mohammad82
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 3 ژوئن 2014
- نوشتهها
- 7
- لایکها
- 0
- سن
- 45
کسب درآمد از بازاریابی به آسانی
کسب درآمد کردن و پول در آوردن از بازاریابی محصول به آسانی قسمت اول
اگر شما تمامی مراحل قبلی را درست انجام داده باشید ، باز هم یک جای کار ایراد دارد ! هنوز مخاطبان زیادی هستند که از محصولات شما بی خبرند ! شما باید آنها را از خدمات و محصولات خود آگاه کنید ،اما چگونه !؟
بازاریابی چیست؟ «بازاریابی انجام هر کار ممکن برای راغب کردن مردم به پرداخت پول در ازای کالا و خدمات شماست.» این تعریف ساده به نظر میرسد، اما بسیاری آنرا بیش از حد لازم پیچیدهتر میکنند. حالا شما باید فکر کنید تا ببینید چه چیزی مردم را به خرید محصولات شما ترغیب میکند ؟ در این نوشته و نوشته بعدی ، چند عامل مهم را برای موفقیت در بازاریابی بیان میکنیم .
مردم بر اساس احساس خرید میکنند و سپس تصمیمات اتخاذشده را بر مبنای منطق توجیه میکنند. به عنوان یک بازاریاب باید با مشتریان احتمالی خود ارتباط احساسی برقرار کرده و درعینحال دلایلی منطقی ارائه کنید تا محصولات یا خدمات شما را بخرند.
وقتی مردم محصول یا خدمتی را میخرند، دو نوع مزیت اصلی را تجربه میکنند. یکی از آنها مزیت «مستقیم» یا «علت و معلولی» است. مثلاً، تشنهاید، پس یک نوشیدنی میخرید و یا میخواهید وزن خود را کاهش دهید، پس قرصهای رژیمی میخرید. نوع دوم، مزیت «غیرمستقیم» یا «موفقیت احساسی» است. همیشه باید نشان دهید که محصولات شما این منافع غیر ملموس را ایجاد میکنند. دوباره قرصهای لاغری را در نظر بگیرید. منافع احساسی که از مصرف آنها– و در واقع از لاغر شدن- عاید شخص میشود عبارتند از:
• بالاتر رفتن اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری
• ایجاد تعامل و رابطه بهتر با مردم
• افزایش طول عمر
• سلامتی بدن
• تناسب اندام و در نتیجه زیبایی ظاهری
چالش شما به عنوان بازاریاب این است که تا حد امکان برای محصول و خدمت خود مزایای غیرمستقیم ایجاد کرده و تاجائیکه ممکن است از این انگیزانندههای احساسی در بازاریابی استفاده کنید. هرچه دکمههای احساسی بیشتری را کلیک کنید، فروش بیشتری خواهید داشت.
امیدواریم بتوانید از بازاریابی کسب درآمدی قابل توجه انجام دهید.
کسب درآمد کردن و پول در آوردن از بازاریابی محصول به آسانی قسمت اول
اگر شما تمامی مراحل قبلی را درست انجام داده باشید ، باز هم یک جای کار ایراد دارد ! هنوز مخاطبان زیادی هستند که از محصولات شما بی خبرند ! شما باید آنها را از خدمات و محصولات خود آگاه کنید ،اما چگونه !؟
بازاریابی چیست؟ «بازاریابی انجام هر کار ممکن برای راغب کردن مردم به پرداخت پول در ازای کالا و خدمات شماست.» این تعریف ساده به نظر میرسد، اما بسیاری آنرا بیش از حد لازم پیچیدهتر میکنند. حالا شما باید فکر کنید تا ببینید چه چیزی مردم را به خرید محصولات شما ترغیب میکند ؟ در این نوشته و نوشته بعدی ، چند عامل مهم را برای موفقیت در بازاریابی بیان میکنیم .
- انگیزه کوهها را جابجا میکند
مردم بر اساس احساس خرید میکنند و سپس تصمیمات اتخاذشده را بر مبنای منطق توجیه میکنند. به عنوان یک بازاریاب باید با مشتریان احتمالی خود ارتباط احساسی برقرار کرده و درعینحال دلایلی منطقی ارائه کنید تا محصولات یا خدمات شما را بخرند.
- ویژگیها در مقابل مزایا
وقتی مردم محصول یا خدمتی را میخرند، دو نوع مزیت اصلی را تجربه میکنند. یکی از آنها مزیت «مستقیم» یا «علت و معلولی» است. مثلاً، تشنهاید، پس یک نوشیدنی میخرید و یا میخواهید وزن خود را کاهش دهید، پس قرصهای رژیمی میخرید. نوع دوم، مزیت «غیرمستقیم» یا «موفقیت احساسی» است. همیشه باید نشان دهید که محصولات شما این منافع غیر ملموس را ایجاد میکنند. دوباره قرصهای لاغری را در نظر بگیرید. منافع احساسی که از مصرف آنها– و در واقع از لاغر شدن- عاید شخص میشود عبارتند از:
• بالاتر رفتن اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری
• ایجاد تعامل و رابطه بهتر با مردم
• افزایش طول عمر
• سلامتی بدن
• تناسب اندام و در نتیجه زیبایی ظاهری
چالش شما به عنوان بازاریاب این است که تا حد امکان برای محصول و خدمت خود مزایای غیرمستقیم ایجاد کرده و تاجائیکه ممکن است از این انگیزانندههای احساسی در بازاریابی استفاده کنید. هرچه دکمههای احساسی بیشتری را کلیک کنید، فروش بیشتری خواهید داشت.
امیدواریم بتوانید از بازاریابی کسب درآمدی قابل توجه انجام دهید.