• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کمک کنید،خرید اینترنتی،مبلغ از حسابم کم شده اما پرداخت ناموفق شد!!!!!چیکار کنم؟

just1

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
194
محل سکونت
شــــــمـال
سلام.
چند روز پیش از ایرانسل شماره ی طلایی خریداری کردم،در آخرین لحظه،در هنگام پرداخت از طریق درگاه بانک ملت،پیجم ثابت موند و دیگه کد رهگیری یا شماره رسید بهم نداد!
همون لحظه از حسابم 15تومن کم شد ولی وقتی رفتم تو سایت ایرانسل و چک کردم،دیدم وضعیت رو زده منتظر پرداخت!!!
چکار کنم؟
واقعا پولم رفــــــــــــــــت؟!!!!
 

Arash_____Cyrus

Registered User
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2011
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
محل سکونت
اینترنت
سلام.
چند روز پیش از ایرانسل شماره ی طلایی خریداری کردم،در آخرین لحظه،در هنگام پرداخت از طریق درگاه بانک ملت،پیجم ثابت موند و دیگه کد رهگیری یا شماره رسید بهم نداد!
همون لحظه از حسابم 15تومن کم شد ولی وقتی رفتم تو سایت ایرانسل و چک کردم،دیدم وضعیت رو زده منتظر پرداخت!!!
چکار کنم؟
واقعا پولم رفــــــــــــــــت؟!!!!

والا اینجا اینو زده تو سایت ایرانسل

(توجه فرمایید که اگر فردی به هر دلیل مبلغی بیشتر از میزان مشخص شده توسط سیستم، به حساب ایرانسل واریز نماید، مبلغ اضافی به اعتبار شماره طلایی او افزوده می شود و یا پس از طی مراحل اداری به وی بازگردانده می شود.)

لینک : شماره های طلایی ایرانسل

این هم درباره انصرافشه که من نفهمیدم این فرم انصراف کجاست که ادم بخواد پرش کنه !

(انصراف: خریدار سیم کارت می تواند ظرف ۷ روز کاری از تاریخ انعقاد قرارداد (از زمان پرداخت هزینه اتصال) از خرید سیم کارت منصرف شود و برای بازپرداخت هزینه درخواست نماید. برای بازپرداخت هزینه، مشتری باید هر چه سریعتر فرم مربوطه (در همین وب سایت) را تکمیل نموده و طبق دستورالعمل های ارائه شده، فرآیند بازپرداخت را پیگیری نماید. (در صورت تمایل به انصراف، اقدام در مراحل اولیه باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شما می گردد.)

بر این اساس طوری که سایت میگه اگه سیمکارتو بخری پول به اعتبار سیم کارتت ریخته میشه که من چشمم آب نمیخوره !

خوب ببین میتونی از تو دروازه پرداختی که پولو انتقال دادی دوباره کد بگیری ؟
 

just1

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
194
محل سکونت
شــــــمـال
والا اینجا اینو زده تو سایت ایرانسل

(توجه فرمایید که اگر فردی به هر دلیل مبلغی بیشتر از میزان مشخص شده توسط سیستم، به حساب ایرانسل واریز نماید، مبلغ اضافی به اعتبار شماره طلایی او افزوده می شود و یا پس از طی مراحل اداری به وی بازگردانده می شود.)

لینک : شماره های طلایی ایرانسل

این هم درباره انصرافشه که من نفهمیدم این فرم انصراف کجاست که ادم بخواد پرش کنه !

(انصراف: خریدار سیم کارت می تواند ظرف ۷ روز کاری از تاریخ انعقاد قرارداد (از زمان پرداخت هزینه اتصال) از خرید سیم کارت منصرف شود و برای بازپرداخت هزینه درخواست نماید. برای بازپرداخت هزینه، مشتری باید هر چه سریعتر فرم مربوطه (در همین وب سایت) را تکمیل نموده و طبق دستورالعمل های ارائه شده، فرآیند بازپرداخت را پیگیری نماید. (در صورت تمایل به انصراف، اقدام در مراحل اولیه باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شما می گردد.)

بر این اساس طوری که سایت میگه اگه سیمکارتو بخری پول به اعتبار سیم کارتت ریخته میشه که من چشمم آب نمیخوره !

خوب ببین میتونی از تو دروازه پرداختی که پولو انتقال دادی دوباره کد بگیری ؟

سلام دوست عزیز
اون واسه زمانیه که پول واریز بشه و زیادی واریز بشه!!
اما واسه من میگه اصلا پرداختی صورت نگرفته!!!
مشکلم اینجاست!!هیچ چیزی هم واسه شهادت و یا مدرکی ندارم.
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
داری دوست عزیز
مگه از حسابت کم نشده؟
توی اینترنت بانک یا توی خود بانک صورت حساب که بگیری زده پول به کجا رفته و کد پیگیریش چیه.
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,530
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
عابرت واسه کدوم بانک ؟ برو به همون بانک...یه فرم مغایرت میگیری پر میکنی..تاریخ اون روزی رو که پول از حسابت کم شد رو مینویسی...و توضیحات لازم رو هم ضمیمه میکنی..نهایت 10 روزه پول بر میگرده تو حسابت

البته 72 ساعت صبر کن اگه پول نیمد تو حسابت بعد اقدام کن.
 

