• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کسب درآمد از بازاریابی به آسانی

mohammad82

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
45
کسب درآمد از بازاریابی به آسانی
کسب درآمد کردن و پول در آوردن از بازاریابی محصول به آسانی قسمت اول

اگر شما تمامی مراحل قبلی را درست انجام داده باشید ،‌ باز هم یک جای کار ایراد دارد ! هنوز مخاطبان زیادی هستند که از محصولات شما بی خبرند ! شما باید آنها را از خدمات و محصولات خود آگاه کنید ،‌اما چگونه !؟
بازاریابی چیست؟ «بازاریابی انجام هر کار ممکن برای راغب کردن مردم به پرداخت پول در ازای کالا و خدمات شماست.» این تعریف ساده به نظر می‌رسد، اما بسیاری آن‌را بیش از حد لازم پیچیده‌تر می‌کنند. حالا شما باید فکر کنید تا ببینید چه چیزی مردم را به خرید محصولات شما ترغیب میکند ؟ در این نوشته و نوشته بعدی ، چند عامل مهم را برای موفقیت در بازاریابی بیان میکنیم .

  • انگیزه کوه‌ها را جابجا می‌کند
به عنوان فردی حرفه‌ای در امر بازاریابی باید فکر و احساس مشتریانتان را درک کنید. «باید بدانید که برای تشویق آن‌ها به خرید از چه احساساتی در بازاریابی استفاده کنید.» مردم برای برآوردن نیازهای احساسی خود خرید می‌کنند. این قانون برای همه موارد حتی کالاهای مصرفی مصداق دارد. مثلاً، باوجودی‌که هر خمیردندانی دندان‌های شما را تمیز می‌کند، چرا یک برند خاص خمیردندان را انتخاب می‌کنید؟ ممکن است خمیر‌دندانی بخواهید که دهان شما را خوشبو کند. این یک نیاز احساسی را برآورده می‌کند. یا ممکن است خمیردندانی انتخاب کنید که دندان‌های شما را سفید‌تر کرده و اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد. این موضوع نیز نیاز احساسیِ دیگری را برآورده می‌کند.
مردم بر اساس احساس خرید می‌کنند و سپس تصمیمات اتخاذ‌شده را بر مبنای منطق توجیه می‌کنند. به عنوان یک بازاریاب باید با مشتریان احتمالی خود ارتباط احساسی برقرار کرده و درعین‌حال دلایلی منطقی ارائه کنید تا محصولات یا خدمات شما را بخرند.

  • ویژگی‌ها در مقابل مزایا
اغلب کسانی که میخواهند محصولات خود را به صورت اینترنتی بفروشند، تنها ویژگی‌های محصولات خود را تبلیغ می‌کنند.در مجموع، صحبت درباره همه جنبه‌های فوق‌العاده آنچه باید ارائه کنید، بسیار وسوسه‌انگیز است. بااین‌وجود، این رویکرد موثر نیست. از آنجا که مردم به دلایل احساسی خرید می‌کنند، باید هر ویژگی محصول خود را به یکی از مزایای احساسی ربط دهید. (ویژگی‌ها ‌به محصولات و مزایا ‌به مشتریان احتمالی مربوطند.)
وقتی مردم محصول یا خدمتی را می‌خرند، دو نوع مزیت اصلی را تجربه می‌کنند. یکی از آن‌ها مزیت «مستقیم» یا «علت و معلولی» است. مثلاً، تشنه‌اید، پس یک نوشیدنی می‌خرید و یا می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید، پس قرص‌های رژیمی ‌می‌خرید. نوع دوم، مزیت «غیرمستقیم» یا «موفقیت احساسی» است. همیشه باید نشان دهید که محصولات شما این منافع غیر ملموس را ایجاد می‌کنند. دوباره قرص‌های لاغری را در نظر بگیرید. منافع احساسی که از مصرف آن‌ها– و در واقع از لاغر شدن- عاید شخص می‌شود عبارتند از:
• بالاتر رفتن اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری
• ایجاد تعامل و رابطه بهتر با مردم
• افزایش طول عمر
• سلامتی بدن
• تناسب اندام و در نتیجه زیبایی ظاهری
چالش شما به عنوان بازاریاب این است که تا حد امکان برای محصول و خدمت خود مزایای غیرمستقیم ایجاد کرده و تاجائی‌که ممکن است از این انگیزاننده‌های احساسی در بازاریابی استفاده کنید. هر‌چه دکمه‌های احساسی بیشتری را کلیک کنید، فروش بیشتری خواهید داشت.

امیدواریم بتوانید از بازاریابی کسب درآمدی قابل توجه انجام دهید.
 
بالا