دوستان این مطالب صرفا تجربیاتی هست که توی این خرید اینترنتی که داشتم کسب کردم و هیچ گونه بزرگنمایی و یا دروغی توی اون ها نیست و صرفا می خوام با شما در میون بزارم تا اتفاقی مشابه به سر کسی نیاد.
- شب 22 تیر 93 یه گوشی G730 سفارش دادم اما چون چیزی در مورد رنگش ننوشته بود پولی واریز نکردم تا روزه بعد برای تعیین رنگ تلفنی باهاشون هماهنگ کنم بعد واریز کنم
- فردا باهام تماس گرفتن و گفتن که رنگ مورد نظر من موجوده و پول رو واریز کنم تا سریعا سفارش رو برام ارسال کنند.
- من هم در مورد رنگ سوال کردم و گفتن که رنگ سفید رو دارن و من هم پول رو ریختم به حسابشون به امید اینکه فردای اون روز گوشی رو میفرستن (طبق تجربه های قبلی از خرید هایی که از سایتهای مثل دیجی کالا داشتم بلافاصله ارسال شده بود)
- بعد واریز هزینه بلافاصله تو پنلی که تو سایتشون داشتم وضعیت سفارش آماده تحویل به پست شد.این وضعیت تا 3-4 روز همینطوری آماده به ارسال بود و طی تماس هایی که باهاشون داشتم هر سری یه بهونه ای میاوردن که ارسال شده و بزودی کد رهگیری رو داخل پنل وارد میکنن و این وضعیت حدود 5 روز طول کشید و بعد از کلی پیگیری بلاخره روز ششم کد رهگیری ارسال رو داخل پنل وارد کردن که با پیگیری اون کد معلوم شد که بسته دقیقا همون روز ششم تحوویل پست داده شده.
با این حال پیش خودم گفتم عیبی نداره لابد مشکلی داشتند که دیر فرستادند ولی حالا که ارسال شده مشکلی نیست.
- در نهایت روز هشتم بسته پستی به دست من رسید اما در کمال تعجب دیدم صرفا یه نامه هست که فاکتور خرید توی اونه و از گوشی و اینا خبری نیست!!
بعد که باهاشون تماس گرفتم بخش جدیدی از دروغ هاشون شروع شد:
1) ما فاکتور رو فرستادیم و گوشی از بندر با باربری فرستاده شده و تو راهه و دو روز دیگه میرسه
2) نیم ساعت بعد باهام تماس گرفتن و گفتن که راننده کامیون جواب تلفن رو نمیده و احتمالا اتفاقی افتاده و از این حرفا و گفتن میتونیم دوباره یه گوشی دیگه از همون مدل یا هر گوشی دیگه ای که بخواهید براتون بفرستیم و قرار شد دوباره یه 730 بفرستن
3) بعد از دو روز دیدم خبری از کد رهگیری پستی نشد. باهاشون تماس گرفتم و اونها گفتن که بسته رو انبار فرستاده و کد وقتی به دستشون رسید اعلام میکنن
4) فردای اون روز باز هم همون بساط بود
5) روز بعدش هم همون بساط و همون دروغ ها
6) روز بعدش تماس گرفتم و یه دعوای حسابی کردم و گفتم که تا بعد از ظهر کد رهگیری رو میدن
7) بعد از ظهر خبری نشد و بهشون گفتم که اگه موجود ندارید و نمیخواهید بفرستید علکی الاف نکنید و پول رو بریزید و اون هم فورا قبول کرد و شماره کارت ازم گرفت و قرار شد همون روز یا فردای اون روز پول رو بریزن
8) فردای اون روز هم خبری از پول نشد و تماس گرفتم و گفتن فردا
9) روز بعدش تماس گرفتم گفتن ظهر که حسابدار اومد میریزه
10) ظهر تماس گرفتم و گفتم تا آخر وقت
11) آخر وفت تماس گرفتم و کلی بد دبیراه گفتم و قول داد تا فردا ساعت 10 میریزه به حساب
12) فردای اون روز خبری از پول نشد
این موضوع تا امروز که 4 مرداد است ادامه داشته و نه پولی برگشت داده شده و نه گوشی ارسال شده!
