برگزیده های پرشین تولز

کیف پول ارز دیجیتال

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39
با داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال، می توانیم دارایی های دیجیتال خود را ذخیره کنیم و درست مثل حساب های بانکی خود آنها را به کیف پولی دیگر ارسال کنیم یا ارزهای دیجیتال را بوسیله آنها دریافت کنیم.

کیف پول ارز دیجیتال یا والت ارز دیجیتال در اصل یک برنامه‌ نرم‌افزاری است که کلیدهای خصوصی و عمومی کاربران را در خود ذخیره می ‌کند و با ارتباط با بلاک چین‌های گوناگون، کاربران می توانند ارز های دیجیتال خود را ارسال یا دریافت کنند و علاوه بر این بر دارایی های خود نظارت داشته باشند. پس اگر قصد دارید تا بر روی هر یک از ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین یا اتریوم سرمایه گذاری کنید، در ابتدا باید یک کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنید.

نحوه کارکرد کیف پول ارز دیجیتال
در یک حساب بانکی عادی که بطور روزمره از آنها استفاده می کنیم، در اصل این ارزش پول است که در حساب ذخیره می شود و حساب ها وظیفه این را دارند تا از این ارزش پول نگهداری کنند. تفاوت کیف پول های ارز دیجیتال این است که این والت ها، از کلیدهای عمومی و خصوصی کاربران که رمزنگاری شده اند نگهداری می کنند. در واقع شما نمیتوانید کوین‌ها خود را بطور عادی و در یک کیف پول فیزیکی ذخیره کنید، چرا که اساساً هیچکدام از ارزهای دیجیتال ماهیت فیزیکی ندارند.

کلید خصوصی و عمومی کیف پول ارز دیجیتال
آدرس یک کیف پول ارز دیجیتال ترکیبی است پیچیده از اعداد و حروف بزرگ و کوچک که این ها در کنار هم تشکیل یک آدرس منحصر به فرد را می دهند. از آنجا که بیشتر بلاک چین‌ها ماهیتی شفاف دارند، به سادگی میتوان متوجه این نکته شد که چه میزان دارایی دیجیتال در یک کیف پول ارز دیجیتال بخصوص ذخیره شده و مالک این دارایی ها چه تراکنش‌هایی را در گذشته انجام داده است. با وجود این شفافیت ولی آدرس یک کیف پول دیجیتال، هویت حقیقی صاحب خود را برملا نمی کند و هویت صاحب کیف پول از دیگر کاربران مخفی خواهد ماند.

جدا از این آدرس یک کیف پول ارز دیجیتال، در کنار یک کلید عمومی، از یک کلید خصوصی منحصر به فرد نیز تشکیل شده است. کلید خصوصی این امکان را به کاربر می ‌دهد تا به دارایی های دیجیتالی که مربوط به آدرس کیف پول وی است دسترسی داشته باشد. در اصل کلید خصوصی یک کیف ارز دیجیتال هم حکم همین رمز عبور حساب های بانکی معمولی شما را دارد و نباید آن را در اختیار فردی دیگر قرار داد.

ارز۲

انواع کیف پول ارز دیجیتال
در ادامه با هم با انواع کیف پول های ارز دیجیتال که در دسترس کاربران قرار گرفته است آشنا خواهیم شد.

کیف پول ارز دیجیتال تحت وب
کیف پول تحت وب بیشترین سطح از کاربری راحت را در زمان ارسال کوین‌ها به دیگر کاربرها را در اختیار شما قرار می ‌دهد. این کیف پول ها نقطه ضعفی که دارند این است که کم ‌ترین سطح ایمنی را در بین انواع کیف پول های ارز دیجیتال دارند. علت این امر این است که توسعه دهندگان این دسته از کیف پول ها، بر روی سیستم کیف پول کنترل کاملی دارند. از این رو این کیف پول در خطر هک شدن قرار دارند و اگر حساب شرکت توسعه دهنده کیف پول هک شود، دارایی تمامی کاربران به سرقت خواهد رفت.

