برگزیده های پرشین تولز

'کی اف سی' در ایران شعبه ای ندارد ? دارد یا ندارد ؟

shahinSssS

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,127
لایک‌ها
66
اغذیه فروشی زنجیره ای کی اف سی که به فروش مرغ های سوخاری (کنتاکی) شهرت دارد، افتتاح هرگونه شعبه ای از رستوران های خود در ایران را تکذیب کرد.

کی اف سی در پاسخ به پیگیری بی بی سی فارسی، روز شنبه ۲۵ فوریه (ششم اسفند) اعلام کرد که این شرکت آمریکایی هیچ طرح و برنامه ای برای افتتاح شعبه ای از رستوران های خود در ایران ندارد و علیه هر شرکت و گروه اقتصادی که بخواهد از نام و نشان این شرکت در ایران استفاده کند، اقدام قانونی خواهد کرد.

روز گذشته، خبرگزاری فارس خبر افتتاح نخستین شعبه رستوران کی اف سی در شهر کرج را منتشر کرده بود.

منبع

اینم سایت ایرانش : شرکت رستوران های زنجيره ای آفتاب و مهتاب پــاريــز - ارائه کننده محصولات KFC در ایران
 

Ali_softcenter

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2009
نوشته‌ها
5,918
لایک‌ها
7,364
محل سکونت
In my Sad Little world
دم خونه ما یه سوپر استار بود که الان شده KFC !!!

توی کیش هم یه KFC هست که کنتاکی میده!

ولی هیچ کدوم عکس اون پیرمرده رو ندارن...پس یعنی Kfc قلابی هستن!
 

webarts

Registered User
تاریخ عضویت
3 جولای 2010
نوشته‌ها
327
لایک‌ها
9
قابل توجه متقاضیان اخذ نمايندگی «مراقب افراد سود جو باشيد»

با توجه به سوء استفاده های انجام شده اخير از نام و لوگوی جهانی کی اف سی در ايران از زمان شروع فعاليت شرکت آفتاب و مهتاب پاريز ، توسط برخی از شرکت های سود جو ، به اطلاع می رساند ، تنها شرکت رستوران های زنجيره ای آفتاب و مهتاب پاريز نماينده انحصاری ارائه دهنده محصولات کی اف سی در ايران بوده و هيچ شرکت يا شخص حقيقی يا حقوقی ديگری حـق استفاده از نام يا لوگوی اين برند را تحت هر عنوان ديگری را نخواهد داشت .لذا با توجه به اينکه اداره حقوقی شرکت آفتاب و مهتاب پاريز در حال رسيدگی و جلوگيری از تخلفات فوق می باشد لذا به جهت جلوگيری از هرگونه سوء استفاده احتمالی به اطلاع می رساند شرکت کنتاکی فرايد چيکن (برند جهانی KFC ) هيچ گونه مسئوليتی در قبال خريد و فروش امتياز نمايندگی و ارائه هرگونه خدمات توسط اين گونه شرکت ها بـــر عهده نخواهد گرفت .
«جهت اطلاعات بيشتر با شماره 09128212011 تماس حاصل فرماييد»
اداره حقوقی و نظارت بر شبکه:lol::lol:

شرکت رستوران های زنجيره ای آفتاب و مهتاب پــاريــز - ارائه کننده محصولات KFC در ایران

طرف خودش امتیاز نداره گفته مراقب کلاهبردارها باشین.:lol:
 

Unforgiv3N

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2004
نوشته‌ها
2,493
لایک‌ها
627
سن
38
محل سکونت
Zombieland
اسم KFC تو ایران به گند کشیده شده .. یکی نوشته مرغ پدر بزرگ ، یکی دیگه پیرمرد خندان .. خلاصه هرکسی یه مغازه زده و اسم اش رو KFC زده .. و نکته ای که همیشه برای من سوال بوده اینکه یه مرغ بریان یا همین آتو آشغالها قیمت اش از مرغ تو بازار کمتره .. لابد یه علتی داره مثلا این مرغ یخ زده های 7 سال پیش که تو انبارها مونده ..
 

Venom

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
961
لایک‌ها
3,913
بالاخره رسمیه یا نه ؟! :دی البته من اولین بار هم که خبرش رو شنیدم حیرت کردم چون یه رستوران با اصلیت آمریکایی هست و اینا بعیده بذارن راحت شعبه بگیره ! مثل این می مونه که مک دونالد اینجا شعبه بزنه !
 

IvY

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2010
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
110
محل سکونت
هواپیما جیمبو
اغذیه فروشی زنجیره ای کی اف سی که به فروش مرغ های سوخاری (کنتاکی) شهرت دارد، با تکذیب افتتاح هرگونه شعبه ای از رستوران‌های خود در ایران اعلام کرد که علیه کسانی که از نام و نشان این شرکت در ایران سوء استفاده کنند، اقدام قانونی خواهد کرد.

