Hamid2day
مدیر ارشد بازنشسته
مقدمتا باید گفت خردهفروشی فعالیتی است تجاری که بر اساس فروش مستقیم کالا و خدمات با هدف مصرف نهایی، کاهش هزینههای خرید و افزایش رضایتمندی خریداران تعریف میشود. فروشگاه خردهفروشی، محلی است که تمامی فعالیتهای خردهفروشی در آن تجلی مییابد. امروزه خردهفروشانی که در مقیاس فروشگاههای بزرگ فعال هستند، از فضای فروشگاه خود به عنوان مهمترین ابزار برای برانگیختن مشتریان به خرید استفاده میکنند. ایجاد برداشت نخستینِ مثبت در ذهن مشتریانی که با نگرش یا احساسی منفی و یا حتی خنثی وارد اَبَرفروشگاههای خردهفروشی میشوند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
همین موضوع و موارد مشابه محور اصلی کتابی با عنوان “بازاریابی فروشگاهی” است که به قلم دکتر محمود محمدیان، جواد حسینی و محمدعلی خراسانی وارد بازار شده است.
در این کتاب می خوانیم
فصل اول: فروشگاه خردهفروشی
فصل دوم: بازاریابی فروشگاهی
فصل سوم: طراحی و مدیریت فضای فروشگاه
فصل چهارم: مرچاندایزینگ؛ برنامهریزی چیدمان اجناس در فروشگاه
فصل پنجم: قیمت گذاری فروشگاهی
فصل ششم: ترفیع فروش فروشگاهی
باید بپذیریم که خردهفروشان در مقیاس فروشگاههای بزرگ تلاش میکنند تا با تمسک به اصول بازاریابی فروشگاهی با ایجاد محیطی فرح بخش و جذاب، ضمن ایجاد تصویری متمایز از خود در ذهن مشتریان، اقلام و خدمات مورد نیاز آنها را زیر یک سقف فراهم کنند. به همین رو باید پرونده ویژه ای را برای بازاریابی فروشگاهی در ذهن باز کنیم.
این کتاب به همت انتشارات فرانگار اریا تهیه شده است و تهیه آن از کتاب فروشی های معتبر امکان پذیر است.
دنیای تبلیغات خواندت این کتاب ارزشمند را به کلیه علاقمندان این حوزه توصیه می نماید.
(منبع: کافه بازاریابی)
اطلاعات بیشتر در : http://www.donyaetablighat.ir/news/6967/#ixzz3oislNAi8
#دنیای_تبلیغات برترین رسانه تبلیغات کشور
همین موضوع و موارد مشابه محور اصلی کتابی با عنوان “بازاریابی فروشگاهی” است که به قلم دکتر محمود محمدیان، جواد حسینی و محمدعلی خراسانی وارد بازار شده است.

در این کتاب می خوانیم
فصل اول: فروشگاه خردهفروشی
فصل دوم: بازاریابی فروشگاهی
فصل سوم: طراحی و مدیریت فضای فروشگاه
فصل چهارم: مرچاندایزینگ؛ برنامهریزی چیدمان اجناس در فروشگاه
فصل پنجم: قیمت گذاری فروشگاهی
فصل ششم: ترفیع فروش فروشگاهی
باید بپذیریم که خردهفروشان در مقیاس فروشگاههای بزرگ تلاش میکنند تا با تمسک به اصول بازاریابی فروشگاهی با ایجاد محیطی فرح بخش و جذاب، ضمن ایجاد تصویری متمایز از خود در ذهن مشتریان، اقلام و خدمات مورد نیاز آنها را زیر یک سقف فراهم کنند. به همین رو باید پرونده ویژه ای را برای بازاریابی فروشگاهی در ذهن باز کنیم.
این کتاب به همت انتشارات فرانگار اریا تهیه شده است و تهیه آن از کتاب فروشی های معتبر امکان پذیر است.
دنیای تبلیغات خواندت این کتاب ارزشمند را به کلیه علاقمندان این حوزه توصیه می نماید.
(منبع: کافه بازاریابی)
اطلاعات بیشتر در : http://www.donyaetablighat.ir/news/6967/#ixzz3oislNAi8
#دنیای_تبلیغات برترین رسانه تبلیغات کشور