کیف پول ارز دیجیتال دسکتاپ
کیف پول‌های دسکتاپ را می توانید بر روی رایانه های شخصی یا لپ‌تاپ خود نصب کنید و از امنیت مطلوب و کاربری ساده آنها لذت ببرید. با این وجود همیشه به یاد داشته باشید که این کیف پول ها با وجود سطح ایمنی خوبی که دارند باز هم به دلیل اینکه بصورت آنلاین مورد استفاده شما قرار می گیرند، احتمال هک شدن و سرقت دارایی های دیجیتال شما از روی آن ها وجود دارد.

کیف پول ارز دیجیتال موبایلی
کیف پول های دیجیتال موبایلی هم از خیلی از جهات مشابه کیف پول های دسکتاپ هستند و تفاوت اصلی آنها این است که برای استفاده از آنها باید از گوشی های موبایل هوشمند با سیستم عامل های اندروید یا ios استفاده کرد. این کیف پول ها در واقع یک اپلیکیشن هستند که با دانلود و نصب آنها بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانید نسبت به ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال مختلف اقدام کنید. این کیف پول ها نیز به علت آنلاین بودن و دسترسی برنامه به اینترنت همواره در خطر هک شدن قرار دارند.

کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری
از نظر امنیت، هیچ کدام از کیف پول های ارز دیجیتالی که در بالا به آنها اشاره کردیم حتی به سطح ایمنی کیف پول های سخت افزاری نزدیک هم نیستند. کیف پول های سخت افزاری یک دستگاه شبیه به فلش های USB هستند که کلیدهای عمومی و خصوصی‌ کاربر را بر روی خود ذخیره‌ می کنند و کاربر تنها در زمان انتقال دارایی دیجیتال مد نظر خود این دستگاه را به اینترنت متصل می کند. جدا از این نکته دیگری که باعث افزایش ایمنی این کیف پول ها شده است این است که در زمان انتقال دارایی دیجیتال باید یک رمز عبور (Pin) بوسیله کاربر وارد شود تا انتقال صورت بگیرد و به این ترتیب امکان دسترسی هکرها به کلیدهای کاربر عملاً غیرممکن می شود.

ارز۳


کیف پول ارز دیجیتال کاغذی
کیف پول‌های کاغذی یکی دیگر از راه های ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال است که کاربرانی که قصد دارند تا بصورت بلند مدت بر روی یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند، می توانند از آنها استفاده کنند. در اصل یک کاربر با استفاده از این کیف پول ها، کلیدهای عمومی و خصوصی خود را بر روی یک تکه کاغذ پرینت گرفته و با مخفی کردن این برگه کاغذ دارایی های خود را از دسترس دیگران در امان نگه می دارد. این کیف پول ها نیز مثل کیف پول های سخت افزاری، چون به اینترنت دسترسی ندارند، سطح ایمنی بالایی دارند و تا زمانی که کاربر برگه کیف پول را در مکانی امن نگه دارد، دارایی های دیجیتال وی در امان خواهند بود.
 
Last edited:

photowox

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 اکتبر 2016
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
7
سن
52
شما میتونی الان با گوشی موبایلت از طریق ایردراپ فوق العاده axo از دست ندین به هیچ عنوان.

کافیه یک کیف پول (تراست ولت) داشته باشین.

و آدرس بایننس اسمارت چاین رو کپی کنی.

اگر با واژه ایردراپ آشنایی ندارین تو گوگل حتما سرچ کنید این آموزش کاملا تضمینی هست و نباید به هیچ وجه از دست بدین هر پانزده دقیقه یک دلار و هر یک ساعت چهار دلار که تقریبا میشه ۱۰۰ هزارتومان

-------------------------------------------------

برای شروع باید تراست ولت داشته باشین اگه ندارین آموزش زیر مرحله به مرحله جلو برین

ابتدا آپ trust wallet رو از گوگل پلی دانلود کنید

آدرس مستقیم دانلود اپ تراست ولت

دوستان تراست ولت ، مثل یه کیف پولی هست ینی پولهاتونو اونجا نگه داری میکنید.