GraphX

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2009
نوشته‌ها
8,066
لایک‌ها
7,756
محل سکونت
دنيای مجازی
72 ساعت صبر کن برگشت می خوره
 

just1

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
194
محل سکونت
شــــــمـال
داری دوست عزیز
مگه از حسابت کم نشده؟
توی اینترنت بانک یا توی خود بانک صورت حساب که بگیری زده پول به کجا رفته و کد پیگیریش چیه.

آره کم شده.
چطوره میتونم سورحت حساب بگیرم؟از طریق اینترنت؟
مرسی
 

just1

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
194
محل سکونت
شــــــمـال
عابرت واسه کدوم بانک ؟ برو به همون بانک...یه فرم مغایرت میگیری پر میکنی..تاریخ اون روزی رو که پول از حسابت کم شد رو مینویسی...و توضیحات لازم رو هم ضمیمه میکنی..نهایت 10 روزه پول بر میگرده تو حسابت

البته 72 ساعت صبر کن اگه پول نیمد تو حسابت بعد اقدام کن.

کشاورزی.بگم فرم مغایرت خودشون میدونن؟آخه من شنیدم تو خرید اینترنتی در صورت بروز مشکل،فقط دو طرف مسئول و پاسخگو هستند،یکی فروشنده که شرکته ایرانسله و یکی دیگه بانکی که از طریق درگاهش پرداخت اینترنتی انجام شده که بانک ملت بوده واسه من!!
بازم مرسی
 

just1

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
194
محل سکونت
شــــــمـال
72ساعت صبر کن اگر برگشت نخورد به شعب بانک ملت مراجعه کن

حتما.مرسی.فقط برم اونجا چی بگم؟!!یعنی واسه شما پیش اومده؟ ممکن بگن به ما یا حداقل به شعبه ما مربوط نمیشه،پشت میز نشینیه دیگه...;)
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
حتما.مرسی.فقط برم اونجا چی بگم؟!!یعنی واسه شما پیش اومده؟ ممکن بگن به ما یا حداقل به شعبه ما مربوط نمیشه،پشت میز نشینیه دیگه...;)

دوست عزیز نگران نباش. حالا خوبه که 15000 تومنه مثلا 150000 نیست.
درمورد حرف شما. اصلا به فروشنده ربط نداره وقتی عملیات نا موفق بوده با بانک عامل مربوط میشه یعنی بانکی توی درگاهش رفتی و پرداخت کردی. ولی برای من سر وایمکس همین مورد پیش اومد. که خود ایرانسل همون مبلغ رو توی حساب کاربریم بستانکار کرد. ( یعنی مجبور شدم دوباره پرداخت کنم ).
 

Adin

Registered User
تاریخ عضویت
16 جولای 2011
نوشته‌ها
1,281
لایک‌ها
769
محل سکونت
کلبه درویشی
72 ساعت صبر كن ... اندكي صبر ...
 

just1

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
194
محل سکونت
شــــــمـال
دوست عزیز نگران نباش. حالا خوبه که 15000 تومنه مثلا 150000 نیست.
درمورد حرف شما. اصلا به فروشنده ربط نداره وقتی عملیات نا موفق بوده با بانک عامل مربوط میشه یعنی بانکی توی درگاهش رفتی و پرداخت کردی. ولی برای من سر وایمکس همین مورد پیش اومد. که خود ایرانسل همون مبلغ رو توی حساب کاربریم بستانکار کرد. ( یعنی مجبور شدم دوباره پرداخت کنم ).

,واسه من 15000تومن 15میلیونه:(
یعنی پولتون رو گرفتید؟:weird:
 

just1

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
194
محل سکونت
شــــــمـال
72 ساعت صبر كن ... اندكي صبر ...

چقدر صبر کنم؟72 ساعت واسم 72 سال میگزره!!هرچند 48سالش گذشت
15تومن پوله،شوخی که نیس؟هس؟! چطور میتونم بی خیال باشم.اصلا خودت حاضری بعد 72ساعت اگه پول برنگشت،بهم برگردونی؟حسابش باکیه؟دارم دیوونه میشم...ای خدااااا:weird:

پ ن---->خسیس هم خودتی:whistle::D :lol:
 

just1

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,439
لایک‌ها
194
محل سکونت
شــــــمـال
سلام
خیر واسه من 142000 تومن بود که منو بستانکار کردن واسه 3 ماه بعد که سرویس و شارژ کنم.

سلام به روی ماهت.
پس که اینطور.چمیدونیم والا.بازم مرسی از پاسخگوییت.
موفق باشی ایشالله
 
بالا