• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کنفرانس SMX نیویورک و جریمه های گوگل (بخش سوم)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
smx-west-17-home-1980x102000.png


به نقل از سایت سئو :

در دو پست قبلی به معرفی نکات تخصصی سئو که در همایش SMX نیویورک در اختیار سئوکاران قرار گرفت پرداختیم. در این پست به بررسی ادامه نکات این همایش خواهیم پرداخت.

هوشیار باشید برای این که از جریمه های گوگل در امان بمانید باید فعالیت های بهینه سازی را به صورت روزانه و طی یک برنامه منظم انجام دهید. شما باید لینک های خود را در حالت های گوناگون بررسی کرده و از منابع معتبر استفاده کنید. لینک ها را دسته بندی و سپس آنالیز کنید تا متوجه شوید کدام لینک کم کیفیت و یا بی کیفیت هستند.

بدانید و آگاه باشید که فقط باید لینک های غیر طبیعی که وبسایت شما را به طور جدی آسیب می زنند باید حذف شوند. ابزارهایی وجود دارند که اطلاعات و آمارهایی به شما ارائه دهند اما توجه داشته باشید که اجرای این عملیات نباید کاملا بصورت اتوماتیک انجام شود.

گاهی اوقات مشکل این جاست که بعضی از لینک های بی کیفیت را پس از شناسایی نمی توان از مکانی که قرار دارند حذف و یا تغییر داد. ابزار disavow گوگل در اختیار شماست تا خدمت رسانی کند. برای استفاده و دسترسی به این ابزار به کنسول جستجو گوگل مراجعه کنید.

پس از اعمال این تغییرات و قوانین در سایت خود درباره محتوا و لینک حالا باید از گوگل بخواهید که تجدیدنظر کند. پس باید یک درخواست تجدید نظر برای گوگل ارسال کنید تا درباره فرجام خواهی شما نظر خود را اعلام کند این درخواست باید شرایط زیر را داشته باشد :

_ کاملا رسمی و با احترام باشد.

_ واضح و آشکار بوده و دقیقا نکته مورد بحث بیان شود.

_ ارائه دقیق فعالیت های انجام شده توسط شما

_ اعلام این که شما از این زمان به بعد به طور کامل راهنماها و دستورالعمل های گوگل را اجرا می کنید.


link-analysis-process-1044x78300.jpg
 
Last edited:

twitfa

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2011
نوشته‌ها
483
لایک‌ها
117
محل سکونت
کرج
دروود بر شما
این بخش دوم که فرمودید ارسال درخواست به گوگل برای بررسی دوباره ، چه طور امکان پذیر هستش من از ابزار DISAVOW استفاده میکنم و خیلی لینک ها هستند که آزار دهنده هستند چه کار باید کرد ؟
 
بالا