یکی از دوستان من پارسال یک گوشی ازشون خرید کرده بوده من هم رو حساب همین موضوع بدون تحقیق ازشون خرید کردم بعد از این اتفاقها یه جستجو کوچک که داشتم دیدم کلی ازشون تایپیکهای شکایت هست و آدم هایی زیادی مثل من هستن که این اتفاقها تو یک ماه اخیر سرشون اومده!
بخواهید باهاشون تماس بگیرید حداقل باید 2 ساعت پشت سرهم تماس بگیرید تا جواب بدن، یه منشی کاملا دور از مبادی ادب پاسختون رو میده که چند مورد از پاسخهاش رو اینجا مینویسم:
هر موقع برا واریز پول باهاش تماس بگیرید جوابش اینه که امروز واریز میشه!
اگه بهش اعتراض کنید:
پاسخ هاش:
به من چه - مگه پولو به حساب من ریختین؟ - مگه من قرار بوده گوشی رو بهتون ارسال کنم!!! و ...
این بود داستان ما با فروشگاهی که بهشون اعتماد کردیم و به راحتی پول رو به حسابشون واریز کردیم و هنوز هم این داستان ادامه داره...
الان دارم فکر میکنم این همه مشکلات و دروغ برای قبل از خرید و رسیدن گوشی به دست من بوده و اگه این ها یه گوشی خراب برای آدم بفرستن آدم چطور میتونه اون ها رو قانع کنه و خسارت رو جبران کنه
در نهایت خرید کردن شما یا خرید نکردن شما از سایت هیچ سود یا ضرری برای من نداره اما برای خودتون ارزش قائل باشید و اسیر دست چنین افراد از خدا بی خبری که دروغ گفتن براشون عین آب خوردن راحته نشید.
من هم تا فردا صبح بخاطر یکی از دوستان تبریزی که گفته فردا صبح خودشون حضوری میرن اونجا تا ببینن چه خبره صبر میکنم و تا فردا اگه واریز نکردن هزینه من رو از طریق دادسرا و شکایت پیگیری خواهم کرد.
- شب 22 تیر 93 یه گوشی G730 سفارش دادم اما چون چیزی در مورد رنگش ننوشته بود پولی واریز نکردم تا روزه بعد برای تعیین رنگ تلفنی باهاشون هماهنگ کنم بعد واریز کنم
- فردا باهام تماس گرفتن و گفتن که رنگ مورد نظر من موجوده و پول رو واریز کنم تا سریعا سفارش رو برام ارسال کنند.
- من هم در مورد رنگ سوال کردم و گفتن که رنگ سفید رو دارن و من هم پول رو ریختم به حسابشون به امید اینکه فردای اون روز گوشی رو میفرستن (طبق تجربه های قبلی از خرید هایی که از سایتهای مثل دیجی کالا داشتم بلافاصله ارسال شده بود)
- بعد واریز هزینه بلافاصله تو پنلی که تو سایتشون داشتم وضعیت سفارش آماده تحویل به پست شد.این وضعیت تا 3-4 روز همینطوری آماده به ارسال بود و طی تماس هایی که باهاشون داشتم هر سری یه بهونه ای میاوردن که ارسال شده و بزودی کد رهگیری رو داخل پنل وارد میکنن و این وضعیت حدود 5 روز طول کشید و بعد از کلی پیگیری بلاخره روز ششم کد رهگیری ارسال رو داخل پنل وارد کردن که با پیگیری اون کد معلوم شد که بسته دقیقا همون روز ششم تحوویل پست داده شده.
با این حال پیش خودم گفتم عیبی نداره لابد مشکلی داشتند که دیر فرستادند ولی حالا که ارسال شده مشکلی نیست.
- در نهایت روز هشتم بسته پستی به دست من رسید اما در کمال تعجب دیدم صرفا یه نامه هست که فاکتور خرید توی اونه و از گوشی و اینا خبری نیست!!
