برگزیده های پرشین تولز

کمک جهت بازاریابی و فروش دستگاه تست کرونا در 30 ثانیه

AhmadTheMerciful

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 اکتبر 2013
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
29
سن
34
محل سکونت
تهران - رشید
tv
دوست عزیز این دستگاه که توضیح داد از طریق سنجش خواص الکتروشیمیایی نمونه میتونه میانگین‌گیری کنه و نمونه را با جداول یا equation که بهش دادید تطبیق بده و یک خروجی مثبت یا منفی یا ممتنع یا مشکوک به مثبت یا مشکوک به منفی بده. این روش های تست الکتروشیمیایی یا ازمایشگاهی nano-acoustic و اولترا سونیک در همه صنایع متداول هست و در واقع یا خواص الکتریکی شیمیایی را تحلیل میکنه و به یک نتیجه گیری "حدودی" میرسه و یا ارتعاش را در نمونه نشر میده و فیدبکش را میگیره و باز هم بر همون اساس یک نتیجه گیری میکنه. مثال میزنم. شما با تست الکتروشیمیایی یا نانو اکوستیک میتونید متوجه بشید روی یک خط نقاله بسته بندی مثلا یه میوه فرض کنید سیب، کدام سیب ها رسیده هستند یا خراب هستند یا هر مشخصه دیگه ای که مد نظر باشه. یا مثلا نمونه سنگ حفاری شده از یک چاه نفت تحلیل میشه که تخمین بزنن چه میزان نفت از نمونه قابل استحصال است . ولی تشخیص وجود ROS یا گونه‌های فعال اکسیژن در سمپل نمیتونه همیشه به نفع کوید تفسیر بشه اگر شخص مشکلات دیگه مثل lung edema، سرطان ریه، مشکلات nasal cavity و برونشیت و سینوزیت هم داشته باشه میتونه ROS در نمونه خلط گلو یا سینوس هاش مثبت باشه و این accuracy یا دقت تست را پایین میاره. مطمئنا چنین دستگاهی دقت 97% درصد نخواهد داشت. شاید دقت تشخیص ROS اینقدر باشه ولی در جامعه آماری تست سابجکت‌ها چند درصد مشکلات ریوی و سینوزیت و ... وجود داره؟ این درصد تلرانس را در همه نتایج دخیل کنید اونوقت می بینید که دقت نهایی برای تشخیص کرونا بسیار بسیار کمتر از 97% خواهد بود. در واقع شما دارید از یکی از ساید افکت هایی که ابتلا به کوید19 ایجاد میکنه استفاده میکنید تا نمونه آلوده را از نمونه سالم تمایز بدید ولی مشکل اینه که فقط کوید19 اون اثر را در خلط گلو ایجاد نمیکنه و میتونه دلایل دیگه ای هم داشته باشه.
تعجب میکنم که میگید وزارت بهداشت به چنین دستگاه مجوز تولید داده. چطور داوری کردند و تصمیم گرفتند مشخص نیست. البته عملکرد این وزارت خونه را میشه در امار مبتلایان و قربانیان دید و جای تعجبی نداره.
سلام دوست خوبم
فرمایش شما کاملا درست هست. این تست جهت غربالگری و خصوصا اون دسته از مریض هایی هست که بدون علامت ناقل هستند. دقیقا بیماریهایی که عرض کردید میتونن این تست رو مثبت کنن، ولی در نظر داشته باشید که با هزینه بسیار کمی شما متوجه میشید که ریه فرد درگیر شده و مشکوک به کرونا میشه. مثلا برای یک سازمان که داره دوره ای تست میگیره اگر بنا باشه همه رو تست معمول PCR بگیره، برای 50 کارمند هزینه اش میشه 30 میلیون تومن. این تست رو با 10 میلیون برای 50 نفر انجام میده و فقط افرادی که مشکوک هستند برای تست تکمیلی pcr میدن تا مطمئن بشن. که البته خود اون تست هم کلی خطا داره.
این فایلی که پیوست میکنم هم دقیقا به این نکته اشاره کرده که "از تشخیص این دستگاه میتوان در جهت پیشنهاد قرنطینه، استراحت و یا تست های تکمیلی استفاده کرد"
در هر صورت ممنون از توجه و ریزبینی شما
 

فایل های ضمیمه

  • دستگاه تشخیص ROS از طریق نمونه خلط (1) 2.pdf
    854.6 KB · نمایش ها: 6
Last edited:
بالا