برگزیده های پرشین تولز

کولر گازی ایستاده هایسنس؛ محبوب ترین اسپلیت ایستاده

Amethyst1985

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2020
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
1
سن
39
کولر گازی ایستاده امروزه در اغلب مکان‌های عمومی مثل بانک‌ها، ادارات، رستوران‎‌ها و کافه‌ها، مساجد و هیئت‌ها، فروشگاه‌ها و غیره به چشم می خورد؛ در واقع کولر گازی اسپلیت ایستاده به دلیل ظرفیت و قدرت خنک کنندگی بالا به اصلی ترین سیستم‌های تهویه مطبوع بدل شده است که می تواند به خوبی مکان‌های بزرگ و البته شلوغ را تحت پوشش قرار دهد.

کولرهای گازی ایستاده یک نوع اسپلیت هستند که از دو قسمت واحد خارجی و داخلی تشکیل شده اند. بر خلاف کولر گازی دیواری، یونیت داخلی کولر گازی و اسپلیت ایستاده دردسر نصب بر روی دیوار را ندارد و در گوشه ای از فضا قرار می گیرد.

کولرهای گازی ایستاده عمدتا در ظرفیت‌های بالا یعنی از 36000 تا 100000 بی تی یو بر ساعت تولید می شوند که این موضوع آنها را نیازمند کمپرسور قدرتمندتر با ظرفیت بالا نموده است. همچنین یونیت خارجی این نوع کولرهای گازی با توجه به ظرفیت دستگاه، به صورت تک فن یا دو فن ارائه می شود.

به دلیل کاربرد گسترده کولرهای گازی ایستاده اغلب تولید کنندگان سیستم‌های سرمایشی در کنار تولید کولرهای گازی دیواری اقدام به ارائه اسپلیت‌های ایستاده می نمایند. از جمله معروف ترین برندهای ارائه دهنده کولر گازی ایستاده که در میان مصرف کنندگان ایرانی بسیار مورد استقبال واقع شده اند می توان هایسنس، ال جی، سامسونگ، میدیا، گرین، سام و تک الکتریک را برشمرد.

کولر گازی هایسنس ایستاده

از جمله پرفروش ترین برندهای کولر گازی و اسپلیت ایستاده بدون شک کولر گازی ایستاده هایسنس است که از طراحی زیبا و با کیفیت و امکانات گسترده برخوردارمی باشد.

اسپلیت‌های ایستاده هایسنس در حال حاضر در 3 ظرفیت 36000، 45000 و 55000 در دسترس هستند که از طریق فروشگاه‌های سطح شهر یا سایت‌های فروشگاهی نظیر دماتجهیز می توانید آنها را خریداری نماید.
hisense-floor-standing-air-conditioner.jpg

این محصولات با برخورداری از گاز مبرد R410a و کمپرسور قدرتمند روتاری دارای قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش بوده که مناسب برای آب و هوای معتدل و حاره ای طراحی و تولید می شوند. همچنین این محصولات دارای راندمان بالا با مصرف برق کم هستند که برچسب انرژی رده B را برای آنها رقم زده است.

سایر ویژگی‌های کولر گازی ایستاده هایسنس

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این مدل کولر گازی پرفروش موارد زیر می باشد:

  • دارای پنل باز و بسته شونده با قابلیت شستشوی آسان
  • مجهز به فیلتر پلی پروپلین قابل شستشو
  • دارای تایمر 24 ساعته و سیستم حالت خواب عمیق
  • کنترل چهار حالته سرعت فن پنل و حالت اتوماتیک
  • تنظیم اتومات پرتاب باد عمودی و افقی
  • دارای کلیدهای لمسی بر روی پنل داخلی به همراه ریموت کنترل
  • 5 سال گارانتی كمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی به همراه نصب رایگان
امیدوارم با معرفی این مدل کولر گازی ایستاده توانسته باشم کمکی به عزیزانی که دنبال خرید کولر گازی هستند کرده باشم ...
 

sadafsafdari

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
2
سن
39
همانطور که از اسم کولر گازی ایستاده مشخصه این سری از اسپلیت‌ها با توجه به نحوه قرار گیریشان به صورت ایستاده با این نام روانه بازار می شوند. کولرهای گازی ایستاده هم مانند دیگر انواع اسپلیت‌ها از دو بخش یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده اند که پنل داخلی به صورت ایستاده در فضای داخلی ساختمان قرار می گیرد و بخش خارجی یا همان کندانسور در بیرون از ساختمان قرار می گیرد.
نکته مهم در خصوص کندانسور یا بخش بیرونی کولرهای گازی ایستاده، بزرگی ابعاد، وزن و حجم کندانسور آنها به دلیل ظرفیت بالای اسپلیت است. بدیهی است یونیت داخلی و خارجی این کولرها نیز توسط لوله به یکدیگر متصل می شوند و از این طریق با یکدیگر ارتباط دارند.

آنچه در انتخاب و خرید کولر گازی ایستاده بسیار اهمیت دارد توجه به نوع برق مصرفی از لحاظ تکفاز و سه فاز می باشد که در ظرفیت‌های 45000 به بالا معمولا برق مصرفی کولر گازی سه فاز است. از این روی در صورت خرید اسپلیت ظرفیت‌ بالا که با برق سه فاز کار می کند بایستی اقدامات لازم به منظور بهره برداری از اسپلیت را در نظر بگیرید.

کمپرسورهای مرسوم مورد استفاده در کولرهای گازی ایستاده نوع اسکرال، پیستونی و روتاری می باشد که با توجه به نوع عملکرد دستگاه، ظرفیت و برند آن توسط طراح و سازنده انتخاب می شود. همچنین در این محصولات از گاز مبرد R410a یا R22 استفاده می شود که قطعا نوع کمپرسور و گاز مبرد در عملکرد دستگاه و قیمت آن تاثیر به سزایی دارد.
 
Last edited:
بالا