aftabgardun_erfan
Registered User

تابحال شده یک نفر برای شما چکی بنویسد که در آن مبلغ "هر چه بیشتر" و زمان وصول چک "هر چه زودتر" باشد ؟! به نظر شما این چک نقد می شود ؟ هرگز ، چکی نقد می شود که مقدار و زمان مشخصی داشته باشد ، متاسفانه اکثر ما خواسته هایی مثل چک اول داریم ، هیچگاه اهداف شفاف و دقیق نداریم ، در اینجا ما شما را با ویژگی های جالبی از هدف آشنا می کنیم.
شاید برای شما هم این آمار جهانی جالب باشد که :
97 درصد مردم جهان در زندگی شان هدفی ندارند
و فقط 3 درصد مردم هدفمند زندگی می کنند.
اگر فروش اینترنتی شما نسبت به چند هفته اخیر کم شده است می توانید با خواندن این مقاله آیا می دانید چرا فروش شما کم شده است؟ درک بهتری برای فروش اینترنتی بیشتر داشته باشید .
ظاهراً این روزها یک مشتری بدون پرسیدن نمی تواند به هدف خود برسد. بسیار مهم است که شرایطی فراهم کنید که مشتری بتواند به سادگی و راحتی با بخش مورد نظر خود صحبت کند. به اهداف خودش برسد . بعضی مواقع مشتری برای رسیدن به مقصود خود باید چندین بار از بخشی به بخش دیگر برود تا بالاخره کارش انجام شود بنابراین تا میتوانید از این مراحل بکاهید و کاری کنید که مشتری شما سر درگم نشود.
بزرگترین رمز موفقیت بازاریابی اینترنتی برای متخصصان، مشاوران و کسبوکارهای اینترنتی خدماتی کوچک است که چگونه بتوانند به طور دائم و پایدار مشتریان اینترنتی پرسودی جذب کنند. باید بدانیم که مشتری میخواهد اختیار داشته باشد.
کلید کار این است که یک **** اندیشه باشید که همیشه و قبل از هر چیز در جستوجوی مشتری است، نه اینکه بازاریابی باشید که دائماً حرف میزند و میفروشد تا مشتری بیشتری پیدا کند.
بسیاری از متخصصان و مشاوران فکر میکنند توسعه کسبوکار اینترنتی بسیار وقتگیر، پرهزینه یا بیهوده است. آنها حتی اگر یک برنامه توسعه کسبوکار اینترنتی را امتحان کنند، از اینکه نتیجه نمیگیرند، ناامید خواهند شد و حتی این نگرانی را دارند که آیا توسعه کسبوکار برای آنها موثر خواهد بود یا خیر؟
این تردید و نگرانی تعجبی ندارد. به گفته دیوید میستر، از رهبران اندیشه مدرسه کسبوکار هاروارد، فروش و بازاریابی معمولی که عادت خردهفروشان و تولیدکنندگان است، علاوه بر اینکه پول و زمان متخصصان و مشاوران را هدر میدهد، باعث میشود جذابیت آنها برای مشتریان آینده کمتر شود.
به هر حال، تحقیقات ثابت کرده که همیشه راه بهتری هم وجود دارد .
اگر تلاش میکنید مسیر کسبوکارتان را با پیدا کردن مشتریان بالقوه مناسب طی و تکمیل کنید، بدانید که در این راه تنها نیستید. به گفته پیتر دراکر برای هدف کسبوکار تنها یک تعریف معتبر وجود دارد: ایجاد مشتری.
تمامی کسب و کارها برای رسیدن به این هدف باید به سه سوال پاسخ دهند:
کسب و کار ما چه فعالیتی دارد؟
مشتری ما چه کسی است؟
چه چیزی از نظر مشتری ما باارزش است؟
همه کسبوکارها با این موضوع سر و کار دارند؛ این سه نکته میتواند در فروش محصولات تأثیر به سزایی داشته باشد که اکثر کسب و کارها غافل از این سه نکته طلایی میباشند.
منبع : طراحی سایت نسل وب