• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کمک در مورد لپتاپی که گارانتی اینترنشنال داره...بفرستم بره خارج یا نه؟؟؟

bortez

Registered User
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2012
نوشته‌ها
858
لایک‌ها
480
سلام

دوستان یک لپتاپ سونی جدید هست چند وقته پیش یهو ال سی دی خاموش شد.
ظاهرا گارانتی ایران نداره ولی از فرانسه اومده و هنوز گارانتی اینتر نشنال داره.
قبلا لپتاپ رو به تعمیر کارای اینجا نشون دادیم و مشخص نیست که آیا درش رو باز کردند یا خیر.


حالا سوالی که دارم از شما مهندسای عزیز اینه که :
1-آیا بفرسیمش یک شخصی ببره دوبی شرکت درستش میکنه؟
2-اگر شرکت بفهمه که قبلا درش باز شده زیر بار میره یا نه؟
3-برای بردن لپتاپ سونی به گارانتی نیاز هست که جعبش رو هم ببرند؟


thanks in advance
 

Gesher

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
757
لایک‌ها
794
محل سکونت
next generation CPU microarchitecture
گارانتی بین الملل هیچ چیز خاصی نیست و چه قید کنند یا نه، معمولا همه ی لپتاپها رو شامل میشه میشه اما متاسفانه برای اکثر برندها که در ایران نمایندگی رسمی تعمیرات ندارند این گارانتی بیشتر یک تبلیغ بی ارزش هست چون صرفنظر از معطلی طولانی، هزینه ی بالای ارسال به دبی باید توسط مالک پرداخت بشه و اینکه در مجموع میارزه یا نه، اغلب اوقات نه.
در گذشته بهمراه مسافر به دبی ارسال میشد، امروزه هم معلوم نیست تغییری کرده باشه
البته اگر قاب لپتاپ باز شده که همینجا باید تعمیر کنند
برای پیشگیری از آسیب فیزیکی بهتره داخل جعبه ی خودش ارسال بشه
 
Last edited:

bortez

Registered User
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2012
نوشته‌ها
858
لایک‌ها
480
گارانتی بین الملل هیچ چیز خاصی نیست و چه قید کنند یا نه، معمولا همه ی لپتاپها رو شامل میشه میشه اما متاسفانه برای اکثر برندها که در ایران نمایندگی رسمی تعمیرات ندارند این گارانتی بیشتر یک تبلیغ بی ارزش هست چون صرفنظر از معطلی طولانی، هزینه ی بالای ارسال به دبی باید توسط مالک پرداخت بشه و اینکه در مجموع میارزه یا نه، اغلب اوقات نه.
در گذشته بهمراه مسافر به دبی ارسال میشد، امروزه هم معلوم نیست تغییری کرده باشه
البته اگر قاب لپتاپ باز شده که همینجا باید تعمیر کنند
برای پیشگیری از آسیب فیزیکی بهتره داخل جعبه ی خودش ارسال بشه
عزیز ممنونم برای نظرتون و وقتی که گذاشتین.
بنده میخوام بدم آشنامون ببره دوبی یا آلمان نه اینکه طرف فروشنده ببره...با این تفاسیر می ارزه ارسال کنم؟
نمایندگی سونی گردن میگیره و تعمیر میکنه اونجا؟
باید لپتاپ رو جایی رجیستر کنم یا نه؟ در اینصورت از کجا میفهمند لپتاپ متعلق به صاحبش بوده؟
لطفا دوستانی که تجربه ارسال یا استفاده از گارانتی های خارج رو داشتن هم راهنمایی کنن
 
بالا