه واقعیت ایفا کند.
با ارزوی موفقیت خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین با کارت بانکی
خرید پستی و پرداخت وجه هنگام دریافت کتاب