همزمان با انتشار اخباری در ارتباط با افتتاح نخستین شعبه رستورانی تحت عنوان کی اف سی در شهر کرج، شرکت رستوران های زنجیره ای 'کی اف سی' در پاسخ به پرسش بی بی سی فارسی، روز شنبه ۲۵ فوریه (ششم اسفند) با ارسال اطلاعیه ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی هیچ طرح و برنامه ای برای افتتاح شعبه ای از رستوران های خود در ایران ندارد و علیه هر شرکت و گروه اقتصادی که بخواهد از نام و نشان این شرکت در ایران استفاده کند، اقدام قانونی خواهد کرد.
موضوعات مرتبط


نخستین بار روز گذشته، خبرگزاری فارس خبر افتتاح نخستین شعبه رستورانی با نام کی اف سی در شهر کرج را منتشر کرده بود که نام و نشان تجاری آن شباهت فراوانی به شرکت کی اف سی آمریکایی دارد.

در این خبر، خبرگزاری فارس به نقل از امیر حسین علیزاده، مدیر شرکت کیهان افتخار سینا (که مخفف نام آن می تواند کی اف سی باشد) در مراسم افتتاح نخستین شعبه این مجموعه رستوران ها گفته که به زودی شعبی از این اغذیه فروشی ها در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، تبریز و چند شهر بزرگ دیگر افتتاح خواهد شد و تا پایان سال ۱۳۹۱ حدود ۱۰۰ شعبه "کی اف سی" در ایران راه اندازی می شود.

در تصاویر و عکس هایی که از این افتتاحیه منتشر شده، نشان (لوگو) و تصویر تجاری شرکت کی اف سی دیده می شود که با رنگ اختصاصی این شرکت (رنگ قرمز) و تنها با حذف پاپیون از تصویر مردی که علامت تجاری شرکت کی اف سی است منتشر شده است.

همزمان در وبسایت شرکت تجاری دیگری در ایران که مدعی امتیاز انحصاری شرکت آمریکایی 'کی اف سی' است، تمامی تصاویر و نشان های این رستوران معروف آمریکایی دیده می شود.

در وبسایت "شرکت رستوران های آفتاب و مهتاب پاریز" این گروه تجاری اعلام کرده است: "با توجه به سوء استفاده های انجام شده از نام و لوگوی جهانی کی اف سی در ايران از زمان شروع فعاليت شرکت آفتاب و مهتاب پاريز، توسط برخی از افراد سود جو به اطلاع می رساند تنها شرکت رستوران های زنجيره ای آفتاب و مهتاب پاريز نماينده محصولات اين برند در ايران بوده و هيچ شرکت يا شخص حقيقی يا حقوقی ديگری مجوز استفاده از نام يا لوگوی اين برند را تحت هر عنوان ديگری را نخواهد داشت. لذا شرکت 'کنتاکی فرايد چيکن' هيچ گونه مسئوليتی در قبال خريد و فروش امتياز نمايندگی و ارائه هرگونه خدمات غير قانونی توسط هر شرکت ديگری را نپذيرفته و هيچ مسئوليتـــی را بـــر عهده نخواهد گرفت."
 

shisholi

Registered User
تاریخ عضویت
12 آپریل 2011
نوشته‌ها
1,077
لایک‌ها
164
سن
37
محل سکونت
تهرون تهرون که میگن
بابا با منطق خودتون kfc میاد تو ایران شعبه بزنه ؟؟ 100% دارن از اسمش سو استفاده شده ! من شنیدم کلا استفاده از اسماشون هم توی خود ایران ممنوعه ! مک دونالد هم همینطور !!
 

vista8

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2012
نوشته‌ها
105
لایک‌ها
1
سلام
بله درسته
منزل ما کرج هست و من هم شنیدم که افتتاح شده....
 

behnam69

Registered User
تاریخ عضویت
23 فوریه 2012
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
51
روبرو دانشگاه ما یه داهاتیه اومده ساندویچ فروشی زده سر در مغازه ش نوشته ساندویچ مک دونالد موجود است ! کجای کاری ! تو برو به اون بابا بگو kfc چیه ؟ اگه درست جواب داد بیا بزن تو گوش من ! مملکت خر تو خره وقتی ویندوز 100 هزار تومنی رو میریم 2 هزار میخریم اسمشم میزارن ارجینال میخوای طرف اسم فست فودشو نزاره kfc ?! اینا همه ش حقه واسه فروشه بیشتره و الا کی آمریکا ما رو آدم حساب کرده که kfc بخواد اینجا شعبه بزنه ؟
 
بالا