• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کتاب کار طراحی لوگو

shiva89

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
5

9781592532346.jpg


سال 2006 | 240 صفحه | ISBN: 9781592532346| 45,8 MB |
pdf_icon.gif



معرفی: “کتاب‌کار طراحی لوگو” بر خلق طراحی‌های قدرتمند لوگو و پاسخ به پرسش “چه‌چیزی باعث تاثیر لوگو می‌شود؟” تمرکز دارد.
در نیمه‌ی اول این کتاب، Sean Adams و Noreen Morioka نویسندگان کتاب خوانندگان را ازطریق فرآیند توسعه لوگو به‌صورت گام‌به‌گام همراهی می کنند.
موضوعات این بخش شامل موضوعات مختلفی است از جمله توسعه یک مفهوم که پیام درستی را ابلاغ می‌کند و هم برای مشتری هم برای بازار مناسب است.
تعریف چگونگی تاثیر هدف‌های طولانی‌مدت مشتریان بر نگاه و نیاز مارک ، انتخاب رنگ‌ها و نوع تایپ، جلوگیری از اشتباهات رایج، افشای اینکه چرا بعضی از لوگوها برخلاف برخی دیگر موفق هستند.
نیمه دوم کتاب شامل مطالعات موردی جامع درزمینه لوگوهای طراحی‌شده برای صنعت‌های گوناگون می‌باشد که هر کدام، مختصر طراحی، ارتباط با مشتری، چارچوب زمانی و نتایج را بررسی می‌کنند.



book.gif
مطالعه، اندیشیدن با ذهن دیگری است." آرتور شوپنهاور "
 

rezacpu07

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2009
نوشته‌ها
76
لایک‌ها
12
سن
45
محل سکونت
تهران
بسیار بسیار ممنون ار ارسالتون
 
بالا