آموزش نصب با دقت مو به مو انجام بدین

پس از دانلود برنامه Trust Walletو باز کردن آن، بر روی گزینه “create a new wallet” (ایجاد یک کیف پول جدید) کلیک کنید. گزینه “I already have a wallet” (من قبلاً یک کیف پول داشتم) نیز برای کاربرانی که از قبل وارد برنامه Trust Wallet شده‌اند و حساب کاربری دارند، موجود است. این کاربران در صورتی که بخواهند وارد حساب قدیمی خود شوند، می‌توانند از این گزینه استفاده کنند.

گام سوم:

در مرحله بعد، پس از کلیک بر روی “create a new wallet”، تراست ولت از شما می‌خواهد سیاست‌های حریم خصوصی و اصطلاحات این سرویس را بخوانید. در صورت تمایل به ادامه، این مورد را بپذیرید و روی گزینه “Continue” کلیک کنید


مهمترین بخش نصب تراست ولت اینجاست:

گام چهارم

اکنون نیاز است که 12 کلمه نشان داده شده در تصویر را یادداشت کنید. در صورت نیاز به بازیابی کیف پول به این 12 کلمه نیاز دارید و باید در امنیت کامل نگهداری شوند

چند توصیه مهم در مورد 12 کلمه بازیابی:

کلمات بازیابی را روی یک کاغذ نوشته و در مکانی امن نگهداری کنید. از ذخیره این کلمات در محیط مجازی که به اینترنت متصل است، خودداری کنید.چندین نسخه از کلمات تهیه کنید و آنها را در جاهای مختلف ذخیره کنید تا در صورت گم یا خراب شدن یکی از آن‌ها، بتوانید به نسخه دیگری از این کلمات دسترسی داشته باشید.جهت حفظ امنیت کیف پول خود، کلمات را با دیگران به اشتراک نگذارید.

تراست ولت از شما می‌خواهد که 12 کلمه بازیابی که در مرحله بعد مشاهده می‌کنید را در اختیار دیگران قرار ندهید. این مورد را بپذیرید و با کلیک بر روی گزینه “Continue”، برنامه 12 کلمه بازیابی را به شما نمایش می‌دهد. فراموش نکنید که ترتیب این کلمات اهمیت دارد و این کلمات را در جای امن یادداشت کنید.

گام پنجم

در این مرحله، برای تایید کیف پول، برنامه از شما می‌خواهد که 12 کلمه مرحله قبل را به ترتیبی که به شما نمایش داده شد، وارد کنید.

پس از وارد کردن کلمات، روی گزینه “Continue” کلیک کنید:

گام ششم

پس از تأیید کلمات، تصویر زیر نمایش داده می‌شود. با نمایش این صفحه اطمینان حاصل می‌شود که کیف پول شما ساخته شده است.

برای دسترسی به کیف پول خود روی کلمه “DONE” کلیک کنید یا از طریق علامت ضربدر پنجره را ببندید.

کلمات کلیدی که یادداشت کردید، تنها راه دسترسی به Trust Wallet هستند. با دسترسی به این کلمات، قادر خواهید بود از طریق هر دستگاهی با سیستم عامل اندروید یا IOS به Wallet Trust خود دسترسی داشته باشید و با آن کار کنید

خوب حالا باید رو smart chain کلیک کنید. و آدرس که در receive هست رو بردارین

---------------------------------------------------------------------------------

حالا میریم سراغ کسب درآمد از ایردراپ axo که یک ارز دیجیتال آینده دار خوب دقت کنید که بیت کوین هم در سال های اول فعالیت خود از این ایردراپ ها زیاد انجام میداده

وارد سایت زیر بشین

رو login کلیک کنید

در صفحه بعد آدرس که از اینجا کپی کردین. کد زیر بارکد را دقیق بنویسید .
اگر اشتباه وارد کنید پولتون به ادرس اشتباهی فرستاده میشود و همه زحمتتان به باد هوا میرود.
داخل باکس وارد کنین و تایید کنید که ربات نیستین

در صفحه بعد روی claim now کلیک کنید قبلش تایید کنید ربات نیستین

تا پانزده دقیقه صبر کنید تا برای شما مجدد claim فعال بشه

۱3 روز هم بیشتر فرصت نیست. و بعدش بسته میشه
 
بالا