برگزیده های پرشین تولز

کولر آبی انرژی سلولزی؛ خنک کنندگی بیشتر، مصرف برق کمتر

sadafsafdari

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
2
سن
39
کولر آبی انرژی یکی از برندهای برتر کولر آبی است که توسط شرکت صاحب‌نام انرژی با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی طراحی و به بازار عرضه می شود.
شرکت انرژی که امروزه نامش با تولید انواع هیتر گرمایشی و کولر آبی سلولزی گره خورده است توانسته با تولید محصولات با کیفیت به یکی از برندهای پرطرفدار در صنعت تاسیسات بدل شود.
این شرکت در سال 1348 تاسیس شد و تا سال 1368 اقدام به تولید انواع بخاری و هیتر گازی و برقی خانگی و صنعتی نمود و پس از سال‌ها تجربه موفق در سال 1370 توانست خط تولید انواع کولر آبی انرژی را راه اندازی کند.
energy-cellulose-evaporative-cooler.jpg
شرکت انرژی در کولرهای آبی تولیدی خود به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده کرده تا با بهبود عملکرد و افزایش راندمان این محصولات پر طرفدار ایرانی حرفی نو در بازار کولرهای آبی برای گفتن داشته باشد.
پد سلولزی به کار رفته در کولرهای آبی سلولزی انرژی با داشتن لایه های منظم، موج دار و یکنواخت باعث بوجود آمدن بیشترین سطح تماس بین هوای عبوری و سطح مرطوب سلولز می شود که همین خاصیت باعث افزایش 2تا 3 درجه سانتیگرادی خنکی کولر آبی سلولزی نسبت کولر آبی پوشالی می شود. همچنین استفاده از پد سلولزی به جای پوشال از انتقال ذرات معلق هوا و باکتری‌ها به داخل کانال کولر و تشکیل قارچ بر روی پوشال‌ها جلوگیری می کند.
از دیگر مزایای کولر آبی سلولزی انرژی مصرف برق کمتر و بازده بیشتر محصولات است که خرید کولر آبی را مقرون به صرفه می کند.
در حال حاضر کولر آبی سلولزی انرژی با بهره گیری از قطعات اولیه با کیفیت و براساس استانداردهای روز در انواع مختلف کولر آبی خانگی روبرو زن و بالازن و صنعتی، در ظرفیت‌های گوناگون تولید و عرضه می شود.
از جمله مدل‌های پرفروش کولر آبی سلولزی انرژی می توان مدل‌های خانگی EC 0700، EC 0550، VC 0600 و ... و همچنین مدل‌های صنعتی EC 1800 و EC 1100 را نام برد که برای اطلاع از قیمت و ویژگی‌ها می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه کنید و از خرید هوشمندانه خود لذت ببرید.
دوستان عزیز اگر تجربه ای از خرید و استفاده از کولرهای آبی سلولزی انرژی دارید، خوبه که اینجا با هم درمیان بزاریم....
 
Last edited:

Amethyst1985

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2020
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
1
سن
39
کولر آبی انرژی بالازن یا روبرو زن؛ تفاوت این دو مدل کولر آبی در چیست؟
حالا که دوست عزیزمون از کولر آبی انرژی صحبت کرده جا داره به تفاوت دو نوع کولر آبی بالازن و روبرو زن بپردازم که در خرید کولر آبی باید حتما در نظر بگیرید.
همانطور که اشاره کردند کولر آبی سلولزی انرژی در دو نوع روبرو زن و بالازن در ظرفیت‌های هوادهی مختلف موجود است.
درواقع این دو نوع کولر آبی براساس محل خروجی هوا در دو دسته بالازن و روبرو زن قرار می گیرند. مدل‌های مرسوم کولر آبی که در پشت بام خانه های ایرانی بسیار به چشم می خورند و به کولر آبی پشت بامی هم شهرت دارند، محل خروجی هوا در بغل آنها تعبیه شده است و از این ناحیه به دریچه کانال متصل شده و هوای خنک را به بخش‌های مختلف واحد ساختمانی که از طریق کانال به کولر آبی متصل هستند هدایت می کنند. به این نوع از کولرهای آبی، کولر آبی بغل زن هم گفته می شود.
energy-cellulose-evaporative-cooler-ec0700e.jpg
اما در نوع دیگر کولر های آبی دریچه خروجی هوا در قسمت بالای دستگاه قرار دارد و از این روی به آنها کولر آبی بالازن گفته می شود. این نوع از کولرها به جای قرارگیری در پشت بام در بالکن قرار می گیرند و از طریق پنجره و کانالی که از بالای دستگاه به پنجره وصل می شود، هوای خنک تولیدی را به داخل ساختمان هدایت می کنند. به دلیل محل قرار گیری این کولرها در بالکن به آنها کولر آبی بالکنی نیز گفته می شود.
energy-cellulose-evaporative-cooler-vc0380.jpg
حالا می تونید با در نظر گرفتن شرایط ساختمانتان از سایت دماتجهیز اقدام به خرید یکی از مدل‌های کولر آبی انرژی بالازن یا روبرو زن کنید.
 
بالا