بعد که باهاشون تماس گرفتم بخش جدیدی از دروغ هاشون شروع شد:
1) ما فاکتور رو فرستادیم و گوشی از بندر با باربری فرستاده شده و تو راهه و دو روز دیگه میرسه
2) نیم ساعت بعد باهام تماس گرفتن و گفتن که راننده کامیون جواب تلفن رو نمیده و احتمالا اتفاقی افتاده و از این حرفا و گفتن میتونیم دوباره یه گوشی دیگه از همون مدل یا هر گوشی دیگه ای که بخواهید براتون بفرستیم و قرار شد دوباره یه 730 بفرستن
3) بعد از دو روز دیدم خبری از کد رهگیری پستی نشد. باهاشون تماس گرفتم و اونها گفتن که بسته رو انبار فرستاده و کد وقتی به دستشون رسید اعلام میکنن
4) فردای اون روز باز هم همون بساط بود
5) روز بعدش هم همون بساط و همون دروغ ها
6) روز بعدش تماس گرفتم و یه دعوای حسابی کردم و گفتم که تا بعد از ظهر کد رهگیری رو میدن
7) بعد از ظهر خبری نشد و بهشون گفتم که اگه موجود ندارید و نمیخواهید بفرستید علکی الاف نکنید و پول رو بریزید و اون هم فورا قبول کرد و شماره کارت ازم گرفت و قرار شد همون روز یا فردای اون روز پول رو بریزن
8) فردای اون روز هم خبری از پول نشد و تماس گرفتم و گفتن فردا
9) روز بعدش تماس گرفتم گفتن ظهر که حسابدار اومد میریزه
10) ظهر تماس گرفتم و گفتم تا آخر وقت
11) آخر وفت تماس گرفتم و کلی بد دبیراه گفتم و قول داد تا فردا ساعت 10 میریزه به حساب
12) فردای اون روز خبری از پول نشد
این موضوع تا امروز که 4 مرداد است ادامه داشته و نه پولی برگشت داده شده و نه گوشی ارسال شده!
یکی از دوستان من پارسال یک گوشی ازشون خرید کرده بوده من هم رو حساب همین موضوع بدون تحقیق ازشون خرید کردم بعد از این اتفاقها یه جستجو کوچک که داشتم دیدم کلی ازشون تایپیکهای شکایت هست و آدم هایی زیادی مثل من هستن که این اتفاقها تو یک ماه اخیر سرشون اومده!
بخواهید باهاشون تماس بگیرید حداقل باید 2 ساعت پشت سرهم تماس بگیرید تا جواب بدن، یه منشی کاملا دور از مبادی ادب پاسختون رو میده که چند مورد از پاسخهاش رو اینجا مینویسم:
هر موقع برا واریز پول باهاش تماس بگیرید جوابش اینه که امروز واریز میشه!
اگه بهش اعتراض کنید:
پاسخ هاش:
به من چه - مگه پولو به حساب من ریختین؟ - مگه من قرار بوده گوشی رو بهتون ارسال کنم!!! و ...
این بود داستان ما با فروشگاهی که بهشون اعتماد کردیم و به راحتی پول رو به حسابشون واریز کردیم و هنوز هم این داستان ادامه داره...
الان دارم فکر میکنم این همه مشکلات و دروغ برای قبل از خرید و رسیدن گوشی به دست من بوده و اگه این ها یه گوشی خراب برای آدم بفرستن آدم چطور میتونه اون ها رو قانع کنه و خسارت رو جبران کنه
در نهایت خرید کردن شما یا خرید نکردن شما از سایت هیچ سود یا ضرری برای من نداره اما برای خودتون ارزش قائل باشید و اسیر دست چنین افراد از خدا بی خبری که دروغ گفتن براشون عین آب خوردن راحته نشید.
من هم تا فردا صبح بخاطر یکی از دوستان تبریزی که گفته فردا صبح خودشون حضوری میرن اونجا تا ببینن چه خبره صبر میکنم و تا فردا اگه واریز نکردن هزینه من رو از طریق دادسرا و شکایت پیگیری خواهم کرد.
Last edited: